Die zender geloof ik niet want heb best vaak geslapen op Hart van Nederland.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat toch allemaal door op sekslijnen
Ja en is helemaal het einde fantastisch geniaal episch met die blije bakkes achter de deskquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Beetje over jurken en bekende baby's praten.
Echt kaulo boeiend.
Thierry heeft wel goede ideeën over dat soort zaken, maar hij moet het helaas allemaal wat bedekken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms denk ik dat achter Jimmy een echte Thierry zit
Past wel in het rijtje met jouw postsquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Beetje over jurken en bekende baby's praten.
Echt kaulo boeiend.
Weet niet heb ik niet nodig. Tepelstickers een optie?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:10 schreef Cronometer het volgende:
Myrr hoe heten die dingen die je op je tepels plakt?
verwacht je veel loonsverhoging in het onderwijs?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik over een jaar of 8, jij nooit denk ik.
Lekker anders lekker gekquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben bob marley aan het pompen en m'n ramen aan het zemen bitch
Dan ben ik daar weg.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verwacht je veel loonsverhoging in het onderwijs?
tepelkwastenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:10 schreef Cronometer het volgende:
Myrr hoe heten die dingen die je op je tepels plakt?
Alleen in het basisonderwijs is het slecht. Daarboven kun je prima opschalen, gaat alleen wat tijd overheen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verwacht je veel loonsverhoging in het onderwijs?
Heet dat zo? Te lui om te zoeken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet niet heb ik niet nodig. Tepelstickers een optie?
Wie zie je graag vertrekken nuquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh hey, wat doe jij tussen dit zooitje?
ben je cbs ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alleen in het basisonderwijs is het slecht. Daarboven kun je prima opschalen, gaat alleen wat tijd overheen.
Ja hoe moet het anders heten. Kan je niet gewoon tape overheen doen? Anders krijg je van die rondjes.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heet dat zo? Te lui om te zoeken.
cronometerquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie zie je graag vertrekken nu
Met wat moeilijkere/duurdere woorden spreken, kan je het een en ander verbloemen en ook de hogere klasse aansprekenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Thierry heeft wel goede ideeën over dat soort zaken, maar hij moet het helaas allemaal wat bedekken.
Heb een leuke bh gescoord maar stof is te dun.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja hoe moet het anders heten. Kan je niet gewoon tape overheen doen? Anders krijg je van die rondjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |