Blijft je enterknop hangen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:34 schreef zarGon het volgende:
Je stelt de verkeerde vragen.
Dé vragen die je jezelf zou moeten stellen is: wat wil ik en wat zijn mijn verwachtingen.
Zo te zien wil je lekker koken voor/met haar... én zoenen.
Dus ga je dat doen.
Hoe lang ben je nog van plan om te wachten eigenlijk? Totdat zij jou gaat zoenen?
Je kunt beter een stap wagen en falen dan niets doen én falen. Wanneer je niets doet, leer je niets. Wanneer je een stap waagt, weet je beter voor de volgende keer.
Speel een beetje met haar handen of doe wat ander onschuldig lichamelijk contact en kijk hoe ze reageert. Is het positief en doet ze dat ook een beetje terug? Dan kun je proberen te zoenen. doet ze afhoudend, dan niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:19 schreef chinesepinda het volgende:
Bedankt voor jullie berichten allemaal. Ik heb hierdoor wat meer zelfvertrouwen gekregen. Ik zal voor haar koken en dan, wanneer ze bij mij op de bank zit, dan ga ik ervoor op het juiste moment. En anders op een ander moment.
Zolang ze met je wil daten en je wil zien zit je goed. Er werd al gezegd dat zolang ze niet zegt dat ze je meer als een vriend ziet, dat je ook goed zit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:19 schreef chinesepinda het volgende:
Bedankt voor jullie berichten allemaal. Ik heb hierdoor wat meer zelfvertrouwen gekregen. Ik zal voor haar koken en dan, wanneer ze bij mij op de bank zit, dan ga ik ervoor op het juiste moment. En anders op een ander moment.
Dit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Ze komt bij je eten, jullie hebben al 3 dates gehad en elkaar ontmoet bij een speeddate. Zolang zij niet heeft gezegd dat ze je alleen als 'een goede vriend ziet' of zoiets dergelijks, wil zij best wel met jou zoenen. Dus als jij dat ook met haar wil, zou ik gewoon een initiatief nemen als ik jou was.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:50 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Doe dit:
Als je naast haar zit op de bank: leg een arm achter haar op de achterleuning bank. Dat is een soort indicatie voor haar dat je eigenlijk binnenkort een arm om haar heen gaat/wilt leggen.
Let op deze 2 situaties kunnen zich dan voordoen als jij je arm achter haar legt (nog niet om haar heen):
Als ze subtiel even later iets verder weg verplaatst van jou , haar rug wegdraaid, of iets meer naar voren gebogen zit met haar body, of plots naar de wc gaat / iets moet pakken als excuus doet ze dit om zich uit deze positie te verwijderen omdat ze bewust onbewust niet wilt dat ze ongemakkelijk tegen jou arm op de achterbank leuning aankomt, dan ziet ze jou alleen als vriend. Let niet op wat ze zegt als excuus waarom ze deze negatieve lichaamspostities aanneemt, (als ze jou leuk vind gaat ze echt niet net op deze timing naar de wc hoor!) vrouwen kunnen heel subtiel tonen dat ze geen interesse hebben en de man blijft dan radeloos.
Als ze steevast blijft zitten zelfde positie of zelfs naar achteren meer met haar rug gaat leunen dat ze bijna tegen je uitgestrekte arm aankomt of dichter naar jou toe komt zitten, dan voelt ze aantrekkingskracht! Dan kan je langzaam je arm om haar heen gaan slaan en dan gaan zoenen.
Groetjes een vrouw.
Nee juist lager. En dan onder het mom van wat is het koud hier, lekker samen onder een dekentje kruipen. Succes gegarandeerdquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:26 schreef den85 het volgende:
Wat je moet tijdens die date is de verwarming wat hoger zetten.
En dan je shirt op gegeven moment uitdoen, onder het mom van wat is het warm hier...
Succes gegarandeerd
Dit dus TS, zo werkt een vrouwelijk breinquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:44 schreef maily het volgende:
[..]
Nee juist lager. En dan onder het mom van wat is het koud hier, lekker samen onder een dekentje kruipen. Succes gegarandeerd
Er is geen juist moment. Als je daarop gaat wachten gebeurt er niks. Jij creert het moment.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:19 schreef chinesepinda het volgende:
Hoeft niet. Ik eet vaker in mijn eentje bij mannen en vind ze totaal niet aantrekkelijk.Zo vervelend als ze soms meer verwachten en ervan uitgaan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:37 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Je moet niet te veel nadenken. Het feit dat ze bij je komt eten geeft aan dat ze je leuk vindt. Zoenen voel je aan.
Hij is aan het daten met haar. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze hem niet leuk vindt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:54 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik eet vaker in mijn eentje bij mannen en vind ze totaal niet aantrekkelijk.Zo vervelend als ze soms meer verwachten en ervan uitgaan.
Wanneer beschouw je iets tot "daten?" Ik heb best vaak gehad dat mannen dachten dat we aan het daten waren maar ik slechts als gezellig afspreken zag.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:15 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Hij is aan het daten met haar. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze hem niet leuk vindt.
Veel te moeilijk allemaal. Goede tip ooit van een vriendin gekregen en werkte nog goed ook, al verwachte ik het niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:50 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Doe dit:
Als je naast haar zit op de bank: leg een arm achter haar op de achterleuning bank. Dat is een soort indicatie voor haar dat je eigenlijk binnenkort een arm om haar heen gaat/wilt leggen.
Let op deze 2 situaties kunnen zich dan voordoen als jij je arm achter haar legt (nog niet om haar heen):
Als ze subtiel even later iets verder weg verplaatst van jou , haar rug wegdraaid, of iets meer naar voren gebogen zit met haar body, of plots naar de wc gaat / iets moet pakken als excuus doet ze dit om zich uit deze positie te verwijderen omdat ze bewust onbewust niet wilt dat ze ongemakkelijk tegen jou arm op de achterbank leuning aankomt, dan ziet ze jou alleen als vriend. Let niet op wat ze zegt als excuus waarom ze deze negatieve lichaamspostities aanneemt, (als ze jou leuk vind gaat ze echt niet net op deze timing naar de wc hoor!) vrouwen kunnen heel subtiel tonen dat ze geen interesse hebben en de man blijft dan radeloos.
Als ze steevast blijft zitten zelfde positie of zelfs naar achteren meer met haar rug gaat leunen dat ze bijna tegen je uitgestrekte arm aankomt of dichter naar jou toe komt zitten, dan voelt ze aantrekkingskracht! Dan kan je langzaam je arm om haar heen gaan slaan en dan gaan zoenen.
Groetjes een vrouw.
Of ze heeft gewoon ordinair honger, en zit aan het eind van de maand een beetje krap en komt dus lekker mee etenquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:37 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Je moet niet te veel nadenken. Het feit dat ze bij je komt eten geeft aan dat ze je leuk vindt.
Redelijke kans dat het serieus dit is. Ik weet hoe mijn soort is.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Of ze heeft gewoon ordinair honger, en zit aan het eind van de maand een beetje krap en komt dus lekker mee eten
Niet vragen, gewoon doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:49 schreef Immunitas het volgende:
[..]
Veel te moeilijk allemaal. Goede tip ooit van een vriendin gekregen en werkte nog goed ook, al verwachte ik het niet.
Als je er enigszins vertrouwen in heb dat ze je leuk vind, en ze date je nu voor de 3de keer dus ik denk dat het wel goed zit. Wanneer je met haar in een leuk gesprekje zit en er een kleine pauze in valt, spontaan vragen: Mag ik je kussen?
Je moet wel een beetje ballen hebben maar als je goede timing hebt is succes verzekerd. De 2 dames waar ik dit had geprobeerd kwamen er later nog op terug dat ze het een leuk move vonden..
Moet je niet in het park zijn?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:00 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Wanneer beschouw je iets tot "daten?" Ik heb best vaak gehad dat mannen dachten dat we aan het daten waren maar ik slechts als gezellig afspreken zag.
Kwam er wat laat achterquote:Op vrijdag 26 april 2019 16:11 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
weer zo'n pannenkoek die reageert op een topic dat 3+ weken oud is
Praat jij maar lekker voor jezelf. Een beetje persoon met sociaal besef doet zoiets niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:42 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Dan is friendzone ideaal. Gratis etentjes, wat gezelligheid als ze zich verveeld/ tijdvermaak/ leedvermaak en jou zien wanneer het haar uitkomt. En in de tussentijd verder kijken op Tinder.
Dat zou bij mij dus helemaal niet werken en heel awkward worden voor beide partijen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:49 schreef Immunitas het volgende:
[..]
Veel te moeilijk allemaal. Goede tip ooit van een vriendin gekregen en werkte nog goed ook, al verwachte ik het niet.
Als je er enigszins vertrouwen in heb dat ze je leuk vind, en ze date je nu voor de 3de keer dus ik denk dat het wel goed zit. Wanneer je met haar in een leuk gesprekje zit en er een kleine pauze in valt, spontaan vragen: Mag ik je kussen?
Je moet wel een beetje ballen hebben maar als je goede timing hebt is succes verzekerd. De 2 dames waar ik dit had geprobeerd kwamen er later nog op terug dat ze het een leuk move vonden..
Jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 02:36 schreef tjoptjop het volgende:
Bij je thuis komen (ha!) is gewoon neuken toch?
Je wilt de vrouwen die deze strategie hanteren de kost niet geven...quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:46 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Praat jij maar lekker voor jezelf. Een beetje persoon met sociaal besef doet zoiets niet.
Zijn er idd angstvallig veel volgens mijquote:Op maandag 29 april 2019 13:07 schreef KosterT het volgende:
[..]
Je wilt de vrouwen die deze strategie hanteren de kost niet geven...
Mijn zus heeft inderdaad ook zo'n vriendin, lekker de hele dag met die gozer op pad, daarna nog ergens wat eten op zijn kosten en daarna laat ze zich 's avonds afzetten om de nacht bij een of andere tinder gozer door te brengenquote:Op maandag 29 april 2019 13:45 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Zijn er idd angstvallig veel volgens mij
even uit nieuwschierigheid he, die gozer die dus met haar op pad gaat, is dat altijd een andere persoon? ik kan me namelijk niet voorstellen dat je daar als gozer nog een keer intrapt namelijk.quote:Op maandag 29 april 2019 15:35 schreef bertje12345 het volgende:
[..]
Mijn zus heeft inderdaad ook zo'n vriendin, lekker de hele dag met die gozer op pad, daarna nog ergens wat eten op zijn kosten en daarna laat ze zich 's avonds afzetten om de nacht bij een of andere tinder gozer door te brengen
Volgens mij onderhand wel klaar maar heeft best een tijdje geduurd met een en dezelfde. Of hij exact wist wat er gebeurde nadat ie haar had afgezet weet ik niet maar het ging van zijn kant wel onder het mom van als ik maar lief ben dan komt het tussen ons ooit wel goed.quote:Op maandag 29 april 2019 15:46 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
even uit nieuwschierigheid he, die gozer die dus met haar op pad gaat, is dat altijd een andere persoon? ik kan me namelijk niet voorstellen dat je daar als gozer nog een keer intrapt namelijk.
Dit, en gooi er wat drank in.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:47 schreef Solid-Snake het volgende:
Lees even op internet over sexueel escaleren.
Een gezellige, langdurige vriendschap.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:24 schreef chinesepinda het volgende:
Wat zijn haar verdere verwachtingen van mij? Ik weet niet precies wat ik moet doen.
Wat een heks zeg bah bahquote:Op maandag 29 april 2019 15:55 schreef bertje12345 het volgende:
[..]
Volgens mij onderhand wel klaar maar heeft best een tijdje geduurd met een en dezelfde. Of hij exact wist wat er gebeurde nadat ie haar had afgezet weet ik niet maar het ging van zijn kant wel onder het mom van als ik maar lief ben dan komt het tussen ons ooit wel goed.
Heeft wel een paar maanden en tientallen 'dates' geduurd. Voor hem was het een date en voor haar meer iets van profiteren ofzo, zij kon er zelf ook smakelijk om lachen hoe die zichzelf maar belachelijk liet maken.
Man, man, man.quote:Op maandag 29 april 2019 15:55 schreef bertje12345 het volgende:
[..]
Volgens mij onderhand wel klaar maar heeft best een tijdje geduurd met een en dezelfde. Of hij exact wist wat er gebeurde nadat ie haar had afgezet weet ik niet maar het ging van zijn kant wel onder het mom van als ik maar lief ben dan komt het tussen ons ooit wel goed.
Heeft wel een paar maanden en tientallen 'dates' geduurd. Voor hem was het een date en voor haar meer iets van profiteren ofzo, zij kon er zelf ook smakelijk om lachen hoe die zichzelf maar belachelijk liet maken.
Klinkt als het type kerel die waarschijnlijk niks durfde, omdat hij dacht dat die te snel zou gaan.quote:Op maandag 29 april 2019 20:34 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Man, man, man.
Heeft die kerel nog wat fysieks geprobeerd?
Wat een kutwijf.quote:Op maandag 29 april 2019 15:35 schreef bertje12345 het volgende:
[..]
Mijn zus heeft inderdaad ook zo'n vriendin, lekker de hele dag met die gozer op pad, daarna nog ergens wat eten op zijn kosten en daarna laat ze zich 's avonds afzetten om de nacht bij een of andere tinder gozer door te brengen
Ja zou kunnen.quote:Op maandag 29 april 2019 22:15 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Klinkt als het type kerel die waarschijnlijk niks durfde, omdat hij dacht dat die te snel zou gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |