Hahaha. Ik moest lachen. We zijn nu trouwens gelinkt. Ik ben dat blondje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik mailde naar iemand en zei hoi, van fok
Die films ken ik, heerlijke films inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:04 schreef Leer2eK het volgende:
Gisteren het boek doorgestuurd gekregen en vanmorgen was ik toevallig vroeg wakker. Direct het eerste hoofdstuk gelezen en wat jammer dat ik moest gaan werken!
Ik hou nu al van je schrijfstijl, dit is het type boeken wat ik graag lees.
Bekend met de film Before Sunrise/Before Sunset? Dat is namelijk de sfeer die ik proef. Dialogen en sfeerbeschrijvingen. Ik kan niet wachten om door te lezen!
Jazeker! Ik had hem gehoopt al uit te hebben, maar te weinig tijd helaas. Ik ben nu soort van in het "tweede deel". Dan snap je denk ik wel wat ik bedoel, zonder te spoileren.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die films ken ik, heerlijke films inderdaad.
Ben je al verder in Kismet?
Preciesquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:51 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Jazeker! Ik had hem gehoopt al uit te hebben, maar te weinig tijd helaas. Ik ben nu soort van in het "tweede deel". Dan snap je denk ik wel wat ik bedoel, zonder te spoileren.
En uit?quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:51 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Jazeker! Ik had hem gehoopt al uit te hebben, maar te weinig tijd helaas. Ik ben nu soort van in het "tweede deel". Dan snap je denk ik wel wat ik bedoel, zonder te spoileren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |