Gewoon de ruimte geven zodat je niet doordraaitquote:Op zondag 24 maart 2019 19:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ben wel labiel, je weet wat ze daar over zeggen.
Misschien zijn er ook wel heel vitale ouderen die jou urenlang kunnen beminnenquote:Op zondag 24 maart 2019 19:02 schreef Cronometer het volgende: [..] vijf jaar jonger dan ik. Nooit ouder gedaan. Misschien mn volgende partner. Ik wil iemand die mij urenlang kan beminnen. Als je na 5 keer stoten al komt ben ik erg ongelukkig.
Daar dacht die mocro anders overquote:Op zondag 24 maart 2019 19:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ben wel labiel, je weet wat ze daar over zeggen.
Ja, dit eigenlijk. Oudere man kan daar vast beter mee omgaan.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon de ruimte geven zodat je niet doordraait
Urenlang seksen heb ik al jarenlang niet meer gehad. Dat is zo heerlijk. Doorgaan tot je pijn hebt.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien zijn er ook wel heel vitale ouderen die jou urenlang kunnen beminnen
dat was een geintje, eentje wil wel, maar ik geef niet heel snel.quote:
Je acht hem gewoon niet geschikt.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:09 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, dit eigenlijk. Oudere man kan daar vast beter mee omgaan.
[..]
Urenlang seksen heb ik al jarenlang niet meer gehad. Dat is zo heerlijk. Doorgaan tot je pijn hebt.
[..]
dat was een geintje, eentje wil wel, maar ik geef niet heel snel.
Misschien duurt dat tegenwoordig bij jou ook niet zo lang meer. Je bent immers al 35quote:Op zondag 24 maart 2019 19:09 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Urenlang seksen heb ik al jarenlang niet meer gehad. Dat is zo heerlijk. Doorgaan tot je pijn hebt.
Ik kan lang doorgaan, ik wou dat ik wat sneller bevredigd was.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien duurt dat tegenwoordig bij jou ook niet zo lang meer. Je bent immers al 35
Gaat om de boodschapquote:Op zondag 24 maart 2019 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
in tegenstelling tot jouw graf ui
Heb je geen geschikte gadgets?quote:Op zondag 24 maart 2019 19:21 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik kan lang doorgaan, ik wou dat ik wat sneller bevredigd was.
Ik wel maandenquote:Op zondag 24 maart 2019 19:22 schreef Cronometer het volgende:
Jezus Chloro ik sta geen maanden droog hoor, weet hoe ik t doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |