Een persoon die dit neerkalkt en niet eens excuses aanbiedt en zijn statement gewoon blijft verdedigen kan zulke uitspraken toch in zijn gedachtes niet zien als grensgeval?twitter:thierrybaudet twitterde op zondag 11-11-2018 om 19:11:51100 jaar geleden eindigde de Eerste Wereldoorlog. Maar na dit extreme bloedvergieten moest de échte Europese zelfdestructie nog beginnen. Honderd jaar culturele, demografische en geostrategische suïcide verder staat nu een generatie op die de beschaving weer wil revitaliseren. https://t.co/IrP0kOk79L reageer retweet
quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:07 schreef SuperHartje het volgende:
Je OP is wel een beetje vaag![]()
Maar vertel ons wat meer over waarom jij (eigenlijk wat precies?) dit denkt over Thierry.
Heb je nog wat acceptabele aanwijzingen hiervoor?
Een persoon die dit neerkalkt en niet eens excuses aanbiedt en zijn statement gewoon blijft verdedigen kan zulke uitspraken toch in zijn gedachtes niet zien als grensgeval?twitter:thierrybaudet twitterde op zondag 11-11-2018 om 19:11:51100 jaar geleden eindigde de Eerste Wereldoorlog. Maar na dit extreme bloedvergieten moest de échte Europese zelfdestructie nog beginnen. Honderd jaar culturele, demografische en geostrategische suïcide verder staat nu een generatie op die de beschaving weer wil revitaliseren. https://t.co/IrP0kOk79L reageer retweet
Je praat wel, maar wat zeg je nou eigenlijk?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:09 schreef _--_ het volgende:
[..]Een persoon die dit neerkalkt kan zulke uitspraken toch in zijn gedachtes niet zien als grensgeval?twitter:thierrybaudet twitterde op zondag 11-11-2018 om 19:11:51100 jaar geleden eindigde de Eerste Wereldoorlog. Maar na dit extreme bloedvergieten moest de échte Europese zelfdestructie nog beginnen. Honderd jaar culturele, demografische en geostrategische suïcide verder staat nu een generatie op die de beschaving weer wil revitaliseren. https://t.co/IrP0kOk79L reageer retweet
Je zegt zoiets, je hebt na alle kritiek nog steeds geen spijt en blijft bij je punt. Denk je dat bij Thierry dit dan een grensgeval is?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je praat wel, maar wat zeg je nou eigenlijk?
Het is de eerste keer dat ik mij hier in meng, ben je tegen vrijheid van meningsuiting? Want dan schuif ik je door naar het hokje Wannabe-Stalinquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:12 schreef _--_ het volgende:
[..]
Je zegt zoiets, je hebt na alle kritiek nog steeds geen spijt en blijft bij je punt. Denk je dat bij Thierry dit dan een grensgeval is?
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat ik mij hier in meng, ben je tegen vrijheid van meningsuiting? Want dan schuif ik je door naar het hokje Wannabe-Stalin
OP aangepast. Zo is het wat meer een stelling.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:09 schreef _--_ het volgende:
[..]Een persoon die dit neerkalkt en niet eens excuses aanbiedt en zijn statement gewoon blijft verdedigen kan zulke uitspraken toch in zijn gedachtes niet zien als grensgeval?twitter:thierrybaudet twitterde op zondag 11-11-2018 om 19:11:51100 jaar geleden eindigde de Eerste Wereldoorlog. Maar na dit extreme bloedvergieten moest de échte Europese zelfdestructie nog beginnen. Honderd jaar culturele, demografische en geostrategische suïcide verder staat nu een generatie op die de beschaving weer wil revitaliseren. https://t.co/IrP0kOk79L reageer retweet
Denk ik dat of weet ik dat zeker. Hij heeft wel eens tegen mensen gezegd "dat zij er eerst uitgaan als hij aan de macht is".quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:11 schreef SuperHartje het volgende:
Maar denk je dat hij machtsbelust is of zo?
zie post 15quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:24 schreef Sjemmert het volgende:
Is er ook nog een complot ? Dit is wel BNW namelijk.
Hij zei dat tegen een werkgeversbaasje dat met autochtone en allochtone werknemers rondschuift alsof het poppetjes zijn. Een man die door niemand verkozen is maar die wel effectief lobbyt om Nederland een lagelonenland en belastingparadijs te maken voor multinationals en internationale investeerders. Mensen op zijn positie worden keer op keer terecht beschouwd als machtigste man van Nederland.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:23 schreef _--_ het volgende:
[..]
Denk ik dat of weet ik dat zeker. Hij heeft wel eens tegen mensen gezegd "dat zij er eerst uitgaan als hij aan de macht is".
Excuses? Voor wat? Hij heeft daar gewoon gelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:43 schreef _--_ het volgende:
Een persoon die zo romig kan praten over boreaal en de eerste wereldoorlog kan bagetalliseren gaat het in zijn gedachtes toch heviger aan toe zou je denken? Er zijn dan ook momenten bij z'n praatjes en speeches waarbij je het gevoel hebt dat hij een brainfart zou openbaren maar net terugdringt.Een persoon die dit neerkalkt en niet eens excuses aanbiedt en zijn statement gewoon blijft verdedigen kan zulke uitspraken toch in zijn gedachtes niet zien als grensgeval?twitter:thierrybaudet twitterde op zondag 11-11-2018 om 19:11:51100 jaar geleden eindigde de Eerste Wereldoorlog. Maar na dit extreme bloedvergieten moest de échte Europese zelfdestructie nog beginnen. Honderd jaar culturele, demografische en geostrategische suïcide verder staat nu een generatie op die de beschaving weer wil revitaliseren. https://t.co/IrP0kOk79L reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |