quote:waar vind ik info over de avondschool
Op maandag 6 januari 2003 00:51 schreef Spaans het volgende:
Als je nou eerst de avondschool gaat doen, en slaagt, heb je wat meer keus. Anders ga je een opleiding doen om het opleiding doen, beetje zinloos....
quote:Sorry hoor maar waar slaat zo een reactie op ???
Op maandag 6 januari 2003 00:48 schreef VinceCarter het volgende:
ga gewoon naar school!!!!
Ik word echt gek van mensen zoals jullie die als iemand iets vraagt, diegene gewoon de grond in moeten boren....abnormaal, volgens mij zit jij ook op een lager niveau dan het gemiddelde Fok!ker
je kan nu alleen aangewezen op mbo niveau 1 en niveau 2.... saaie zware werkjes ...met handje.. je wordt alleen straatmaker of eenvoudige werkjes...
maar je kan dus opzoeken of opleiding van mbo niveau 1 of 2 die toegang tot 3/4 geeft.
Als je overgangsbewijs die naar HAVO heb ,dan mag je wel naar mbo niveau 3/4.
De overgangsbewijs die naar Havo heeft ongeveer hetzelfde status als diploma Mavo.
[Dit bericht is gewijzigd door Dovenwereld op 06-01-2003 00:57]
quote:zozo dankjewel
Op maandag 6 januari 2003 00:55 schreef ZTiK het volgende:[..]
Sorry hoor maar waar slaat zo een reactie op ???
Dit is toch niet normaal, die jongen vraagt gewoon iets en er is niemand hier die een normaal antwoord geeft, kan je nix anders dan zeggen dat ie naar school moet gaan ???Ik word echt gek van mensen zoals jullie die als iemand iets vraagt, diegene gewoon de grond in moeten boren....abnormaal, volgens mij zit jij ook op een lager niveau dan het gemiddelde Fok!ker
quote:Ja zo'n opleiding doe ik nu ook, en dat vind ik nie zoveel aan
Op maandag 6 januari 2003 00:55 schreef Dovenwereld het volgende:
mmmje kan nu alleen aangewezen op mbo niveau 1 en niveau 2.... saaie zware werkjes ...met handje.. je wordt alleen straatmaker of eenvoudige werkjes...
maar je kan dus opzoeken of opleiding van mbo niveau 1 of 2 die toegang tot 3/4 geeft.
quote:Als je geen informatie hebt post dan gewoon hier niet.
Op maandag 6 januari 2003 00:48 schreef VinceCarter het volgende:
ga gewoon naar school!!!!
Ontopic: geen flauw idee. Dus ik post hier ook niet meer.
En dan nu maar ontopic verder...
quote:ff een vraag tussendoor. zit je nu nog op school en wil je wat anders gaan doen? of zit je niet meer op school en hoe lang dan al niet meer?
Op maandag 6 januari 2003 00:46 schreef L4zY het volgende:
weet iemand waar je informatie kan vinden voor opleidingen zonder middelbare school diploma?
Of waar je iets kan vinden over je diploma alsnog halen ofzo?
quote:Zit wel goed hoor, ik heb het een beetje gehad met dit soort mensen die bij gebrek aan een goed antwoord maar wat compleet onzinnigs moeten zeggen.....bemoei je er dan niet mee
Op maandag 6 januari 2003 00:55 schreef L4zY het volgende:[..]
zozo dankjewel
P.S. suc6 met het schoolgebeuren ik hoop dat het goedkomt, school/opleiding is toch best wel belangrijk....
quote:ik zit nu nog wel op school, alleen ik vind deze richting niet leuk(horeca).
Op maandag 6 januari 2003 00:58 schreef nikky het volgende:[..]
ff een vraag tussendoor. zit je nu nog op school en wil je wat anders gaan doen? of zit je niet meer op school en hoe lang dan al niet meer?
quote:Ojha leerplicht
Op maandag 6 januari 2003 00:59 schreef Dovenwereld het volgende:
Nee je hebt nog steeds leerplicht...
je moet een of twee keer per week naar school.
quote:je kunt ook een soort van werken en leren tegelijk doen. ik geloof dat dat BBL heet. dan ga je 1 keer in de week naar school en werk je 3 tot 4 dagen. je hebt keuze uit verschillende richtingen.
Op maandag 6 januari 2003 00:59 schreef L4zY het volgende:[..]
ik zit nu nog wel op school, alleen ik vind deze richting niet leuk(horeca).
Maar ik wil dus wel een andere opleiding volgens(zie vorige beriecht).
Meestal is het alleen te doen vanaf de 4de klas (bij mavo/havo) en 5de klas voor vwo.
Ik heb persoonlijk echt goeie ervaringen met deze school (ik zat in Culemborg op ut ROC...) en ik kan het opzich best wel aanraden...
greetz en succes er mee
quote:ik heb dus geen goede ervaringen met het ROC... ik volg welliswaar geen dag/avond opleiding daar, maar wel een mbo MBI en heb daar ook een MBO voor ict gedaan en ze beloven veels teveel en ik wil ook zo snel mogelijk van school af...
Op maandag 6 januari 2003 01:01 schreef neliz123 het volgende:
Kijk/zoek eens naar het ROC. Zij doen dag en avond opleidingen voor MAVO en HAVO en alleen avond opleidingen voor VWO.Meestal is het alleen te doen vanaf de 4de klas (bij mavo/havo) en 5de klas voor vwo.
Ik heb persoonlijk echt goeie ervaringen met deze school (ik zat in Culemborg op ut ROC...) en ik kan het opzich best wel aanraden...
greetz en succes er mee
quote:Ik doe nu al het ROC, maar dat vind ik nie zoveel aan...
Op maandag 6 januari 2003 01:01 schreef neliz123 het volgende:
Kijk/zoek eens naar het ROC. Zij doen dag en avond opleidingen voor MAVO en HAVO en alleen avond opleidingen voor VWO.Meestal is het alleen te doen vanaf de 4de klas (bij mavo/havo) en 5de klas voor vwo.
greetz en succes er mee
Maar... persoonlijk heb ik me dus best vermaakt op die school.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |