What else is new hè.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga je nu echt weer haten omdat je je persoonlijk aangevallen voelt, vermoeiend
Nee hoezo iedereen wil met jou neukenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga je nu echt weer haten omdat je je persoonlijk aangevallen voelt, vermoeiend
niet alles is serieus wat je leest op het internetquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee hoezo iedereen wil met jou neuken
Wetenschap staat daar gelukkig bovenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uit mijn logisch redeneren komt dat dat wel uit maakt.![]()
![]()
Er zijn van die plaatjes die vertellen dat na 50 jaar je longen weer als nieuw zijn etc etc. Ik kan dat maar moeilijk geloven.quote:
ja dat ligt dan aan jouquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er zijn van die plaatjes die vertellen dat na 50 jaar je longen weer als nieuw zijn etc etc. Ik kan dat maar moeilijk geloven.
Schade blijft, maar schoner wordt het welquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er zijn van die plaatjes die vertellen dat na 50 jaar je longen weer als nieuw zijn etc etc. Ik kan dat maar moeilijk geloven.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet alles is serieus wat je leest op het internet
Ze gunnen je nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:03 schreef Solotov het volgende:
[..]
ja echt he. dat kansloze commentaar ook alleen maar
de tering hoor
volwassen vrouwquote:
Je hoeft mijn posts niet te lezen hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent ook ongelooflijk irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |