Oke oke, ik vind stimulans van de clit wel vingeren, maar een vinger op de clit zonde beweging is niet echt vingeren, toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In de kut, wacht dit gaat niet goed
Even opnieuw; noem jij vingeren enkel als de vingers op de clit zitten of noem je het ook vingeren als iemand je clit stimuleert maar ook af en toe in je puni gaat etc etc
Je foto's gaan rond op 420quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ineens onzeker over alles op FOK! nu
Ik ben meer van de verrassingen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben graag voorbereid dus licht het even toe aub
maar vingers in je kut en stimuleren wel?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke oke, ik vind stimulans van de clit wel vingeren, maar een vinger op de clit zonde beweging is niet echt vingeren, toch?
Dat was gewoon vorige maand hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zosk heeft gewoon moves gemaakt.
Wel jaren geleden. Toen ik nog een stuk jonger was dan 22.
waren het goede movesquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zosk heeft gewoon moves gemaakt.
Wel jaren geleden. Toen ik nog een stuk jonger was dan 22.
Ik zou niet weten wat er leuk aan is om naar foto's van mij te kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik heb dit gehoord.
Ja zeker.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar vingers in je kut en stimuleren wel?
Echt hequote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er leuk aan is om naar foto's van mij te kijken
Ik verwijder alle DMs vrijwel direct, uiterlijke de volgende dagquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je kunt onze dm's toch wel terug lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |