Ja. Ga toch morgen nog even een proberen, maar ik wil alles verstek hebben en mooi en dat gaat niet lukken binnen de gegeven tijd. Dus ik twijfel snel en zonder aandacht voor detail in elkaar gooien of herkansen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Herkansingen moet je altijd vermijden.
Nice. Als ik een frame nodig heb kan ik jou dan contacten?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja ben geen pro, maar kan wel een beetje lassen.
In principe wel. Buiten tentamenperiode om.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice. Als ik een frame nodig heb kan ik jou dan contacten?
Je hele lichaam gaat kapot van paaldansen, niet spierpijn maar gewoon overal blauwe plekkenquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
In principe wel. Buiten tentamenperiode om.
mayer? mehquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:05 schreef Myrr het volgende:
Oh ja. Kaarten waren niet gelukt dus als jij nog 2 preemies naast elkaar kunt vinden.
Netjes netjesquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik dat doe ben ik geen mens dan ben ik een monster rawr![]()
![]()
oh yay gefeliciteerd nogquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heeee, yo ik was jarig wheres my presentje
Oooohhh. Ja super kut.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]bedoelde meh dat niet gelukt is, kut
Dit gaat te snel, daar krijg ik stress vanquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:10 schreef Myrr het volgende:
Volgende week seminars, daarna kaatste blok 3 dagen per week les en dan vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |