ze gaan echt geen die hard 4 maken en dan vervolgens minder actie etc erin doen hoor..quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:12 schreef Madine het volgende:
Als 'ie ook maar half zo goed is als Die Hard 3 is 'ie het kijken waard.
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:42 schreef -Franktastic- het volgende:
Allemaal speculaties waarschijnlijk (zoals Ozzy Osbourne als schurk), maar is er toch sprake een zoon/ dochter in de film?
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:55 schreef -Franktastic- het volgende:
Weer een extra reden om de film te gaan kijken
Ik vind het verder een niet veel zeggende trailer, cliché beelden, overdone CGI crashes, wordt er niet warm vanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:51 schreef sjeppert het volgende:
vette trailer
why are you so calm, have you done this shit Kind of stuff before?
eensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:16 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik vind het verder een niet veel zeggende trailer, cliché beelden, overdone CGI crashes, wordt er niet warm van![]()
neequote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:19 schreef sjeppert het volgende:
dat hoort bij de die hard films
gewoon nietszeggende vette harde actie
Je hoeft mij niet te vertellen wat voor soort film dit zijn, maar na zo veel jaar verwacht je toch veel en veel meer dan wat we nu zien in de trailer, ik krijg hierbij een; been there, done that, got the t-shirt gevoelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:19 schreef sjeppert het volgende:
mits humor...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:19 schreef sjeppert het volgende:
Ziet er cool uit, ben best benieuwd of ze er een beetje degelijke film van weten te maken...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ondertussen is er ook een internationale teaser (of trailer, het is me niet echt duidelijk).
Hier of daar.
het ziet er idd goed uit... Ik ben ook benieuwd of ie weer van het niveau zal/kan worden als de voorgaande Die Hard films... Zo ja dan wordt het weer een topper...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ziet er cool uit, ben best benieuwd of ze er een beetje degelijke film van weten te maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |