Gadverdamme, mag hem nu al nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja toch! Begon al te twijfelen
Dingen die ik dan weer echt niet ken, hiphop en techno en meer van die typische Rotterdamse hippe meuk
quote:
Weet ik niet want ik ken het niet maar Rotterdam staat best bekend om hip zijn tochquote:
wunderbar is maar één tentjequote:Op woensdag 27 maart 2019 17:11 schreef Crack_ het volgende:
Met die vage wunderbar tentjes en andere gekke tentjes, dat hebben wij niet hoor
geen idee wat voor muziek dat dan moet opleverenquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik niet want ik ken het niet maar Rotterdam staat best bekend om hip zijn toch
jonge, gewoon die techno muziek en hiphop muziek en je ziet toch wel het verschil tussen bijvoorbeeld Den Haag en Rotterdam?!quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
geen idee wat voor muziek dat dan moet opleveren
nee ik vind het een vaag begrip "hippe rotterdamse meuk"quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jonge, gewoon die techno muziek en hiphop muziek en je ziet toch wel het verschil tussen bijvoorbeeld Den Haag en Rotterdam?!
Ben je malquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee maar heb nu mallen leren maken dus kan overal mallen van maken.
Ja dat klopt welquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ik vind het een vaag begrip "hippe rotterdamse meuk"
hoezo, vind je ze lelijk?quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja proberen. Heb echt een hekel aan stopcontacten.
Ja. Doorn in mijn oog. Net als verwarmingen en koelkasten. Te lelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo, vind je ze lelijk?
Kan me er niet zo aan storen
Er zijn genoeg mooie koelkastenquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Doorn in mijn oog. Net als verwarmingen en koelkasten. Te lelijk.
Inbouw koelkast en een ombouw om de radiatorenquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
verwarmingen, hmm je hebt ook wel redelijke toch. Als je genoeg geld hebtquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Geen geld voor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Inbouw koelkast en een ombouw om de radiatoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |