Rare zin.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:42 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij een obsessie hebt
Is dit ook een fok klassiekerquote:Op zondag 24 maart 2019 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
Perhaps this shall reach Andilar
Although I know not how it can
For once again he's hurled his wind
Upon the silver prow
But if it should my words are these
Arise young men fine ships to build
And set them north for Valinor
'Neath standards proud as fire
Wenkies?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:42 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij een obsessie hebt
Dacht dit is vast weer zo’n oud nummer uit het jaar 0 maar deze is wel mooiquote:Op zondag 24 maart 2019 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht ook niet dat jij hier bekend mee bent.
Snap wel dat jij borstels en een snor gewend bent maar Nederlandse vrouwen doen wel iets aan overtollige lichaamsbeharingquote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:04 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Snap wel dat jij borstels en een snor gewend bent maar Nederlandse vrouwen doen wel iets aan overtollige lichaamsbeharing
Ja vind oprecht sneuquote:Op zondag 24 maart 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat sorry meid geeft deze uitspraak impact
Nja, zeg wel niks meerquote:Op zondag 24 maart 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon nog een schepje bovenop doen inderdaad
Hoop niet dat je haar te erg gekwetst hebt.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:27 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nja, zeg wel niks meer
Wat is een leuke film
Laat maar gaan meid, je kan die kilo's wel missen ahahquote:Op maandag 25 maart 2019 00:19 schreef Myrr het volgende:
Zit in bed. Avondeten valt niet goed maar er zat knoflooksaus bij dus hou het met man en macht binnen. Knoflook kotsen is kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |