Dat is best snelquote:Op zondag 24 maart 2019 19:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jawel, maar na 20 minuten mijzelf aanduwen ben ik wel moe he.
Hoe oud ben jijquote:Op zondag 24 maart 2019 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien duurt dat tegenwoordig bij jou ook niet zo lang meer. Je bent immers al 35
Je hebt toch van de hele machinesquote:Op zondag 24 maart 2019 19:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jawel, maar na 20 minuten mijzelf aanduwen ben ik wel moe he.
Zit je met je broek op je enkels?quote:Op zondag 24 maart 2019 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij moet het ook kwijt, dat kan hier
30quote:
Jij niet?quote:Op zondag 24 maart 2019 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je met je broek op je enkels?
HAHAHAHAHAH LOLquote:Op zondag 24 maart 2019 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, laat de knikkers even door het zakje rollen meer niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar vind mezelf ook een loser hoorquote:Op zondag 24 maart 2019 19:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
weet je nog kutje, dat je mij een loser vond toen ik hier als 30 jarige zat.
HAHAHAHAHAHAH
Jazekers, was heerlijk zo in het zonnetje. Zijn vandaag bezig geweest met een nieuwe dorpel en de kozijnenquote:Op zondag 24 maart 2019 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey fem heb je ook zo lekker genoten van het mooie weer? Nog een lekkere wandeling gemaakt?
Wat is een dorpel?quote:Op zondag 24 maart 2019 19:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Jazekers, was heerlijk zo in het zonnetje. Zijn vandaag bezig geweest met een nieuwe dorpel en de kozijnen
Schiet het al een beetje op hahaquote:Op zondag 24 maart 2019 19:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Jazekers, was heerlijk zo in het zonnetje. Zijn vandaag bezig geweest met een nieuwe dorpel en de kozijnen
Kan geen kinderen krijgenquote:Op zondag 24 maart 2019 19:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Tijd om te trouwen en kinderen te krijgen
De drempel naar buitenquote:
Ja morgen nog paar dingetjes afwerkenquote:Op zondag 24 maart 2019 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schiet het al een beetje op haha
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |