Oh, ik vind het wel echt ziek veel waar voor je geld.quote:Op zondag 9 juni 2019 16:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah zelfs voor die 5 per maand sla ik die over
Had MS niet een paar jaar terug helemaal gehyped dat je xbox games op de PC kon spelen enzo? Ook nooit meer iets over gehoord eigenlijk :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Xbox Game Pass PC pagina:
https://www.microsoft.com(...)rfof2xj06gqsagy3pg00
Premiumquote:Op zondag 9 juni 2019 16:55 schreef Zipportal het volgende:
Gamekings is een kut website geworden. Tot zover dit feitje.
gr gr
Gaan die stakkers ook op den duur .quote:Op zondag 9 juni 2019 17:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze failliet.
@:powerloungen
En ik gaf aan dat je overdrijft. Maar de enige die huilt ben jij vriend.quote:Op zondag 9 juni 2019 16:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij vraagt bij welke series het is. En ik gaf 3 voorbeelden. Dat was het.
Maar blijf vooral verder huilen
Samen met die Ruben jaquote:Op zondag 9 juni 2019 17:10 schreef PjotterFRL het volgende:
Die Boris van GameKings is zo'n kneus. Nog nooit iemand gezien die zo van zichzelf houdt als hij.
Gadverdamme.
Hij is de baas daar of niet? Dan wordt het nooit wat. Die JJ heeft ook geen talent.
Die drie gasten die nu in LA zitten mag ik wel, Koos, Daan en Jelle.
Ja. Geen liveblogs.quote:Op zondag 9 juni 2019 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaat FOK! nog live nieuwsberichten schrijven?
@:pheno
@:oscar.
@:2dope
@:noppie2000
Die Jelle is een schreeuwlelijk.quote:Op zondag 9 juni 2019 17:10 schreef PjotterFRL het volgende:
Die Boris van GameKings is zo'n kneus. Nog nooit iemand gezien die zo van zichzelf houdt als hij.
Gadverdamme.
Hij is de baas daar of niet? Dan wordt het nooit wat. Die JJ heeft ook geen talent.
Die drie gasten die nu in LA zitten mag ik wel, Koos, Daan en Jelle.
Een aantal jaar geleden vond ik hem vooral verschrikkelijk en samen met Boris keek ik video/review standaard al niet meer.quote:
Oke fanboytjequote:Op zondag 9 juni 2019 17:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En ik gaf aan dat je overdrijft. Maar de enige die huilt ben jij vriend.
Mja als t de games zijn die je tof vind, voor mij zit er iig weinig tussenquote:Op zondag 9 juni 2019 16:59 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Oh, ik vind het wel echt ziek veel waar voor je geld.
Metro Exodus (kwam uit in Februari), Imperator Rome (kwam uit in... maart?) Football manager 2019, WarGroove (kwam ook dit jaar uit) en nog 90 andere spellen voor maar 5 euro. En elke maand gooien ze er weer nieuwe spellen bij. En spellen van Xbox zelf krijg je op dag 1.
quote:Op zondag 9 juni 2019 17:04 schreef PjotterFRL het volgende:
De nieuwe PC gaming store van Microsoft:¤ 3,99/maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Xbox Game Pass PC pagina:
https://www.microsoft.com(...)rfof2xj06gqsagy3pg00
Oorspronkelijke prijs was ¤ 3,99, huidige prijs ¤ 1,00
¤ 1,00
75% korting
Goeie prijs wel
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Wat voor games vind je tof? Voor mijn gevoel zit er voor iedereen wel wat bij. Zeker voor 1 euro.quote:Op zondag 9 juni 2019 17:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja als t de games zijn die je tof vind, voor mij zit er iig weinig tussen
quote:Op zondag 9 juni 2019 17:04 schreef PjotterFRL het volgende:
De nieuwe PC gaming store van Microsoft:1e ok daarvoor wil ik wel de nieuwe metro spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Xbox Game Pass PC pagina:
https://www.microsoft.com(...)rfof2xj06gqsagy3pg00![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:New_WabiSabi twitterde op zondag 09-06-2019 om 17:26:44Doom Eternal multiplayer mode lets you play as demons or the slayer #E3Spoilers reageer retweet
twitter:New_WabiSabi twitterde op zondag 09-06-2019 om 17:27:342 new IPs Bethesda: Deathloop and Ghostwire Tokyo. You’ll have to see what these are for yourselves #E3Spoilers reageer retweet
twitter:New_WabiSabi twitterde op zondag 09-06-2019 om 17:38:18Xbox’s new console, Scarlett, is crazy powerful. 120fps, 8K, Xbox one backwards compatibility, and it’s implied backwards compatibility with ALL Xbox consoles, not 100% sure on all consoles yet but it’s described as “4 generations worth”. reageer retweet
twitter:New_WabiSabi twitterde op zondag 09-06-2019 om 17:39:26Scarlett’s “elite controller” is extra special. I won’t share much about it, but I’m sure you’ll be very impressed with it. #E3Spoilers reageer retweet
twitter:New_WabiSabi twitterde op zondag 09-06-2019 om 17:41:58Halo Infinite is launching holiday 2020 with Xbox Scarlett #E3Spoilers reageer retweet
Mja t is meer, de toffe heb ik al gespeeldquote:Op zondag 9 juni 2019 17:48 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Wat voor games vind je tof? Voor mijn gevoel zit er voor iedereen wel wat bij. Zeker voor 1 euro.
quote:Op zondag 9 juni 2019 18:01 schreef DKUp het volgende:
Xbox’s new console, Scarlett, is crazy powerful. 120fps, 8K, Xbox one backwards compatibility, and it’s implied backwards compatibility with ALL Xbox consoles, not 100% sure on all consoles yet but it’s described as “4 generations worth”.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit zo is dan instabuy ik dat ding. Heb de xbone overgeslagen en ach, hier kan skate 1,2,3 dan op, die heb ik nog voor de xbox liggen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op zondag 9 juni 2019 18:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]8K of 120FPS wil zeggen dat HDMI 2.1 wordt ondersteuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit zo is dan instabuy ik dat ding. Heb de xbone overgeslagen en ach, hier kan skate 1,2,3 dan op, die heb ik nog voor de xbox liggen
8K met 120FPS kan volgens mij nog niet.
Ondersteuning voor vier generaties zit er natuurlijk dik in.
[ Bericht 2% gewijzigd door DKUp op 09-06-2019 18:17:39 ]SOONY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:Op zondag 9 juni 2019 18:18 schreef DKUp het volgende:
Nog een paar kleinere leaks:FFVIII remaster komt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
8k vind ik sowieso overrated, 4k is ook prima.quote:Op zondag 9 juni 2019 18:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
8K of 120FPS wil zeggen dat HDMI 2.1 wordt ondersteunt
Ik neem een Squall icon van aankondiging tot release als die remaster deze E3 aangekondigd wordt.quote:
quotedquote:Op zondag 9 juni 2019 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik neem een Squall icon van aankondiging tot release als die remaster deze E3 aangekondigd wordt.
... Whateverquote:
quote:Op zondag 9 juni 2019 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik neem een Squall icon van aankondiging tot release als die remaster deze E3 aangekondigd wordt.
uiteraard, maar ik denk dat ik om 4 uur wel ben omgekukkeldquote:Op zondag 9 juni 2019 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaat FOK! nog live nieuwsberichten schrijven?
@:pheno
@:oscar.
@:2dope
@:noppie2000
HDMI2.1 is nog niet finaal?quote:Op zondag 9 juni 2019 18:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
8K of 120FPS wil zeggen dat HDMI 2.1 wordt ondersteunt
8K op 80 inch is zoooooooo, zooooooo, zooooooo sexyquote:Op zondag 9 juni 2019 18:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
8k vind ik sowieso overrated, 4k is ook prima.
Als ik maar lekker kan spelen
Ik heb even geen 80'' 8k geldquote:Op zondag 9 juni 2019 19:31 schreef Oscar. het volgende:
[..]
8K op 80 inch is zoooooooo, zooooooo, zooooooo sexy
geen 17K uitgeven aan een tvquote:
Ik geef liever 17k uit aan nieuwe voorraadquote:
Nog steeds kersttruien? Seizoen begint alweer bijna denk ik?quote:Op zondag 9 juni 2019 19:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik geef liever 17k uit aan nieuwe voorraad
Eerst geld uitgeven om geld te verdienen he
Zal wel in de nieuwe Xbox (in ieder geval de dure variant) en de PS5 zitten.quote:
Yes, al heb ik nu nog wat dingen ernaast. En het is nog 200 dagen tot kerstquote:Op zondag 9 juni 2019 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog steeds kersttruien? Seizoen begint alweer bijna denk ik?
Beste drinking game - ever -quote:
8K, 120FPS, every game is 4K 60FPS with Dolby Vision and Atmosquote:Op zondag 9 juni 2019 19:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Afwachten wat het nieuwe '4K' wordt.
Toch mis ik hier 4k 4k 4k 4k 4k 4k 4k 4k.quote:
Jaaaaquote:Op zondag 9 juni 2019 20:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
8K, 120FPS, every game is 4K 60FPS with Dolby Vision and Atmos
uitgeprintquote:
goeiste ban daar . Koos strontquote:Op zondag 9 juni 2019 20:03 schreef Zipportal het volgende:
https://www.twitch.tv/gamekings
@:powerloungen
Wat vind jij van Gamekings? #dtvquote:Op zondag 9 juni 2019 20:02 schreef Oscar. het volgende:
Zit Boris van gaykings met zijn bitcoin shirtje
Oh ja ik was het vergetenquote:Op zondag 9 juni 2019 20:02 schreef Oscar. het volgende:
Zit Boris van gaykings met zijn bitcoin shirtje
Daar komt toch niks zinnigs uit.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja maar niet in die chat vol met gehandicapte mensjes
¤8,-quote:Op zondag 9 juni 2019 20:06 schreef Zipportal het volgende:
Gamekings ligt pat.
Neem dan duurdere servers met je premium stront.
Voor 250 euro een eigen persoonlijke video.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sell out in een lege arcade voor je
Kansloze idioten
8 euro?quote:
8 euro!quote:
niet weten dat dit een videootje isquote:Op zondag 9 juni 2019 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sell out in een lege arcade voor je
Kansloze idioten
Daar geven we je onze eigen geweldige mening overquote:Op zondag 9 juni 2019 20:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor 250 euro een eigen persoonlijke video.
Kapoet maken.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar geven we je onze eigen geweldige mening over
Raptorsmuziek als toetje.
twitter:majornelson twitterde op zondag 09-06-2019 om 20:15:34The doors are open. Here is a first look at the #XboxE3 stage. https://t.co/VOxAsxIzN0 reageer retweet
geen idee, ik betaal er niet voorquote:Op zondag 9 juni 2019 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://live.gamekings.tv/
Wat een "content"
Premium waardig.
je moet toch 1,5 uur vollullenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |