iedereen naar schotlandquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daarvoor zijn het conservatieven, it's all in the name
schotland gaat gewoon mee met de brexit hoor, die onafhankelijkheid komt er ook niet zomaar doorheenquote:
Of gewoon ophouden met die behoefte om iedereen koste wat het kost te laten leven zodat er überhaupt minder mensen 50 wordenquote:
oh, ok ik verstop me weer voor brexit nieuws. Kan t niet aanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
schotland gaat gewoon mee met de brexit hoor, die onafhankelijkheid komt er ook niet zomaar doorheen
Waar ga je je verstoppenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ok ik verstop me weer voor brexit nieuws. Kan t niet aan
Het wordt hoe dan ook lastig voor Schotland als er een Brexit komtquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:12 schreef McGrath het volgende:
en als schotland eerst mee gaat in de brexit en dan onafhankelijk wordt gaat het heel moeilijk worden voor schotland
Dat kanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Kunnen we het over iets leuks hebben, ik ben nu gewoon alles aan het haten
Klopt, maar voor alle landen in het koninkrijkquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het wordt hoe dan ook lastig voor Schotland als er een Brexit komt
Jepquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klopt, maar voor alle landen in het koninkrijk
ik stem voor meer abortussenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of gewoon ophouden met die behoefte om iedereen koste wat het kost te laten leven zodat er überhaupt minder mensen 50 worden
OF minder babys maken maar daar caren mensen echt niet om
ook goed, als je maar verantwoordelijkheid neemt voor je eigen keuzesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |