abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185878354
Ik kom net terug van mijn derde date (korte lunch) met een meid die ik leuk vind. We ontmoette elkaar bij een speed-dating evenement voor studenten. We hebben nu al 3 dates gehad, en ze komt volgende week bij mij eten.

Ik heb nog niet met haar gekust, of haar hand vastgehouden. Ik vind dat soort dingen moeilijk. Het is de reden waarom het altijd bij mij stuk loopt bij relaties, ik zie dat soort dingen niet. Vorige keer dat ik iemand kuste was anderhalf jaar geleden toen ik enorm dronken was. Bijna alle keren dat ik meiden heb gezoend was ik ladderzat.

Volgens mij vind zij mij ook leuk.

Ze vind het leuk om bij mij te komen eten, ze wil samen koken. Ik kan heel lekker koken. Wat zijn haar verdere verwachtingen van mij? Ik weet niet precies wat ik moet doen.
pi_185878373
Ik vraag haar zo even.
pi_185878477
Oef, doe dingen alsjeblieft niet omdat je denkt dat dat de norm is of omdat het zo hoort of omdat ze van je verwacht worden.

Doe dingen omdat je ze graag wilt doen. Misschien vind je het eng of spannend, dat geeft niet. Probeer gewoon. En als deze date niet dan misschien volgende date weer. Kijk gewoon hoe je loopt.
Somebody that I used to know
pi_185878495
Je stelt de verkeerde vragen.

Dé vragen die je jezelf zou moeten stellen is: wat wil ik en wat zijn mijn verwachtingen.

Zo te zien wil je lekker koken voor/met haar... én zoenen.

Dus ga je dat doen.

Hoe lang ben je nog van plan om te wachten eigenlijk? Totdat zij jou gaat zoenen?

Je kunt beter een stap wagen en falen dan niets doen én falen. Wanneer je niets doet, leer je niets. Wanneer je een stap waagt, weet je beter voor de volgende keer.
  woensdag 27 maart 2019 @ 15:35:25 #5
27929 piere
doe mij maar bier
pi_185878512
Wie niet waagt blijft maagd dus zoenen maar :Y
fok you ja!
pi_185878517
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 15:34 schreef zarGon het volgende:
Je stelt de verkeerde vragen.

Dé vragen die je jezelf zou moeten stellen is: wat wil ik en wat zijn mijn verwachtingen.

Zo te zien wil je lekker koken voor/met haar... én zoenen.

Dus ga je dat doen.

Hoe lang ben je nog van plan om te wachten eigenlijk? Totdat zij jou gaat zoenen?

Je kunt beter een stap wagen en falen dan niets doen én falen. Wanneer je niets doet, leer je niets. Wanneer je een stap waagt, weet je beter voor de volgende keer.
Blijft je enterknop hangen? :@
Somebody that I used to know
pi_185878603
Ze komt bij je eten, jullie hebben al 3 dates gehad en elkaar ontmoet bij een speeddate. Zolang zij niet heeft gezegd dat ze je alleen als 'een goede vriend ziet' of zoiets dergelijks, wil zij best wel met jou zoenen. Dus als jij dat ook met haar wil, zou ik gewoon een initiatief nemen als ik jou was.
pi_185878715
Lees even op internet over sexueel escaleren.
pi_185879312
Bedankt voor jullie berichten allemaal. Ik heb hierdoor wat meer zelfvertrouwen gekregen. Ik zal voor haar koken en dan, wanneer ze bij mij op de bank zit, dan ga ik ervoor op het juiste moment. En anders op een ander moment.
  woensdag 27 maart 2019 @ 16:21:00 #10
27929 piere
doe mij maar bier
pi_185879334
Precies, lekker wijntje erbij, muziekje aan. Komt goed! ^O^
fok you ja!
  woensdag 27 maart 2019 @ 16:26:26 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185879405
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:19 schreef chinesepinda het volgende:
Bedankt voor jullie berichten allemaal. Ik heb hierdoor wat meer zelfvertrouwen gekregen. Ik zal voor haar koken en dan, wanneer ze bij mij op de bank zit, dan ga ik ervoor op het juiste moment. En anders op een ander moment.
Speel een beetje met haar handen of doe wat ander onschuldig lichamelijk contact en kijk hoe ze reageert. Is het positief en doet ze dat ook een beetje terug? Dan kun je proberen te zoenen. doet ze afhoudend, dan niet.
pi_185879449
quote:
Zolang ze met je wil daten en je wil zien zit je goed. Er werd al gezegd dat zolang ze niet zegt dat ze je meer als een vriend ziet, dat je ook goed zit.

Dus de volgende keer moet je meer fysiek contact zoeken. Aanraken. Hand, schouder, onderrug, arm etc. en dat de hele dag door. En dan op een moment voor de zoen gaan.

Beter doen en falen.
  Spellchecker woensdag 27 maart 2019 @ 16:30:52 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_185879469
Troost haar als jullie uien snijden O+

Veel plezier!
pi_185879844
Doe dit:

Als je naast haar zit op de bank: leg een arm achter haar op de achterleuning bank. Dat is een soort indicatie voor haar dat je eigenlijk binnenkort een arm om haar heen gaat/wilt leggen.

Let op deze 2 situaties kunnen zich dan voordoen als jij je arm achter haar legt (nog niet om haar heen):

Als ze subtiel even later iets verder weg verplaatst van jou , haar rug wegdraaid, of iets meer naar voren gebogen zit met haar body, of plots naar de wc gaat / iets moet pakken als excuus doet ze dit om zich uit deze positie te verwijderen omdat ze bewust onbewust niet wilt dat ze ongemakkelijk tegen jou arm op de achterbank leuning aankomt, dan ziet ze jou alleen als vriend. Let niet op wat ze zegt als excuus waarom ze deze negatieve lichaamspostities aanneemt, (als ze jou leuk vind gaat ze echt niet net op deze timing naar de wc hoor!) vrouwen kunnen heel subtiel tonen dat ze geen interesse hebben en de man blijft dan radeloos.

Als ze steevast blijft zitten zelfde positie of zelfs naar achteren meer met haar rug gaat leunen dat ze bijna tegen je uitgestrekte arm aankomt of dichter naar jou toe komt zitten, dan voelt ze aantrekkingskracht! Dan kan je langzaam je arm om haar heen gaan slaan en dan gaan zoenen.

Groetjes een vrouw.
pi_185880330
Nog niet met haar gekust? Hoe draait het dan uit op daten?
Eerste wat ik doe als ik een meid fix is lekker uitgebreid lebberen in da club. Daarna pas stappen ondernemen.
pindazakje
pi_185883443
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 15:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Ze komt bij je eten, jullie hebben al 3 dates gehad en elkaar ontmoet bij een speeddate. Zolang zij niet heeft gezegd dat ze je alleen als 'een goede vriend ziet' of zoiets dergelijks, wil zij best wel met jou zoenen. Dus als jij dat ook met haar wil, zou ik gewoon een initiatief nemen als ik jou was.
Dit.
pi_185895354
Wat je moet tijdens die date is de verwarming wat hoger zetten.
En dan je shirt op gegeven moment uitdoen, onder het mom van wat is het warm hier...

Succes gegarandeerd ^O^
  donderdag 28 maart 2019 @ 12:38:23 #18
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_185895557
Gewoon de avond laten leiden TS en niet te bang zijn. Je moet nou eenmaal ook wat risico's nemen wil je verder komen ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:50 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Doe dit:

Als je naast haar zit op de bank: leg een arm achter haar op de achterleuning bank. Dat is een soort indicatie voor haar dat je eigenlijk binnenkort een arm om haar heen gaat/wilt leggen.

Let op deze 2 situaties kunnen zich dan voordoen als jij je arm achter haar legt (nog niet om haar heen):

Als ze subtiel even later iets verder weg verplaatst van jou , haar rug wegdraaid, of iets meer naar voren gebogen zit met haar body, of plots naar de wc gaat / iets moet pakken als excuus doet ze dit om zich uit deze positie te verwijderen omdat ze bewust onbewust niet wilt dat ze ongemakkelijk tegen jou arm op de achterbank leuning aankomt, dan ziet ze jou alleen als vriend. Let niet op wat ze zegt als excuus waarom ze deze negatieve lichaamspostities aanneemt, (als ze jou leuk vind gaat ze echt niet net op deze timing naar de wc hoor!) vrouwen kunnen heel subtiel tonen dat ze geen interesse hebben en de man blijft dan radeloos.

Als ze steevast blijft zitten zelfde positie of zelfs naar achteren meer met haar rug gaat leunen dat ze bijna tegen je uitgestrekte arm aankomt of dichter naar jou toe komt zitten, dan voelt ze aantrekkingskracht! Dan kan je langzaam je arm om haar heen gaan slaan en dan gaan zoenen.

Groetjes een vrouw.
:')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Spellchecker donderdag 28 maart 2019 @ 12:44:55 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_185895658
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:26 schreef den85 het volgende:
Wat je moet tijdens die date is de verwarming wat hoger zetten.
En dan je shirt op gegeven moment uitdoen, onder het mom van wat is het warm hier...

Succes gegarandeerd ^O^
Nee juist lager. En dan onder het mom van wat is het koud hier, lekker samen onder een dekentje kruipen. Succes gegarandeerd ^O^
pi_185896844
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:44 schreef maily het volgende:

[..]

Nee juist lager. En dan onder het mom van wat is het koud hier, lekker samen onder een dekentje kruipen. Succes gegarandeerd ^O^
Dit dus TS, zo werkt een vrouwelijk brein :P
pi_185898876
quote:
Er is geen juist moment. Als je daarop gaat wachten gebeurt er niks. Jij creert het moment.
pi_185899366
Je moet niet te veel nadenken. Het feit dat ze bij je komt eten geeft aan dat ze je leuk vindt. Zoenen voel je aan.
pi_185900759
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 16:37 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Je moet niet te veel nadenken. Het feit dat ze bij je komt eten geeft aan dat ze je leuk vindt. Zoenen voel je aan.
Hoeft niet. Ik eet vaker in mijn eentje bij mannen en vind ze totaal niet aantrekkelijk.Zo vervelend als ze soms meer verwachten en ervan uitgaan.
pi_185901047
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 17:54 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Hoeft niet. Ik eet vaker in mijn eentje bij mannen en vind ze totaal niet aantrekkelijk.Zo vervelend als ze soms meer verwachten en ervan uitgaan.
Hij is aan het daten met haar. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze hem niet leuk vindt.
pi_185911885
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:15 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Hij is aan het daten met haar. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze hem niet leuk vindt.
Wanneer beschouw je iets tot "daten?" Ik heb best vaak gehad dat mannen dachten dat we aan het daten waren maar ik slechts als gezellig afspreken zag.
pi_185914074
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:50 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Doe dit:

Groetjes een vrouw.
Veel te moeilijk allemaal. Goede tip ooit van een vriendin gekregen en werkte nog goed ook, al verwachte ik het niet.
Als je er enigszins vertrouwen in heb dat ze je leuk vind, en ze date je nu voor de 3de keer dus ik denk dat het wel goed zit. Wanneer je met haar in een leuk gesprekje zit en er een kleine pauze in valt, spontaan vragen: Mag ik je kussen?

Je moet wel een beetje ballen hebben maar als je goede timing hebt is succes verzekerd. De 2 dames waar ik dit had geprobeerd kwamen er later nog op terug dat ze het een leuk move vonden..

[ Bericht 0% gewijzigd door Immunitas op 29-03-2019 13:00:58 ]
pi_185914234
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 16:37 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Je moet niet te veel nadenken. Het feit dat ze bij je komt eten geeft aan dat ze je leuk vindt.

Of ze heeft gewoon ordinair honger, en zit aan het eind van de maand een beetje krap en komt dus lekker mee eten
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_185914791
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 13:03 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Of ze heeft gewoon ordinair honger, en zit aan het eind van de maand een beetje krap en komt dus lekker mee eten
Redelijke kans dat het serieus dit is. Ik weet hoe mijn soort is.

Een vrouw wordt/ is pas verliefd als je merkt dat ze ook dingen terug voor jou doet, zonder erom te hoeven vragen.

Als ze je leuk vind zal ze trouwens intern balen dat je nog steeds geen fysieke actie ondernomen hebt. Ik bedoel, een vrouw wilt een vrouw voelen en dat voelt ze pas als je eens fysieke initiatief neemt. Als ze jou niet leuk vind ben jij de ideale persoon om easy in de friendzone zonder gezeik te plaatsen.

Dan is friendzone ideaal. Gratis etentjes, wat gezelligheid als ze zich verveeld/ tijdvermaak/ leedvermaak en jou zien wanneer het haar uitkomt. En in de tussentijd verder kijken op Tinder.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 15:55:09 #29
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_185917031
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 12:49 schreef Immunitas het volgende:

[..]

Veel te moeilijk allemaal. Goede tip ooit van een vriendin gekregen en werkte nog goed ook, al verwachte ik het niet.
Als je er enigszins vertrouwen in heb dat ze je leuk vind, en ze date je nu voor de 3de keer dus ik denk dat het wel goed zit. Wanneer je met haar in een leuk gesprekje zit en er een kleine pauze in valt, spontaan vragen: Mag ik je kussen?

Je moet wel een beetje ballen hebben maar als je goede timing hebt is succes verzekerd. De 2 dames waar ik dit had geprobeerd kwamen er later nog op terug dat ze het een leuk move vonden..
Niet vragen, gewoon doen.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  vrijdag 26 april 2019 @ 15:49:02 #30
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_186438970
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 10:00 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Wanneer beschouw je iets tot "daten?" Ik heb best vaak gehad dat mannen dachten dat we aan het daten waren maar ik slechts als gezellig afspreken zag.
Moet je niet in het park zijn?
  vrijdag 26 april 2019 @ 16:11:48 #31
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_186439391
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 15:49 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Moet je niet in het park zijn?
weer zo'n pannenkoek die reageert op een topic dat 3+ weken oud is :')
  vrijdag 26 april 2019 @ 16:16:02 #32
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_186439493
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 16:11 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]

weer zo'n pannenkoek die reageert op een topic dat 3+ weken oud is :')
Kwam er wat laat achter :P
pi_186441867
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 13:42 schreef Naregenkomtzon het volgende:

Dan is friendzone ideaal. Gratis etentjes, wat gezelligheid als ze zich verveeld/ tijdvermaak/ leedvermaak en jou zien wanneer het haar uitkomt. En in de tussentijd verder kijken op Tinder.
Praat jij maar lekker voor jezelf. Een beetje persoon met sociaal besef doet zoiets niet.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_186451202
Bij je thuis komen (ha!) is gewoon neuken toch? :?
pi_186451218
Bij de vijfde date mag je vast haar poes aaien :')
metal up your ass
pi_186494810
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 12:49 schreef Immunitas het volgende:

[..]

Dat zou bij mij dus helemaal niet werken en heel awkward worden voor beide partijen.

Vind die bank move beter en accuraat. Let op lichaamstaal. Moved ze van je af dan kun je afhaken want ze wil op dat moment niets van je en komt ze wel tegen je aan dan kun je het voortzetten.
pi_186494872
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 02:36 schreef tjoptjop het volgende:
Bij je thuis komen (ha!) is gewoon neuken toch? :?
Ja
pi_186495206
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 april 2019 18:46 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:

[..]

Praat jij maar lekker voor jezelf. Een beetje persoon met sociaal besef doet zoiets niet.
Je wilt de vrouwen die deze strategie hanteren de kost niet geven...
  maandag 29 april 2019 @ 13:45:57 #39
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_186495699
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 13:07 schreef KosterT het volgende:

[..]

Je wilt de vrouwen die deze strategie hanteren de kost niet geven...
Zijn er idd angstvallig veel volgens mij :')
  maandag 29 april 2019 @ 13:46:21 #40
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_186495704
Hebben we eigenlijk nog iets van TS gehoord over hoe deze 3de date ging of niet?
  maandag 29 april 2019 @ 14:11:48 #41
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_186496058
TS speelt nu veel mahjong en betaalt 90 euro voor een psychobabbel iedere week.
pi_186497468
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 13:45 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]

Zijn er idd angstvallig veel volgens mij :')
Mijn zus heeft inderdaad ook zo'n vriendin, lekker de hele dag met die gozer op pad, daarna nog ergens wat eten op zijn kosten en daarna laat ze zich 's avonds afzetten om de nacht bij een of andere tinder gozer door te brengen o|O
  maandag 29 april 2019 @ 15:46:48 #43
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_186497621
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:35 schreef bertje12345 het volgende:

[..]

Mijn zus heeft inderdaad ook zo'n vriendin, lekker de hele dag met die gozer op pad, daarna nog ergens wat eten op zijn kosten en daarna laat ze zich 's avonds afzetten om de nacht bij een of andere tinder gozer door te brengen o|O
even uit nieuwschierigheid he, die gozer die dus met haar op pad gaat, is dat altijd een andere persoon? ik kan me namelijk niet voorstellen dat je daar als gozer nog een keer intrapt namelijk.
pi_186497731
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:46 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]

even uit nieuwschierigheid he, die gozer die dus met haar op pad gaat, is dat altijd een andere persoon? ik kan me namelijk niet voorstellen dat je daar als gozer nog een keer intrapt namelijk.
Volgens mij onderhand wel klaar maar heeft best een tijdje geduurd met een en dezelfde. Of hij exact wist wat er gebeurde nadat ie haar had afgezet weet ik niet maar het ging van zijn kant wel onder het mom van als ik maar lief ben dan komt het tussen ons ooit wel goed.

Heeft wel een paar maanden en tientallen 'dates' geduurd. Voor hem was het een date en voor haar meer iets van profiteren ofzo, zij kon er zelf ook smakelijk om lachen hoe die zichzelf maar belachelijk liet maken.
pi_186500496
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 15:47 schreef Solid-Snake het volgende:
Lees even op internet over sexueel escaleren.
Dit, en gooi er wat drank in.
Lambo of Rekt
  maandag 29 april 2019 @ 19:30:06 #46
451005 Grems
Clown World
pi_186501407
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 15:24 schreef chinesepinda het volgende:
Wat zijn haar verdere verwachtingen van mij? Ik weet niet precies wat ik moet doen.
Een gezellige, langdurige vriendschap.
pi_186501695
Leuk dat je tegenwoordig kunt taggen. Ik ben benieuwd hoe dit afgelopen is @chinesepinda
  maandag 29 april 2019 @ 20:30:29 #48
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_186502875
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:55 schreef bertje12345 het volgende:

[..]

Volgens mij onderhand wel klaar maar heeft best een tijdje geduurd met een en dezelfde. Of hij exact wist wat er gebeurde nadat ie haar had afgezet weet ik niet maar het ging van zijn kant wel onder het mom van als ik maar lief ben dan komt het tussen ons ooit wel goed.

Heeft wel een paar maanden en tientallen 'dates' geduurd. Voor hem was het een date en voor haar meer iets van profiteren ofzo, zij kon er zelf ook smakelijk om lachen hoe die zichzelf maar belachelijk liet maken.
Wat een heks zeg bah bah :r
pi_186502951
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:55 schreef bertje12345 het volgende:

[..]

Man, man, man.

Heeft die kerel nog wat fysieks geprobeerd?
pi_186505729
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 20:34 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Man, man, man.

Heeft die kerel nog wat fysieks geprobeerd?
Klinkt als het type kerel die waarschijnlijk niks durfde, omdat hij dacht dat die te snel zou gaan.
pi_186505750
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:35 schreef bertje12345 het volgende:

[..]

Wat een kutwijf.
pi_186506840
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 22:15 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Klinkt als het type kerel die waarschijnlijk niks durfde, omdat hij dacht dat die te snel zou gaan.
Ja zou kunnen.

Of hij durfde niet, dat kan ook. Maar ja... wie niet waagt, die niet wint...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')