een werk pc die al een halfuur Windows zit te updatenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Lekker beginquote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een werk pc die al een halfuur Windows zit te updaten
3 uurtjes slaap voor een beoordeling waar ik eigenlijk niet eens aan mee mag doen, maar probeer het toch.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Succesquote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
3 uurtjes slaap voor een beoordeling waar ik eigenlijk niet eens aan mee mag doen, maar probeer het toch.
Welke ga je?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik moet dit weekend naar de dierentuin broer
Leuk tochquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik moet dit weekend naar de dierentuin broer
Ik ken er genoeg die dat hebben, maar die hebben ook allemaal kleine kinderen, die kunnen niet de hele dag zo'n park door wandelenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had bijna een seizoenskaart voor Blijdorp genomen.
Maar buiten dat vind ik het een matig parkje, er zijn zoveel leukere dierentuinen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die dat hebben, maar die hebben ook allemaal kleine kinderen, die kunnen niet de hele dag zo'n park door wandelen
Typisch maartse buien ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Brrr als het regent zijn het ook meteen van die stortbuien he
Kaartje is 24,50, benzinekosten + parkeren en je bent zo een halve barkie armer om naar en paar kut beesten te kijkenquote:
Parkeren kost maar 10 euro johquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kaartje is 24,50, benzinekosten + parkeren en je bent zo een halve barkie armer om naar en paar kut beesten te kijken
En benzine tegenwoordig 2,10.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Parkeren kost maar 10 euro joh
Emmen ben ik vorig jaar nog geweest. Opzich wel een leuk park alleen al die flatgebouwen op de achtergrond maakt het er niet echt aantrekkelijk op. En ze hebben weinig dieren.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Emmen was altijd erg leuk, maar sinds de verhuizing en verbouwing hoeft het voor mij niet meer. Ouwehands vond ik ook altijd erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |