Dan kan ik rustig toekijkenquote:Op zondag 24 maart 2019 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, daarom. Zal ik wel weer op handen en knieën moeten om in alle hoekjes en gaatjes te komen
Irritant als je tv wil kijken in de zomer met 12 ramenquote:Op zondag 24 maart 2019 17:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Same. Zie het nut van verduisterende gordijnen buiten de slaapkamer ook niet
Ik vroeg nog gvd welke plant je verpot had EN DAAR REAGEER JE DAN WEER NIET OP HEquote:Op zondag 24 maart 2019 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is slechts een vraag boze draak van een vrouw
Komt omdat ik het niet weetquote:Op zondag 24 maart 2019 17:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vroeg nog gvd welke plant je verpot had EN DAAR REAGEER JE DAN WEER NIET OP HE
Jij weet niet eens hoe je een kutje moet bevredigen dus houd gewoon je bekquote:
Koekoekquote:Op zondag 24 maart 2019 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe je een kutje moet bevredigen dus houd gewoon je bek
quote:
Stuur pic, dan kan ik het je vertellenquote:Op zondag 24 maart 2019 17:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt omdat ik het niet weetschaamde ik me voor.
Daar hoef je toch geen verduisterende gordijnen voor te hebbenquote:Op zondag 24 maart 2019 17:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Irritant als je tv wil kijken in de zomer met 12 ramen
Amiritequote:
Oh?quote:Op zondag 24 maart 2019 17:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen verduisterende gordijnen voor te hebben
Nog steeds zoquote:Op zondag 24 maart 2019 17:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neemt dat weer toe? Was in de veronderstelling dat dit al enkele jaren op een nulpunt zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |