Wie is Madeleine? Is ze knap?quote:Op maandag 25 maart 2019 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben nu die van Madeleine aan het kijken. Maar ik verdwaal een beetje in dat langdradige verhaal
Blijft een raar verhaal toch van dat kind.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor een 3-jarige?
@:GGMM kan hier vast uitsluitsel over geven.
Raar niet zozeer.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Blijft een raar verhaal toch van dat kind.
Blijf die ouders maar vreemd vindenquote:Op maandag 25 maart 2019 15:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Blijft een raar verhaal toch van dat kind.
Dat klopt niet helemaal inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Blijf die ouders maar vreemd vinden
Ze zal nu een jaar of 14 zijn..quote:Op maandag 25 maart 2019 15:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vind het heel sneu voor het meisje
Denk dat ze nog wel leeft.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vind het heel sneu voor het meisje
Die heeft geen idee dat de halve wereld naar haar gezocht heeft..quote:Op maandag 25 maart 2019 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat ze nog wel leeft.
Als ze de kinderhandel/prostitutie in is verdwenen mogelijk nog wel. maar blijf die ouders gewoon verdacht vinden, ook omdat de honden reageerden op een mogelijke lijkluchtquote:Op maandag 25 maart 2019 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat ze nog wel leeft.
Dit is zwak uitgedrukt.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:21 schreef Elan het volgende:
Dat kind is gewoon meegenomen, het was ook de achtste dag met precies hetzelfde ritueel.
Dus dan maak je het ontvoerders/verkrachters/kinderhandelaren wel heel erg makkelijk.
Genoeg uitvalswegen via land en zee en bovendien een falend politieapparaat bovendien.
Zover was ik nog nietquote:Op maandag 25 maart 2019 15:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als ze de kinderhandel/prostitutie in is verdwenen mogelijk nog wel. maar blijf die ouders gewoon verdacht vinden, ook omdat de honden reageerden op een mogelijke lijklucht
Ga je dat nog vieren vanavond?quote:Op maandag 25 maart 2019 15:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik zou vandaag 11 jaar getrouwd zijn geweest
Nee heb er altijd een heel dubbel gevoel over, ik wist toen al dat we nog maar heel even bij elkaar zouden blijven vanwege zijn ziekte, maar was zo blij met hem.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je dat nog vieren vanavond?
Het is buiten het uitgaansleven om daar ook niet echt een hele boeiende plek verder. Dus zullen niet veel gewend zijn daar.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker al geloof ik niet dat ze corrupt zouden zijn, eerder volkomen incompetent.
Idd en ze zaten ook gewoon te schuilen voor de regen in hun auto terwijl er een bestelbus met geblindeerde ramen voorbij kwam rijdenquote:Op maandag 25 maart 2019 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is buiten het uitgaansleven om daar ook niet echt een hele boeiende plek verder. Dus zullen niet veel gewend zijn daar.
quote:Op maandag 25 maart 2019 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd en ze zaten ook gewoon te schuilen voor de regen in hun auto terwijl er een bestelbus met geblindeerde ramen voorbij kwam rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |