abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186382115
1 email met de ingebrekestelling was voldoende. De volgende dag werkte het naar behoren.

Blijf het toch apart vinden dat zulke bedrijven zo hun klanten behandelen..
pi_186422875
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 17:09 schreef Phone8 het volgende:
1 email met de ingebrekestelling was voldoende. De volgende dag werkte het naar behoren.

Awesome dat je het nog even terugkoppelt :D

( Heb je mijn mail gebruikt? :@ )
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
  vrijdag 26 april 2019 @ 20:45:20 #28
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_186444282
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 17:09 schreef Phone8 het volgende:

E-mail is voldoende. Laat je niets wijs maken dat het op papier en aangetekend moet. Ik heb op die manier eveneens een contract eenzijdig ontbonden en de betaling stopgezet. Daarna niets meer van gehoord.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_186445824
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:45 schreef WebHawk het volgende:

[..]

Awesome dat je het nog even terugkoppelt :D

( Heb je mijn mail gebruikt? :@ )
Heb wel een gedeelte gebruikt, dank daarvoor!

Het allermooiste is nog wel dat na de in gebreke stelling het werkte, tot gister. Ik weer bellen.. Schijnt dat ze het hele contract nu stop gezet hebben. Perfect, direct over naar kpn nu.
  vrijdag 26 april 2019 @ 22:44:14 #30
24533 ACT-F
pi_186447506
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 21:45 schreef Phone8 het volgende:

[..]

Heb wel een gedeelte gebruikt, dank daarvoor!

Het allermooiste is nog wel dat na de in gebreke stelling het werkte, tot gister. Ik weer bellen.. Schijnt dat ze het hele contract nu stop gezet hebben. Perfect, direct over naar kpn nu.
Dat is helemaal fraai _O-
pi_186450793
Ik zou er helemaal niet blij mee zijn.

De storing oplossen maar toch het abonnement stopzetten, zonder dit aan de klant te melden, waardoor je nu 3 weken zonder tv en internet zit.

Het was of de storing verhelpen, of het abonnement beëindigen. Daar de storing opgelost is plegen ze met het eenzijdig opzeggen van jouw abonnement waarschijnlijk contractbreuk (hangt van verwoording email of algemene voorwaarden af).

Voor eventuele aantoonbare schade hierdoor kun je dan aankloppen bij de oude provider.
pi_186462622
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 01:37 schreef Delenlill het volgende:
Ik zou er helemaal niet blij mee zijn.

De storing oplossen maar toch het abonnement stopzetten, zonder dit aan de klant te melden, waardoor je nu 3 weken zonder tv en internet zit.

Het was of de storing verhelpen, of het abonnement beëindigen. Daar de storing opgelost is plegen ze met het eenzijdig opzeggen van jouw abonnement waarschijnlijk contractbreuk (hangt van verwoording email of algemene voorwaarden af).

Voor eventuele aantoonbare schade hierdoor kun je dan aankloppen bij de oude provider.
NLEx heeft het contract stop gezet, dikke prima. Want nu kpn. En met NLEx alleen maar storingen en gezeik gehad. Echt bizar, op het vorige adres nooit problemen gehad maar sinds de verhuizing alleen maar. En nu even geen tv en internet.. Het is niet anders heb het er voor over.
  zaterdag 27 april 2019 @ 20:34:21 #33
24533 ACT-F
pi_186464916
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 18:30 schreef Phone8 het volgende:
Echt bizar, op het vorige adres nooit problemen gehad maar sinds de verhuizing alleen maar.
Had je op het vorige adres ook NLEx? Zo ja, dan lijkt het me eerder een probleem op de lijn dan de provider zelf.
pi_186472115
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 april 2019 20:34 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Had je op het vorige adres ook NLEx? Zo ja, dan lijkt het me eerder een probleem op de lijn dan de provider zelf.
Nou nee, NLEx gaf aan over gegaan te zijn op een ander systeem, intern. En daardoor kwamen de klachten. Toevallig ken ik de geschiedenis van de woning en was er eerder met zowel kpn als NLEx geen problemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')