Awesome dat je het nog even terugkoppeltquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:09 schreef Phone8 het volgende:
1 email met de ingebrekestelling was voldoende. De volgende dag werkte het naar behoren.
Blijf het toch apart vinden dat zulke bedrijven zo hun klanten behandelen..
E-mail is voldoende. Laat je niets wijs maken dat het op papier en aangetekend moet. Ik heb op die manier eveneens een contract eenzijdig ontbonden en de betaling stopgezet. Daarna niets meer van gehoord.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:09 schreef Phone8 het volgende:
1 email met de ingebrekestelling was voldoende. De volgende dag werkte het naar behoren.
Blijf het toch apart vinden dat zulke bedrijven zo hun klanten behandelen..
Heb wel een gedeelte gebruikt, dank daarvoor!quote:Op donderdag 25 april 2019 19:45 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Awesome dat je het nog even terugkoppelt
( Heb je mijn mail gebruikt?)
Dat is helemaal fraaiquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:45 schreef Phone8 het volgende:
[..]
Heb wel een gedeelte gebruikt, dank daarvoor!
Het allermooiste is nog wel dat na de in gebreke stelling het werkte, tot gister. Ik weer bellen.. Schijnt dat ze het hele contract nu stop gezet hebben. Perfect, direct over naar kpn nu.
NLEx heeft het contract stop gezet, dikke prima. Want nu kpn. En met NLEx alleen maar storingen en gezeik gehad. Echt bizar, op het vorige adres nooit problemen gehad maar sinds de verhuizing alleen maar. En nu even geen tv en internet.. Het is niet anders heb het er voor over.quote:Op zaterdag 27 april 2019 01:37 schreef Delenlill het volgende:
Ik zou er helemaal niet blij mee zijn.
De storing oplossen maar toch het abonnement stopzetten, zonder dit aan de klant te melden, waardoor je nu 3 weken zonder tv en internet zit.
Het was of de storing verhelpen, of het abonnement beëindigen. Daar de storing opgelost is plegen ze met het eenzijdig opzeggen van jouw abonnement waarschijnlijk contractbreuk (hangt van verwoording email of algemene voorwaarden af).
Voor eventuele aantoonbare schade hierdoor kun je dan aankloppen bij de oude provider.
Had je op het vorige adres ook NLEx? Zo ja, dan lijkt het me eerder een probleem op de lijn dan de provider zelf.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:30 schreef Phone8 het volgende:
Echt bizar, op het vorige adres nooit problemen gehad maar sinds de verhuizing alleen maar.
Nou nee, NLEx gaf aan over gegaan te zijn op een ander systeem, intern. En daardoor kwamen de klachten. Toevallig ken ik de geschiedenis van de woning en was er eerder met zowel kpn als NLEx geen problemen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Had je op het vorige adres ook NLEx? Zo ja, dan lijkt het me eerder een probleem op de lijn dan de provider zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |