Dat is al één vd redenen dat ik er nog maar nauwelijks naar kijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is best moeilijk als je naar de commerciëlen kijkt.
Soms kijk ik er wel naar, vooral als ik moe ben.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is al één vd redenen dat ik er nog maar nauwelijks naar kijk.
De enige die ik nog wel leuk vind is die van Douwe Egberts.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms kijk ik er wel naar, vooral als ik moe ben.
Die moeder die de wifi afsluit?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De enige die ik nog wel leuk vind is die van Douwe Egberts.
Die inderdaad.quote:
Ik vind hem lekker neutraal en gewoon.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar vind ik dan weer niets bijzonders aan.
Ja is ook zo. Hij moet huiselijkheid weergeven en dat is gelukt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hem lekker neutraal en gewoon.
Als je maar niet denkt dat ik ga luisteren.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik ga luisteren.
Nee, ik zit nog met Kips. Dankzij jou.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Je weet het toch wel in je hoofd.
Ja daarom hoef ik het nog niet te zien ...quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Canesten Gyno bedoel je? Dat is een damesreclame.
Solly.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik zit nog met Kips. Dankzij jou.
Hij is niet irritant en wordt niet om de paar minuten herhaald.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Hij moet huiselijkheid weergeven en dat is gelukt.
Maar voor vrouwen is het fijn dat het er is. Als het werkt tenminste.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daarom hoef ik het nog niet te zien ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |