Before they pass awayquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Drm wil ik het ook zo graag
Welke heb je besteld? Homage to humanity of before they pass away?
Krijg je als je volken gaat mengen, dan hou je geen cultuur meer over.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Drm wil ik het ook zo graag
Welke heb je besteld? Homage to humanity of before they pass away?
Cultuur is net zoals klimaat altijd in bewegingquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Krijg je als je volken gaat mengen, dan hou je geen cultuur meer over.
En de richting waarheen is nogal cruciaal...quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Cultuur is net zoals klimaat altijd in beweging
Cultuur zal altijd veranderen ook.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En de richting waarheen is nogal cruciaal...
True, Cultuur is makkelijker te beïnvloeden dan het klimaat, het weer dan, niet het leefklimaat wat weer cultureel is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En de richting waarheen is nogal cruciaal...
Saaiquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Cultuur zal altijd veranderen ook.
We moeten elkaar gewoon de komende 100 jaar helemaal kapot neuken totdat we allemaal een koffiekleurtje hebben. Hebben we al die racistische zeik ook achter de rug
Allemaal hetzelfde. Net pak aan, werken in een glazen gebouw, kijken naar superheldenfilms. Leuk man.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Cultuur zal altijd veranderen ook.
We moeten elkaar gewoon de komende 100 jaar helemaal kapot neuken totdat we allemaal een koffiekleurtje hebben. Hebben we al die racistische zeik ook achter de rug
Klinkt als Black Mirrorquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde. Net pak aan, werken in een glazen gebouw, kijken naar superheldenfilms. Leuk man.
Saaie mensen
Grootste gedeelte van de westerse moderne mensen heeft al geen kritisch denkvermogen of enige creativiteit meer, dus dan is neuken inderdaad het leukste wat je kan bedenken ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niks saais aan neuken voor wereldvrede
Jaa die zag ik ook, ik ga eens kijkenquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:35 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je hebt nu ook het verhaal achter de foto’s van Hannelore Vandenbussche, is ook mooi
Het is Nederland anno 2019. Lekker friends kijken op de bank, biertje in het weekend, even saaie conformistische vriendin rond je 25e. Trouwen tegen je 30e. En verder lenen om te studeren, lenen om te wonen en tegen de tijd dat je geen slaaf van de bank meer bent, ben je 70 en kan je met pensioen.quote:
Die zag ik ook, was ook niet zo duurquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jaa die zag ik ook, ik ga eens kijken
Ik had een tijdje geleden the atlas of beauty van mihaela noroc gekocht, zit een mooi verhaal achter
Daar kiest men zelf voorquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is Nederland anno 2019. Lekker friends kijken op de bank, biertje in het weekend, even saaie conformistische vriendin rond je 25e. Trouwen tegen je 30e. En verder lenen om te studeren, lenen om te wonen en tegen de tijd dat je geen slaaf van de bank meer bent, ben je 70 en kan je met pensioen.
ff mailen naar forum@fok.nl voor uitlegquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:20 schreef HPLC het volgende:
maar even serieus: waarom werd dat welkom op FOK! nou eerst hardnekkig weggehaald en is het nu geaccepteerd?
Mijn hele kleuterige punt was juist dat dit het meest onschadelijke vermelding uit de policy is
heb liever dat ze mij mailen, want zij zaten toch foutquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ff mailen naar forum@fok.nl voor uitleg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |