abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185866971
Ik weet niet of het hier hoort of in DIG.

Terwijl ik aan het bankieren was op de website wilde kwam ik in geagendeerde afspraken. Ik wilde een maandelijke storting annuleren en klikte op een geagendeerde afspraak maar in mijn wijsheid klikte ik verkeerd. Nu weet ik totaal niet meer wat ik weggehaald heb. Kan ik dit nog annuleren zodat de periodieke overschrijving weer terug komt. Ik weet het, het is niet slim...

Als iemand een tip heeft, dan hoor ik het graag!
pi_185867008
Even kijken naar je automatische afschrijvingen van de afgelopen maanden, en kijken welke niet in het overzicht staat?
pi_185867037
Slim, hoe herken ik een automatische afschrijving? Kijken naar iets wat elke maand/4wekelijks wordt afgeschreven?
pi_185867066
Soms zou je willen dat ctrl-Z ook op andere plekken werkt dan alleen in Office programma's (en op enkele andere plekken)
Somebody that I used to know
pi_185867073
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 21:48 schreef geelkuikentje het volgende:
Slim, hoe herken ik een automatische afschrijving? Kijken naar iets wat elke maand/4wekelijks wordt afgeschreven?
Ik zou stiekem hopen dat je zelf weet wat je elke maand betaalt :+

Maar, goed. Maandelijks terugkerende afhoudingen zijn of een automatische overboeking, of een automatische incasso.

Maandelijkse incasso's zou je normaliter moeten kunnen storneren. Zie je dus een optie 'storneren' staan, dan is het geen automatische overboeking, maar een maandelijkse incasso.

Even kijken naar de maandelijkse afboekingen die je niet kunt storneren dus.
pi_185867095
Werkt ING niet ook met codes /afkortingen? Of doen ze dat niet meer? Vroeger wel.

Ai =automatische incasso
Ba = betaalautomaat
Etc.

Edit : of icoontjes. In de app zie ik icoontjes...
pi_185867186
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 21:51 schreef Postbus100 het volgende:
Werkt ING niet ook met codes /afkortingen? Of doen ze dat niet meer? Vroeger wel.

Ai =automatische incasso
Ba = betaalautomaat
Etc.

Edit : of icoontjes. In de app zie ik icoontjes...
ABN heeft wel een dergelijk systeem ja. Zonder afkortingen staat er wel altijd het type betaling bij, bij mij:

'SEPA Incasso algemeen doorlopend'
'SEPA ideal'
'<bank> geldautomaat'
'Sepa periodieke overboeking'

Die laatste zijn dus bij de ABN de automatische overboekingen. Ff kijken naar de ING-variant daarvan en zoeken dan maar :+
pi_185867422
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 21:56 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

ABN heeft wel een dergelijk systeem ja. Zonder afkortingen staat er wel altijd het type betaling bij, bij mij:

'SEPA Incasso algemeen doorlopend'
'SEPA ideal'
'<bank> geldautomaat'
'Sepa periodieke overboeking'

Die laatste zijn dus bij de ABN de automatische overboekingen. Ff kijken naar de ING-variant daarvan en zoeken dan maar :+
Ja maar dat is in de tekst. Ik heb het over icoontjes /codes bij de omschrijving.
pi_185867442
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 22:12 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja maar dat is in de tekst. Ik heb het over icoontjes /codes bij de omschrijving.
Ja, kijk dan even in je lijst van automatische overboekingen. Ga naar een afschrijving van een van die overboekingen. Kijk welk icoontje/code erbij staat.

Vergelijk dat met je overige transacties :T

Het kan zo simpel zijn.
pi_185868781
kijk links bij opdrachten,
betalingen : daar staan de periodieke betalingen die je zelf hebt ingevuld, evt verwijderde kun je opnieuw zelf invoeren
incasso`s : automatische betalingen waarvoor jr toestemming hebt gegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')