quote:
Lekker middle of the road, niks aan de hand muziekquote:
Lekker wel maar ook 2019 irritant.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:12 schreef Bonken het volgende:
[..]
Lekker middle of the road, niks aan de hand muziek![]()
Uhuquote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:12 schreef Bonken het volgende:
[..]
Lekker middle of the road, niks aan de hand muziek![]()
Ik moest altijd moeite doen om een hekel aan die muziek te hebben. Eigenlijk is het best te beluisteren (en te bekijken)quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:17 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger was sjans, seks en verliefdheid echt wel makkelijker en 100 procent leuker![]()
Jij bent ook ergens in de veertig zeker? Zoveel herinneringen aan die zooi. Kan me deze nog voor de geest halenquote:
Zeg!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:36 schreef Bonken het volgende:
[..]
Jij bent ook ergens in de veertig zeker? Zoveel herinneringen aan die zooi. Kan me deze nog voor de geest halen![]()
Had een dinnetje toen, die heette Madelaine, was niet moeilijk de tekst aan te passen.quote:
quote:
Wat een lieve reactiequote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:48 schreef Bonken het volgende:
[..]253,511,863 views ik leef echt in een ei.
Nog nooit van die kerel gehoord.quote:
Het is een vrouwquote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:54 schreef Bonken het volgende:
[..]
Nog nooit van die kerel gehoord.Kwam ze net tegen hier ... Toontje lager verkocht flink wat platen, maar rijk zijn ze er totaal niet van geworden, kijkend naar de Gordens en Borsato's van nu ...
Godver, ja sorry hield het niet lang uit ... Dan is het echt laat aan het wordenquote:
Me? Ik google me suf, of heb je het over een user? Ik sluit maar hiermee af, was me een waar genoegenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:58 schreef UitStraling het volgende:
En als je een trip down memory lane nodig hebt dan kan ik Kieft en Stray aanraden, they know
Ah, leuk. Vertel eens?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nieuwe, drukke, toffe baan![]()
En ik was FOK!moe.
Hey Strayquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:32 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, post maar muziekjes
Hoeft niet, ik wacht altijdquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]niet iets wat ik uit jouw mond verwacht re horen.
Ik DM je wel even.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:34 schreef lrishCassidy het volgende:
Even deze want zo fucking mooi
Ik spreek jullie na deze 20 minuten weer
Mensen hebben teveel ideeen over mij en verwachten dingen die ik niet ben ^^quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]niet iets wat ik uit jouw mond verwacht re horen.
Ik DM je wel even.
Baby, me, called it.quote:
Een liedje voor mij? Waarom?quote:
Ik vind zoveel mooiquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die vind je mooi toch? En ik ook trouwens.
quote:
Deze is voor jou Killem met je coke.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:32 schreef lrishCassidy het volgende:
Music Addict, better than drugs ^^
Waaromquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:33 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Deze is voor jou Killem met je coke.
Ik schep er niet over op. Ik vind het zelf ook vervelend.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, jij dan met je smerige kankerstokkies.
Nogmaals waaromquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, jij dan met je smerige kankerstokkies.
Lul niet, je maakt zelfs foto’s van jezelf met die shit in je bek alsof je James fucking Dean bent.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:35 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik schep er niet over op. Ik vind het zelf ook vervelend.
Daar heb ik ooit 1 foto van gemaakt. En ja ik rook. Dat weet ook iedereen die me een beetje kent hier. Maar I don't do drugs.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lul niet, je maakt zelfs foto’s van jezelf met die shit in je bek alsof je James fucking Dean bent.![]()
Waarom maak je een foto van jezelf, meis, sowiesoquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:39 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit 1 foto van gemaakt. En ja ik rook. Dat weet ook iedereen die me een beetje kent hier. Maar I don't do drugs.
Wrom niet. De fotos die ik hier ooit gepost heb heb ik ook al elders gepost.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:40 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom maak je een foto van jezelf, meis, sowieso
Klopt, ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:40 schreef lrishCassidy het volgende:
De mensen die ik op jonge leeftijd heb zien verdwijnen uit mijn omgeving zijn overleden aan drugs. Niet aan alcohol en ook niet aan sigaretten.
Ok, ik ben wat voorzichtiger, geen oordeel verder.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:41 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wrom niet. De fotos die ik hier ooit gepost heb heb ik ook al elders gepost.
Ik ben niet zo afraid wat dat betreft.
Mag ookquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ok, ik ben wat voorzichtiger, geen oordeel verder.
Heb je er last van?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:45 schreef lrishCassidy het volgende:
Nog eentje voor Killem, waarom drugs?
Prince was zelf ook niet helemaal vrij van drugsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:45 schreef lrishCassidy het volgende:
Nog eentje voor Killem, waarom drugs?
Medicine. Ja in America is dat drugs.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Prince was zelf ook niet helemaal vrij van drugsTakes one to know one
Thin line.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:51 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Medicine. Ja in America is dat drugs.
Maar medicine omdat je echt lichamelijke pijn hebt of medine just for fun.
Zware opiaten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:51 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Medicine. Ja in America is dat drugs.
Maar medicine omdat je echt lichamelijke pijn hebt of medine just for fun.
We hadden het over jou, niet over Prince ^^quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zware opiaten.
En je bent slecht geïnformeerd als je denkt dat hij verder nooit wat heeft gebruikt.
Die discussie mag je lekker in je eentje voeren. Doe ik niet aan mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:55 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
We hadden het over jou, niet over Prince ^^
Ik ook niet, persoonlijk denk ik.quote:Op [youtube][/youtube]zaterdag 30 maart 2019 01:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die discussie mag je lekker in je eentje voeren. Doe ik niet aan mee.
Laat het los.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:55 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
We hadden het over jou, niet over Prince ^^
Ja? Ik snap niet waar je heen wil.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:59 schreef lrishCassidy het volgende:
Is dit niet wat we ons allemaal zelf wijsmaken?
Iedereen is wel addicted aan iets.
Drugs, alcohol, work, sigaretten, een forum. Iets ^^
Closer is eng.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ook niet, persoonlijk denk ik.
Je neemt het overduidelijk op voor Killem ^^quote:Op zaterdag 30 maart 2019 02:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja? Ik snap niet waar je heen wil.
Hij heeft mij echt niet nodigquote:Op zaterdag 30 maart 2019 02:04 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je neemt het overduidelijk op voor Killem ^^
Dat hoef jij niet te zeggen, men have voices. Maar ja Killem idd.
Big mouth. Nothing.
Jij legt elke keer nogal de focus op being evil.quote:
Hippie!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 02:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Omdat iedereen nodig is, iedereen.
Nog een stalker, yayquote:Op zaterdag 30 maart 2019 02:12 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij legt elke keer nogal de focus op being evil.
I'm so happy that your minequote:
Vinden jullie op Fok me leuk of niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 02:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
*You’re.
En That mag je weglaten
Ik ben slechts één persoon.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 02:48 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Vinden jullie op Fok me leuk of niet?
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 02:51 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij vind me erg leuk, maar jij vind iedereen leuk.
Ben ik ook niet, maar mannen. ^^quote:Op zaterdag 30 maart 2019 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet gelovig was?
Jullie vallen wel an mass voor de provinciequote:Op zaterdag 30 maart 2019 03:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Randstedelingen zijn sowieso geweldig.
Geen idee, daar kom ik zelden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 03:28 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jullie vallen wel an mass voor de provincie
quote:
8 minuten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 03:48 schreef lrishCassidy het volgende:
Deze 3 minuten? Neuh.
Ik wist dat je er nog zou zijn
Ik heb echt verlatingsangst.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 03:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga je nou grappen maken over mijn verlatingsangst?
Als je in het echt net zo bent als op fok....quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:23 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vind de wereld te hard.
Daar loop ik vaak tegen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |