abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185887294
Weet je wat mij kortgeleden is opgevallen? Betalen met je Amerikaanse creditkaart is niet in landen als Wit Rusland mogelijk. Als je de yandex taxi-app, het equivalent van uber, probeert te gebruiken, moet je dan met contant betalen.

Ik vraag me af of dit een relatief recente ontwikkeling is? Hoe kopen buitenlandse toeristen dingen in zo'n land als hun bankbetalingen niet worden toegestaan?

En worden alle Amerikaanse bankbetalingen geweigerd in al de Russische staten? Komt dit door wantrouwen en verdenking van spionage?
pi_185887366
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:12 schreef Hdero het volgende:
Hoe kopen buitenlandse toeristen dingen in zo'n land als hun bankbetalingen niet worden toegestaan?
Je zegt het al he: contant geld
pi_185887422
Je verhaal is wat warrig en inconsistent...

Wit Rusland is een onafhankelijk land, is geen onderdeel van Rusland.
Bankoverschrijvingen en creditcard-betalingen zijn ook twee totaal verschillende zaken. Wat bedoel je precies?
Het is algemeen bekend dat niet overal ter wereld alle soorten creditcards geaccepteerd worden. American Express is minder geaccepteerd dan bijvoorbeeld Visa of MasterCard, maar die laatste twee zijn ook niet overal allebei geschikt.
pi_185888178
In Wit Rusland kan je prima met een Amerikaanse creditcard betalen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')