Ik vrees dat ik hier vandaag geen verandering in kan brengen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou en, doe er iets aan of hou op met zeuren (beetje mag wel)
Ook niks mis met beetje zeuren, maar iedere dag is en dan niks doen is gewoon vermoeiend. Ook voor jezelf i guessquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die wil ze dus eigenlijk niet.
Maar iedereen is wel eens eenzaam.
En wat is het dilemma dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:04 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een ander dilemma
Ik ga morgen naar een kennis evenement/semminar van 9:30 tot 17:00 met vier best lange pauzes van een half uur tussendoor. Ik ga alleen en ik vind 't best spannend.
'maar hoezo zoek je nog steeds een neukertje dan' was mn vraagquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon aanbellen zonder verdere intenties
Straks sta ik daar elke keer een half uur een beetje zielig in een hoekjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En wat is het dilemma dan?
Ohja, is ook wel spannend. Voelt zo rot als je daar dan als verloren vogeltje staat. Maar komt vast goed! Gewoon beetje mengen of niet als verloren vogeltje staanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:04 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een ander dilemma
Ik ga morgen naar een kennis evenement/semminar van 9:30 tot 17:00 met vier best lange pauzes van een half uur tussendoor. Ik ga alleen en ik vind 't best spannend.
Ja, dan zou ik toch te rade gaan waar dat gevoel vandaan komt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook niks mis met beetje zeuren, maar iedere dag is en dan niks doen is gewoon vermoeiend. Ook voor jezelf i guess
Klinkt niet echt spannendquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:04 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een ander dilemma
Komt goed johquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Straks sta ik daar elke keer een half uur een beetje zielig in een hoekje
Ah zo haha, wat een miscommunicatie hierquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'maar hoezo zoek je nog steeds een neukertje dan' was mn vraag
IK ZEG TOCH OOK IEDERE DAG JEZUS MANquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik hier vandaag geen verandering in kan brengen.
lege kutquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik toch te rade gaan waar dat gevoel vandaan komt.
ga je toch lekker fokkenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Straks sta ik daar elke keer een half uur een beetje zielig in een hoekje
Daarom dus totaal niet spannendquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, er gaan geen seksuele handelingen uitgevoerd worden, ZOSK
hahah, nee zo bedoelde ik het ook nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah zo haha, wat een miscommunicatie hier
Gewoon omdat neuken lekker is
Ja, want ik ga er een beetje vanuit dat de meeste mensen niet alleen komen. Maar komt vast goed ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, is ook wel spannend. Voelt zo rot als je daar dan als verloren vogeltje staat. Maar komt vast goed! Gewoon beetje mengen of niet als verloren vogeltje staan
Je kan alleen wel even een piemel gebruiken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal niet iedere dag roepen dat ik zin heb in seks.
Heyyyquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan alleen wel even een piemel gebruiken.
Godverdomme Crackquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahah, nee zo bedoelde ik het ook niet![]()
![]()
ik bedoel waarom is het nog niet gelukt, doe je wel je best
of een man of iets anders iedere dag roepen maar daar iedere dag niks aan doenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal niet iedere dag roepen dat ik zin heb in seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |