Nou dan niet joh ingedroogde pruim!!!quote:Op maandag 25 maart 2019 12:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat helpt ook niet hoor. Jeetje zeg.
quote:Op maandag 25 maart 2019 12:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nou dan niet joh ingedroogde pruim!!!![]()
Dan sla ik je gewoon neer met een knuppel en sleep ik je me grot in !!!
geen soep meer?quote:
Zullen we gezellig samen op de bank naar kattenfilmpjes kijken?quote:Op maandag 25 maart 2019 12:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat helpt ook niet hoor. Jeetje zeg.
Nee ik kijk zelden kattenfilmpjes eigenlijk, heb meestal zelf gewoon een kat.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zullen we gezellig samen op de bank naar kattenfilmpjes kijken?
Zullen we dan gezellig samen naar Slipknot luisteren?quote:Op maandag 25 maart 2019 12:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik kijk zelden kattenfilmpjes eigenlijk, heb meestal zelf gewoon een kat.
Nee mijn speakers hebben geen kabels op dit moment.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zullen we dan gezellig samen naar Slipknot luisteren?
Ik neem toch speaker mee danquote:Op maandag 25 maart 2019 12:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee mijn speakers hebben geen kabels op dit moment.
Ik heb nu pauzequote:Op maandag 25 maart 2019 12:36 schreef Cronometer het volgende:
Werk jij niet ofzo.
Niet jij Ama. Van jou weten we t.
sooooow jij laat er geen gras over groeien zeg damn hequote:Op maandag 25 maart 2019 12:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zullen we gezellig samen op de bank naar kattenfilmpjes kijken?
Zeker, meestal werkt het wel hoor, maar wist niet dat @Amarantha zo'n harteloze meid wasquote:Op maandag 25 maart 2019 12:42 schreef Solotov het volgende:
[..]
sooooow jij laat er geen gras over groeien zeg damn he
Sta ik om bekend toch.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zeker, meestal werkt het wel hoor, maar wist niet dat @:amarantha zo'n harteloze meid was
Ah nee klinkt zielig.. Waarom.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dan is dit echt een katten filmpje voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |