Nah hou niet van voorspel.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon stijl hebben en wat voorspel doen. Sowieso dat vrouwen dat wel waarderen.
Beter dan dit.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:49 schreef Remqo het volgende:
Jimmy gaat vast de OP fixen met een klassieker voorbeeld
Denk dat hij dat eerder fixt dan een seks afspraakje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:49 schreef Remqo het volgende:
Jepquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:49 schreef Remqo het volgende:
Laatst 15 toen ik 'm mat dus dat zit wel goed dan.quote:
Liar. Vorige x zei je 14.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jep
[..]
Laatst 15 toen ik 'm mat dus dat zit wel goed dan.
Crono moet weer moeilijk doen, janken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat hij dat eerder fixt dan een seks afspraakje.
Jezus lul, je hoort borsten en denkt nasty.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Crono moet weer moeilijk doen, janken.
Samzz heb je nog als backupquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of jij fixt gewoon niet goed. Niet altijd de fouten bij de ander zoeken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Zeg gewoon meette joh gekquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jep
[..]
Laatst 15 toen ik 'm mat dus dat zit wel goed dan.
Doe ik altijd, wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of jij fixt gewoon niet goed. Niet altijd de fouten bij de ander zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |