abonnement Unibet Coolblue
pi_185839551
Zelfs als je een fervent Trump-aanhanger bent, moet je toch bedenkingen hebben bij het feit dat Barr, die door Trump is benoemd en een trouwe volgeling lijkt, op dit moment bepaalt welke informatie naar buiten wordt gebracht over het Mueller-rapport.

Stel dat ons kabinet dat zou doen. Een rapport achterhouden dat in potentie schadelijk is voor Rutte om vervolgens een VVD-politicus te laten bepalen welke informatie naar buiten wordt gebracht. Dezelfde types die nu de Democraten aanvallen, zouden de kop van Rutte eisen (en terecht).

[ Bericht 1% gewijzigd door KoosVogels op 25-03-2019 11:47:57 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_185839591
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wederom feitelijk onjuist. En Mueller, Barr en Rosenstein zijn republikein. Ga je weer gewoon trollen de hele tijd, net als een tijd terug?
Die Elzies show heb ik achter me gelaten. Dus geen getrol meer.

Ik blijf wel bij de feiten. Wat ik opschreef over Nieuwsuur gisteren kun je simpelweg verifiëren door het programma terug te kijken. Ook nog direct het eerste item.

De meeste media ondersteunen de onschuld van Trump. Men kan hoogstens nog wat van mening verschillen of Trump het onderzoek heeft gedwarsboomd, maar dat zal altijd onvoldoende zijn voor een impeachment procedure.

Integendeel, mijn advies aan de Democraten (alsof ze luisteren, hoor ;) ) is om juist niet door te gaan met allerlei vage nieuwe onderzoeken tegen Trump omdat de gemiddelde Amerikaan ook een beetje onderzoek-moe is. Al verwacht ik dat ze dit juist wel zullen gaan doen. Dan voorspel ik dat dit in de campagne juist in het voordeel van Trump kan uitwerken.
pi_185839822
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:26 schreef Elzies het volgende:

[..]

Die Elzies show heb ik achter me gelaten. Dus geen getrol meer.

Ik blijf wel bij de feiten. Wat ik opschreef over Nieuwsuur gisteren kun je simpelweg verifiëren door het programma terug te kijken. Ook nog direct het eerste item.

De meeste media ondersteunen de onschuld van Trump. Men kan hoogstens nog wat van mening verschillen of Trump het onderzoek heeft gedwarsboomd, maar dat zal altijd onvoldoende zijn voor een impeachment procedure.

Integendeel, mijn advies aan de Democraten (alsof ze luisteren, hoor ;) ) is om juist niet door te gaan met allerlei vage nieuwe onderzoeken tegen Trump omdat de gemiddelde Amerikaan ook een beetje onderzoek-moe is. Al verwacht ik dat ze dit juist wel zullen gaan doen. Dan voorspel ik dat dit in de campagne juist in het voordeel van Trump kan uitwerken.
Ik heb het niet over Nieuwsuur. Maar dat uitgerekend jij dit programma erbij moet halen is natuurlijk hilariteit ten top :D

En wat de 'media' zegt is in dit geval irrelevant. De memo van Barr (die in mijn ogen belachelijk snel uitgekomen is) zegt gewoon letterlijk dat Trump niet vrijgesproken is van enige malversaties. Dat is gewoon een feit, alles wat jij beweert niet, dat zijn slechts observaties van een Trump aanhanger.

Wmb; zoals vrijwel alle democraten en vele republikeinen zeggen: geef het hele rapport vrij.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 25 maart 2019 @ 11:48:00 #29
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185839913
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wederom feitelijk onjuist. En Mueller, Barr en Rosenstein zijn republikein. Ga je weer gewoon trollen de hele tijd, net als een tijd terug?
Niet. Alle. Republikeinen. Staan. Achter. Trump.

En het zal je verbazen, maar sommigen kunnen partijpolitiek loslaten en onpartijdig onderzoek doen.
pi_185839926
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb het niet over Nieuwsuur. Maar dat uitgerekend jij dit programma erbij moet halen is natuurlijk hilariteit ten top :D

En wat de 'media' zegt is in dit geval irrelevant. De memo van Barr (die in mijn ogen belachelijk snel uitgekomen is) zegt gewoon letterlijk dat Trump niet vrijgesproken is van enige malversaties. Dat is gewoon een feit, alles wat jij beweert niet, dat zijn slechts observaties van een Trump aanhanger.

Wmb; zoals vrijwel alle democraten en vele republikeinen zeggen: geef het hele rapport vrij.
Men kan het niet in zijn geheel vrijgeven omdat er gevoelig materiaal in zit. Denk aan getuigen, bronnen, de werkwijze waarop informatie is vergaard. Dat zou indirect het weggeven zijn van geheime informatie.

Maar voor de rest mogen ze wat mij betreft dit rapport openbaar maken. Anders blijf je speculaties houden.
  maandag 25 maart 2019 @ 11:54:36 #31
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185840020
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wederom feitelijk onjuist. En Mueller, Barr en Rosenstein zijn republikein. Ga je weer gewoon trollen de hele tijd, net als een tijd terug?
Ineens zijn ze er weer. De Trump fans. De laatste tijd bleven ze uit schaamte weg.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 25 maart 2019 @ 11:54:56 #32
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_185840027
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 10:56 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Juist. En anti-Saudi. Waarvan John Kerry heeft toegegeven dat ze de VS hebben aangeboden te hebben willen betalen om Syrie aan te vallen en de legitieme regering ten val te brengen.
De Soudi's die net een aanbod voor nuke-tech kregen via de whatsapp van Jared? Die Saudi's?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 25 maart 2019 @ 11:56:38 #33
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185840063
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:54 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ineens zijn ze er weer. De Trump fans. De laatste tijd bleven ze uit schaamte weg.
Plaatsvervangende schaamte ;)

Het doorlezen van de reeks was pijnlijk, en dat kwam niet door de Trump fans.
  maandag 25 maart 2019 @ 11:57:50 #34
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185840084
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:56 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Plaatsvervangende schaamte ;)

Het doorlezen van de reeks was pijnlijk, en dat kwam niet door de Trump fans.
Waarom ben je eigenlijk een fan van die blaaskaak?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_185840147
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:48 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Niet. Alle. Republikeinen. Staan. Achter. Trump.

En het zal je verbazen, maar sommigen kunnen partijpolitiek loslaten en onpartijdig onderzoek doen.
En dit is het vermelden waard omdat?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 25 maart 2019 @ 12:07:24 #36
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185840204
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:57 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Waarom ben je eigenlijk een fan van die blaaskaak?
Ben geen fan. Meer een geval van minst erge van twee beroerde opties.
  maandag 25 maart 2019 @ 12:08:54 #37
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185840228
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 12:07 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ben geen fan. Meer een geval van minst erge van twee beroerde opties.
Hillary was inderdaad geen goede keuze, maar om dan Donald Trump te gaan verafgoden lijkt me een beetje overkill.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 25 maart 2019 @ 12:09:41 #38
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185840240
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 12:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En dit is het vermelden waard omdat?
Dezelfde reden dat er gezegd moet worden dat X, Y en Z Republikein zijn.

Diegenen binnen de inlichtingendiensten die Trump erin wilden luizen waren Republikein.
  maandag 25 maart 2019 @ 12:11:01 #39
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185840263
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 12:08 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hillary was inderdaad geen goede keuze, maar om dan Donald Trump te gaan verafgoden lijkt me een beetje overkill.
Ik verafgod hem niet. Maar vindt hem wel een verademing. Mede dankzij hem komt naar voren hoe verrot het medialandschap is. Dat kan ik wel waarderen.
  maandag 25 maart 2019 @ 12:14:35 #40
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185840309
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 12:11 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik verafgod hem niet. Maar vindt hem wel een verademing. Mede dankzij hem komt naar voren hoe verrot het medialandschap is. Dat kan ik wel waarderen.
En Fox News is niet verrot?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_185840316
'Erin wilden luizen'.... :')2
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_185840338
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 12:11 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik verafgod hem niet. Maar vindt hem wel een verademing. Mede dankzij hem komt naar voren hoe verrot het medialandschap is. Dat kan ik wel waarderen.
Je bedoelt dat zijn presidentschap laat zien dat FOX News over lijken gaat om Trump te verdedigen en hun programma's zo nodig volpropt met leugens?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 25 maart 2019 @ 12:17:33 #43
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185840346
Een wild om zich heen schoppende president een verademing noemen. Ik ben allang blij dat ze het rode knopje in het witte huis hebben verbonden met een breng me cola belletje in plaats van met een nuke.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_185840376
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 12:11 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik verafgod hem niet. Maar vindt hem wel een verademing. Mede dankzij hem komt naar voren hoe verrot het medialandschap is. Dat kan ik wel waarderen.
Iemand die de superrijken en miljardenbedrijven een zinloze en onnodige tax cut geeft, milieuwetgeving slashed om de olie-industrie te pleasen, een handelsoorlog begint, diplomatieke relaties loopt te verzuren met vriendschappelijke landen en tegelijkertijd dictators loopt te verheerlijken en meer dan 10.000 keer aantoonbaar heeft gelogen en halve waarheden heeft lopen verkondigen een verademing noemen 'omdat het medialandschap verrot' is..... Dan heb je je prioriteiten verkeerd imho.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_185840421
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:11 schreef kladderadatsch het volgende:
Denk dat 'ie het over een uitspraak van Noam Chomsky heeft, zelf joods maar tevens behoorlijk anti-Israël, die onlangs stelde dat voor echte inmenging in de Amerikaanse politiek eerder naar Israël dan naar Rusland gekeken moet worden.
Bingo. De Trump Hysterie Show is afleiding.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2019 12:22:42 ]
  maandag 25 maart 2019 @ 12:22:56 #46
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185840433
quote:
15s.gif Op maandag 25 maart 2019 12:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Iemand die de superrijken en miljardenbedrijven een zinloze en onnodige tax cut geeft, milieuwetgeving slashed om de olie-industrie te pleasen, een handelsoorlog begint, diplomatieke relaties loopt te verzuren met vriendschappelijke landen en tegelijkertijd dictators loopt te verheerlijken en meer dan 10.000 keer aantoonbaar heeft gelogen en halve waarheden heeft lopen verkondigen een verademing noemen 'omdat het medialandschap verrot' is..... Dan heb je je prioriteiten verkeerd imho.
En als dan een mediabedrijf dit allemaal als zoete koek aan de potentiële kiezer verkoopt, geeft dit juist de ultieme verrotting haarscherp weer..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_185840468
quote:
15s.gif Op maandag 25 maart 2019 12:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Iemand die de superrijken en miljardenbedrijven een zinloze en onnodige tax cut geeft, milieuwetgeving slashed om de olie-industrie te pleasen, een handelsoorlog begint, diplomatieke relaties loopt te verzuren met vriendschappelijke landen en tegelijkertijd dictators loopt te verheerlijken en meer dan 10.000 keer aantoonbaar heeft gelogen en halve waarheden heeft lopen verkondigen een verademing noemen 'omdat het medialandschap verrot' is..... Dan heb je je prioriteiten verkeerd imho.
Maar media die zich daar kritisch over uitlaten, die demoniseren.
pi_185840491
quote:
15s.gif Op maandag 25 maart 2019 12:19 schreef Barbusse het volgende:
Iemand die de superrijken en miljardenbedrijven een zinloze en onnodige tax cut geeft, milieuwetgeving slashed om de olie-industrie te pleasen, een handelsoorlog begint, diplomatieke relaties loopt te verzuren met vriendschappelijke landen en tegelijkertijd dictators loopt te verheerlijken en meer dan 10.000 keer aantoonbaar heeft gelogen en halve waarheden heeft lopen verkondigen een verademing noemen 'omdat het medialandschap verrot' is..... Dan heb je je prioriteiten verkeerd imho.
Inderdaad, hij is gewoon een kopie van zijn voorgangers.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2019 12:28:38 ]
pi_185840624
quote:
15s.gif Op maandag 25 maart 2019 12:28 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Inderdaad, hij is gewoon een kopie van zijn voorgangers.
Hard gelachen. De vrijmibo is vroeg begonnen zie ik.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 25 maart 2019 @ 12:39:54 #50
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185840649
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 12:14 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En Fox News is niet verrot?
Valt wel mee. Wat vooral voor Fox, of tegen MSNBC/CNN pleit, is de hypocrisie. De claim dat de MSM integer is en wat de laatste tijd duidelijk is geworden is dat het broeinesten van activisme zijn. Fox heeft tenminste altijd bekend rechts-georiënteerd te zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je bedoelt dat zijn presidentschap laat zien dat FOX News over lijken gaat om Trump te verdedigen en hun programma's zo nodig volpropt met leugens?
Fox over lijken? Hoe links Smolett, Covington en nu dit aanpakken, DAT is over lijken gaan. Stop gewoon met het ontkennem van de werkelijkheid. Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')