omg hier bloeit ietsquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef Amarantha het volgende:
Townes Van Zandt – Silver Ships of Andilar
Nee, maar ik ruik wel lekker.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Gebruik je echt net dit geurtje?
Marry me. Zal elke avond je nek snuffelen.
Je bent zuinig, dit gaat em niet worden.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
Ga toch gvd geen 60 euro voor aftershave betalen als het ook voor de helft kan?
Waarom zo negatief?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je bent zuinig, dit gaat em niet worden.
Dat zijn vaak wel de mannen met geld.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je bent zuinig, dit gaat em niet worden.
Oprecht benieuwd?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jimmy is met je bezig, dat ga ik hier nu niet neerzetten
Dacht dat jij klasse hadquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
Ga toch gvd geen 60 euro voor aftershave betalen als het ook voor de helft kan?
Ik hou van mannen die niet zo denken. Niet mensen die domme uitgaven doen, maar zeker geen man die zulke zinnen zegt.quote:
Aan de comments te zien was ik niet de enige die dacht aan lotrquote:
Oh?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zijn vaak wel de mannen met geld.
Ik vind 65 euro voor een aftershave een domme uitgave.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:28 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik hou van mannen die niet zo denken. Niet mensen die domme uitgaven doen, maar zeker geen man die zulke zinnen zegt.
- schat, zullen we daar eten?
- nee, dat kan bij X goedkoper.
Je hebt het tegen een vrouw die 35 euro aan een pot gel geeft. Of 50 euro aan een highlighter.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind 65 euro voor een aftershave een domme uitgave.
Daar zeg ik ook niets van? Je moet helemaal zelf weten hoe je geld uitgeeft. Ik laat het zelf ook rollen, maar aan andere dingen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:31 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een vrouw die 35 euro aan een pot gel geeft. Of 50 euro aan een highlighter.
Daarentegen heb ik een tv uit 2009.
Wat heb je wel?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar zeg ik ook niets van? Je moet helemaal zelf weten hoe je geld uitgeeft. Ik laat het zelf ook rollen, maar aan andere dingen.
Ik heb geen tv.
Meerdere volle boekenkasten, een mooie gitaar, een king-size bed en een studiootje. Dat is het wel zo'n beetjequote:
Mag ik er bij?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meerdere volle boekenkasten, een mooie gitaar, een king-size bed en een studiootje. Dat is het wel zo'n beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |