Ja dikke doeiquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wanhopig? In mij mogen is een eer.
O ik dacht dat jij gingquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik neuk beter dan een hoer. Ga ajb.
Principesquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik geloof dat zij een teringlekker kutje heeft vriend net zo'n stroperige maple syrup kut
Johquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:20 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind het een tikje ordinair worden.
Ondanks dat dit mij geil maakt weiger ik op dit moment verder met u te converseren.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik kom liever. Vraag mijn buren maar.
Netjes opgelost vriend. Ik hou van jou.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ondanks dat dit mij geil maakt weiger ik op dit moment verder met u te converseren.
Vraag me soms af of ze me ook horen als ik mijzelf doe.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ondanks dat dit mij geil maakt weiger ik op dit moment verder met u te converseren.
Het is ingewikkelde materie, ik hoop zo de juiste weg te bewandelen in een oerwoud vol gevaren.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Netjes opgelost vriend. Ik hou van jou.
Dan moet je niet gaan fokken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:26 schreef -river- het volgende:
Kut!! Ik heb nog veel werk te doen maar weinig zin.
ik zou zeggen neem je eigen advies hahaquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan fokken.
ik wil ook een oudere mevrouw de benen in helpenquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Net maar even een oudere mevrouw weer de benen in geholpen, die was gevallen.
Wat lief van je.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Net maar even een oudere mevrouw weer de benen in geholpen, die was gevallen.
Ik maak tijd.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou zeggen neem je eigen advies haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |