abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 februari 2003 @ 23:05:19 #101
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8401287
De kandidaten van de 3e groep met hun fragmentjes staan ook op de site nu. Daar zit ook die gekke blanke semi-rapper tussen. Benieuwd wat hij doet
Religie maakt meer kapot dan je lief is
  maandag 10 februari 2003 @ 23:28:14 #102
46590 AznPie
HAVE A PIE!
pi_8401896
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 16:36 schreef DaZilva het volgende:
Super dat ze op de belgische site zoveel fragmenten online hebben staan. Ik ga voor die gast met zn ROCK t-shirt . MOet je die andere meiden verlekkerd zien kijken als ie de chorusline zingt (3e in 2e groep geloof ik)
Jaaa die Rock t-shirt guy is lekker 0+ Hij staat alleen zo stijfjes bij als ie zingt

En die Cindy van workshop 1 heeft geen uitstraling en kan niet eens zo goed zingen

  zaterdag 15 februari 2003 @ 02:20:22 #103
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8490348
En ja hoor, de gekke rapper heeft gewonnen

Toch heeft hij wel een goede stem, ook al probeert hij iets teveel een wigger te spelen. Volgens mij als hij dat wat achterwege laat daalt zijn irritatiefactor een flink stuk!

Religie maakt meer kapot dan je lief is
  zaterdag 15 februari 2003 @ 02:39:15 #104
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_8490415
Ik ben benieuwd of en zoja wanneer SOPHIE DE WOLF nou eens komt
....in de donkere nacht.
pi_8495682
Aah dr was een hele coole bij, in de voorrondes (deze week bij Ned. Idols gezien). Die vergat zn tekst de hele tijd: Zij heeft soms...... Ohja! Gehemen waor ik liever nieks van wiiit... Huh?!
Haha k moest kei hard lachen
  zondag 16 februari 2003 @ 01:49:28 #106
46590 AznPie
HAVE A PIE!
pi_8508879
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 02:20 schreef Vamos het volgende:
En ja hoor, de gekke rapper heeft gewonnen

Toch heeft hij wel een goede stem, ook al probeert hij iets teveel een wigger te spelen. Volgens mij als hij dat wat achterwege laat daalt zijn irritatiefactor een flink stuk!


Die Brahim heeft een goeie stem en ziet er leuk uit
Hij is idd een beetje irri met die wigger act. Beetje overdreven
Maar verder vind ik hem keigoed
  dinsdag 18 februari 2003 @ 01:08:16 #107
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_8550315
Ik heb op een Belgisch forum gehoord dat Sophie de Wolf al uit de racde is Ze schijnt al meteen in het theater te zijn afgevallen, Waarom? Dat wist niemand, want ze was wel goed. Vreemd raadsel dus.

Greetz een treurige Magics

....in de donkere nacht.
  woensdag 19 februari 2003 @ 15:36:59 #108
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8584699
Kandidaten voor de 4e groep staan online.

Die gozer met die zonnebril en die stekeltjes was bij de audities wel mijn favoriet, maar hij klonk een beetje schor tijdens zijn theater ronde. Hoop ie zich herstelt.

Verder zit er nog een rockzanger tussen met een klein baardje. Benieuwd hoe hij het doet.

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_8588953
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 02:20 schreef Vamos het volgende:
En ja hoor, de gekke rapper heeft gewonnen

Toch heeft hij wel een goede stem, ook al probeert hij iets teveel een wigger te spelen. Volgens mij als hij dat wat achterwege laat daalt zijn irritatiefactor een flink stuk!


Hij deed het gewoon heel goed en vooral heel origineel. Ik vind hem heel erg goed!
Net zoals de andere kandidaat die deze ronde doorging.

In de volgende ronde hoop ik op Peter.

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 00:44:16 #110
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8642207
Peter de rocker heeft gewonnen. Dat is zeg maar de Belgische Roger. Netjes van hem!

Hij zong 'you remind me' van Nickelback

Ik denk dat Roger trouwens wel een betere stem heeft, maar het is toch leuk: itt de NL idols kunnen we nu echt zien hoever zo'n alternatief idol het schopt in de finale...

2e werd overigens een behoorlijk zwangere dame...die Belgen hebben wel leuke finalisten

[Dit bericht is gewijzigd door Vamos op 22-02-2003 00:49]

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_8644954
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:44 schreef Vamos het volgende:
Peter de rocker heeft gewonnen. Dat is zeg maar de Belgische Roger. Netjes van hem!

Hij zong 'you remind me' van Nickelback

Ik denk dat Roger trouwens wel een betere stem heeft, maar het is toch leuk: itt de NL idols kunnen we nu echt zien hoever zo'n alternatief idol het schopt in de finale...

2e werd overigens een behoorlijk zwangere dame...die Belgen hebben wel leuke finalisten


Ik heb het nog niet gezien. Ik klikte hier net per ongeluk op.
Maar ik ben wel blij dat Peter door is... Bij die andere kan ik me nog geen beeld voorstellen eigenlijk...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 19:52:25 #112
46590 AznPie
HAVE A PIE!
pi_8653144
Wow die Peter zingt moooi
Jammer dat Bert niet door is, ik vond hem ook wel goed
pi_8663173
Even aflevering 3 aan het kijken.
Elfi is echt heel erg goed (niet alleen omdat ze dat geweldige What's Up van de 4 Non Blondes heeft gezongen).
Die homie die als eerste U Remind Me zong vond ik ook niet zo slecht, die jongen die als tweede zong wel.
Natalia gaat ook lekker. Ze zingt wel leuker dan Mariah. Whitney misschien ook wel. Ze ziet er ook nog eens goed uit.
Eva nu dan. Echt een kopie van Melissa Etheridge. Mooie stem, maar ik kijk er liever niet naar. D'r Engels laat ook te wensen over trouwens.
Laura zingt Anastacia. Moet je eigenlijk gewoon nooit doen, daar moet je een echte sterke stem voor hebben. Maar het valt me erg mee. Laura doet het zeker niet slecht. En ze heeft uitstraling.
Sofie ziet er erg truttig uit. Haar stem vind ik ook niet zo prettig om te horen. Ze zingt wel mooi, maar ik vind het niet mooi zeg maar.
Lindsey zingt ook niet zo leuk vind ik. Wel een leuk liedje, maar ik hoor het dan toch liever van Dewi.
Philippe, wat leuk dat hij Aretha Franklin zingt, dat is al een pluspunt. Zijn stem is niet slecht, maar het niveau ligt best hoog bij de andere kandidaten dus hij is niet de beste maar zeker ook niet de slechtste.
Sarah Marie zingt ook erg leuk en ziet er zeker niet slecht uit. Maar wat ik bij Philippe heb gezegd kun je hier ook invoeren eigenlijk.

Elfie en Laura zijn mijn favorieten van aflevering 3.

  maandag 24 februari 2003 @ 09:38:05 #114
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8679429
quote:
Op zondag 23 februari 2003 12:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Even aflevering 3 aan het kijken.
Persoonlijk vind ik de kwaliteit van aflevering 4 het hoogste tot dusver. Beetje a la de 2e workshop van NL, waarin de gem. kwaliteit ook hoog was.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_8734178
Het niveau leek in de eerste afleveringen misschien een stuk lager te liggen dan dat in Nederland, maar dat vind ik na 4 workshops echt helemaal niet meer kloppen.
In Nederland ben ik al lang vergeten wie er toen uit ging, maar in Belgie vind ik ze echt heel dicht bij elkaar liggen, met maar af en toe iemand die wat minder zingt.
Ik denk dat het niveau er gemiddeld een stuk hoger ligt dan in Nederland.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  woensdag 26 februari 2003 @ 23:20:56 #116
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8741577
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 17:53 schreef sweek het volgende:
Het niveau leek in de eerste afleveringen misschien een stuk lager te liggen dan dat in Nederland, maar dat vind ik na 4 workshops echt helemaal niet meer kloppen.
In Nederland ben ik al lang vergeten wie er toen uit ging, maar in Belgie vind ik ze echt heel dicht bij elkaar liggen, met maar af en toe iemand die wat minder zingt.
Ik denk dat het niveau er gemiddeld een stuk hoger ligt dan in Nederland.
Zij hebben iets anders geselecteerd. De jury heeft ronduit gezegd dat de laatste 50 puur op zangkwaliteit zijn geselecteerd. En als ze dan twijfelden gaven ze uitstraling doorslag.
In Nederland hebben ze veel meer op looks geselecteerd.
Maar het gemiddelde ligt denk ik net zo hoog. Kijk nog maar eens wat NL afleveringen. Dat valt echt niet tegen.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_8741616
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 23:20 schreef Vamos het volgende:

[..]

Zij hebben iets anders geselecteerd. De jury heeft ronduit gezegd dat de laatste 50 puur op zangkwaliteit zijn geselecteerd. En als ze dan twijfelden gaven ze uitstraling doorslag.
In Nederland hebben ze veel meer op looks geselecteerd.
Maar het gemiddelde ligt denk ik net zo hoog. Kijk nog maar eens wat NL afleveringen. Dat valt echt niet tegen.


Ik bekijk ze allebei hoor.
Ik vind dat de Nederlandse workshops wel tegenvielen, en had ook geen spijt bij degenen die niet doorkonden, dat heb ik wel bij sommigen in Idool.
Ook als je kijkt naar het aantal tov het aantal inwoners (30 in worskhop op 16 miljoen tegenover 50 op 6 miljoen)
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_8785420
Tom en Alexander steken er wat mij betreft bovenuit.
De hele uitzending was van redelijk niveau, alhoewel de eersten misschien wat minder waren.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_8785551
Het worden dus Tom en Chris.
Ik ben daar ook heel blij mee, zolang Tom er maar bij zit.
Hij had echt een hele mooie versie van The Best Is Yet To Come (Novastar) gezongen.
Chris won dus heel nipt van Tom (0,4% verschil geloof ik?)
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 10:35:13 #120
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8790141
Wow! Die Tom is echt goed! De betere stem dan alle Nederlandse heren bij elkaar. Itt tot Jamai hoeft hij niet af te knijpen om voluit te gaan!

Van mij had Alexander ook wel door mogen gaan met zijn wat alternatievere liedkeuze.

De dames vond ik niet zo goed.


Ik denk dat Tom en Tabitha de Belgische Hind en Jamai zijn qua zangstemmen. Brahim en Peter kan ik niet goed inschatten, want die types kennen we niet in Nederland...

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_8790217
Ik moet toch even zeggen dat ik verliefd ben op Liz die in ronde 4 Norah Jones zong .
pi_8790498
Oh, en van ronde 5 had ik liever Alexander en Tom doorgehad dan Chris en Tom, want Chris vond ik niet zo leuk.
pi_8791164
* De Finales

10 finalisten bekend!

De 10 finaleplaatsen zijn bezet. Na de vijf live-shows houden we van de 50 deelnemers nog 10 kandidaten over die nu doorgaan naar een volgende ronde. Daar begint de afvallersrace in een reeks spannende shows. Uit de eerste live-show kwamen Stéphanie en Cindy als winnaars uit de bus.

We botsen al op de eerste mannelijke kandidaat tijdens de tweede live-show met Wim. Tabitha werd de tweede finaliste van die uitzending. In de derde uitzending koos het publiek voor Brahim en Natalia, bij de voorlaatste live-show viel de keuze op Caroline en Peter. De laatste live-show leverde een finaleticket op voor Chris en Tom.

Overzicht:

Live-show 1
Stéphanie Lambrechts (zong "La Solutidine" van Laura Pausini)
Cindy Huysentruit (zong "A Thousand Miles" van Vanessa Carlton)

Live-show 2
Wim Soutaer (zong "Honestly" van Billy Joel)
Tabitha Cycon (zong "All cried out" van Allure)

Live-show 3
Natalia Druyts (zong "When U believe" van Mariah Carey/Whitney Houston)
Brahim Attaeb (zong "U Remind me" van Usher)

Live-show 4
Caroline Vyncke (zong "There you'll be" van Faith Hill)
Peter Evrard (zong "How you remind me" van Nickelback)

Live-show 5
Chris Morton (zong "Hello" van Lionel Ritchie)
Tom Olaerts (zong "The best is yet to come" van Novastar)

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_8791520
Cindy mag er meteen weer uit, wmb.
pi_8792071
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 12:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Cindy mag er meteen weer uit, wmb.
Van mij ook wel.
Mijn favorieten zijn Brahim, Peter en Tom.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')