Zoals Juf Ank zou zeggen: dat vind ik heel bijzonderquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vrienden kunnen alles tegen elkaar zeggen, mongool.
[..]
Ah je hebt de reclame ook gezien
vind het gewoon apart, krachtigste console ooit en dan loopt het als een Pentium 3quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit komt omdat alles van xbox op microsoft loopt.
zal me niets verbazen dat het internet ook via IE gaat..
quote:
Wie? en waarom zou ze dat zeggen?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zoals Juf Ank zou zeggen: dat vind ik heel bijzonder
en nu brengt Sega games uit op Nintendo consolesquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]de flashbacks van de basisschool waarbij we met bijlen op groepen pro Nintendo mensen inhakten als Sega fanatici
Goeiemorgen vriendquote:
Daar ben ik het wel met je eens. De lay out van Xbox is onnodig ingewikkeld.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:29 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb de Xbox One X en voor zo'n krachtig ding lagt de interface echt als de tyfus, de PS4 is veel sneller en meer smooth
daar mogen ze nog wel eens aan werken
Wat ga jij lunchen?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel met je eens. De lay out van Xbox is onnodig ingewikkeld.
Infiltrated Bbbbbbiiiiiquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en nu brengt Sega games uit op Nintendo consoles
je hoeft gelukkig die langzame store niet te gebruiken als je alleen FIFA speeltquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel met je eens. De lay out van Xbox is onnodig ingewikkeld.
Ik speel een hele diversiteit aan spellen maar Fifa is mijn nummer 1quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hoeft gelukkig die langzame store niet te gebruiken als je alleen FIFA speelt
je zei gisteren nog dat je geen gamer bent en enkel FIFA speeltquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speel een hele diversiteit aan spellen maar Fifa is mijn nummer 1
Stop met deze nieuwe act. is echt niks.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ken je de Luizenmoeder niet? Jezus, dat is de beste serie sinds de release van DBS
Geloof ik nietquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zei gisteren nog dat je geen gamer bent en enkel FIFA speelt
ga eens aan je act werken
Geef het een kansquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stop met deze nieuwe act. is echt niks.
quote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 10:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind games ook doorgaans geen flikker aan en vind alleen Fifa leuk.
wat een kutactquote:Op maandag 25 maart 2019 10:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet echt een gamer. Fifa is alleen het leukste spel
Bedenk wat leuks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |