ze hebben gewoon honger hoorquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:16 schreef Crack_ het volgende:
Vind wel lief om te merken dat mn katten me hebben gemist maar jeej zo opdringerig
Nee wees blij. Verkantieeeequote:Op donderdag 28 maart 2019 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit gaat te snel, daar krijg ik stress van![]()
Als de kat op je ligt dan mag je niet bewegen, dat zijn de regels.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:23 schreef Myrr het volgende:
Die van mij zit ook al sinds thuiskomst op mijn buik. Moet eigenlijk plassen maarja. Life.
Dopequote:Op donderdag 28 maart 2019 23:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
In principe wel. Buiten tentamenperiode om.
Ik wil wel even een opdringerige kat. Heb echt zon weekquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:16 schreef Crack_ het volgende:
Vind wel lief om te merken dat mn katten me hebben gemist maar jeej zo opdringerig
Ja hij heeft geluk dat ik een en al ellende ben en geen zin heb om op te staan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als de kat op je ligt dan mag je niet bewegen, dat zijn de regels.
<3quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, vind al lief zat dat je er aan dacht
Bedanktquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:40 schreef O_o_ het volgende:
Hey ik wilde even laten weten dat ik van jullie houd, en niet alleen omdat ik nou gezopen heb.
Ja, en jouw hoofd zit op het verkeerde lijf.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je zit in de verkeerde sc trouwens
Even dimmen nuquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:56 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, en jouw hoofd zit op het verkeerde lijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |