Ik zou stiekem hopen dat je zelf weet wat je elke maand betaaltquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:48 schreef geelkuikentje het volgende:
Slim, hoe herken ik een automatische afschrijving? Kijken naar iets wat elke maand/4wekelijks wordt afgeschreven?
ABN heeft wel een dergelijk systeem ja. Zonder afkortingen staat er wel altijd het type betaling bij, bij mij:quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:51 schreef Postbus100 het volgende:
Werkt ING niet ook met codes /afkortingen? Of doen ze dat niet meer? Vroeger wel.
Ai =automatische incasso
Ba = betaalautomaat
Etc.
Edit : of icoontjes. In de app zie ik icoontjes...
Ja maar dat is in de tekst. Ik heb het over icoontjes /codes bij de omschrijving.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ABN heeft wel een dergelijk systeem ja. Zonder afkortingen staat er wel altijd het type betaling bij, bij mij:
'SEPA Incasso algemeen doorlopend'
'SEPA ideal'
'<bank> geldautomaat'
'Sepa periodieke overboeking'
Die laatste zijn dus bij de ABN de automatische overboekingen. Ff kijken naar de ING-variant daarvan en zoeken dan maar
Ja, kijk dan even in je lijst van automatische overboekingen. Ga naar een afschrijving van een van die overboekingen. Kijk welk icoontje/code erbij staat.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:12 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja maar dat is in de tekst. Ik heb het over icoontjes /codes bij de omschrijving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |