abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7730986
weet iemand waar je informatie kan vinden voor opleidingen zonder middelbare school diploma?
Of waar je iets kan vinden over je diploma alsnog halen ofzo?
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_7731020
ga gewoon naar school!!!!
Als je dan toch op een forum aan het spammen ben, doe het dan goed!!! [b][url=http://www.forumspam.tk]http://www.forumspam.tk/[/url][/b][br] Shoarma? JA! In [b][url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/245449/4/25]Het Grote Shoarma Topic[/url][/b]
pi_7731052
Als je nou eerst de avondschool gaat doen, en slaagt, heb je wat meer keus. Anders ga je een opleiding doen om het opleiding doen, beetje zinloos....
Alles komt goed
pi_7731053
ik wil ook naar school, mja dan moet ik wel informatie hebben...
pi_7731079
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:51 schreef Spaans het volgende:
Als je nou eerst de avondschool gaat doen, en slaagt, heb je wat meer keus. Anders ga je een opleiding doen om het opleiding doen, beetje zinloos....
waar vind ik info over de avondschool want hoe oud moet je dan zijn? ik ben nu 16..
  maandag 6 januari 2003 @ 00:55:00 #6
25542 ZTiK
WHO THE MAN »»» méééééééééé
pi_7731090
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:48 schreef VinceCarter het volgende:
Sorry hoor maar waar slaat zo een reactie op ???
Dit is toch niet normaal, die jongen vraagt gewoon iets en er is niemand hier die een normaal antwoord geeft, kan je nix anders dan zeggen dat ie naar school moet gaan ???

Ik word echt gek van mensen zoals jullie die als iemand iets vraagt, diegene gewoon de grond in moeten boren....abnormaal, volgens mij zit jij ook op een lager niveau dan het gemiddelde Fok!ker

[b]If man is 5[br]And the devil is 6[br]Than that must make me 7[/b]
  maandag 6 januari 2003 @ 00:55:17 #7
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_7731092
LOI opleiding ofzo ook geen optie?
  maandag 6 januari 2003 @ 00:55:18 #8
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_7731093
mmm

je kan nu alleen aangewezen op mbo niveau 1 en niveau 2.... saaie zware werkjes ...met handje.. je wordt alleen straatmaker of eenvoudige werkjes...
maar je kan dus opzoeken of opleiding van mbo niveau 1 of 2 die toegang tot 3/4 geeft.

Als je overgangsbewijs die naar HAVO heb ,dan mag je wel naar mbo niveau 3/4.

De overgangsbewijs die naar Havo heeft ongeveer hetzelfde status als diploma Mavo.

[Dit bericht is gewijzigd door Dovenwereld op 06-01-2003 00:57]

pi_7731102
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:55 schreef ZTiK het volgende:

[..]

Sorry hoor maar waar slaat zo een reactie op ???
Dit is toch niet normaal, die jongen vraagt gewoon iets en er is niemand hier die een normaal antwoord geeft, kan je nix anders dan zeggen dat ie naar school moet gaan ???

Ik word echt gek van mensen zoals jullie die als iemand iets vraagt, diegene gewoon de grond in moeten boren....abnormaal, volgens mij zit jij ook op een lager niveau dan het gemiddelde Fok!ker

zozo dankjewel
pi_7731121
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:55 schreef Dovenwereld het volgende:
mmm

je kan nu alleen aangewezen op mbo niveau 1 en niveau 2.... saaie zware werkjes ...met handje.. je wordt alleen straatmaker of eenvoudige werkjes...
maar je kan dus opzoeken of opleiding van mbo niveau 1 of 2 die toegang tot 3/4 geeft.

Ja zo'n opleiding doe ik nu ook, en dat vind ik nie zoveel aan
  maandag 6 januari 2003 @ 00:57:52 #11
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_7731122
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:48 schreef VinceCarter het volgende:
Als je geen informatie hebt post dan gewoon hier niet.

Ontopic: geen flauw idee. Dus ik post hier ook niet meer.

En dan nu maar ontopic verder...

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_7731130
Maar ik zat er dus meer aan te denken om me Mavo/Vmbo diploma opnieuw te halen..Maar moet ik dan wachten totdat ik 18 ben ofzo?
  Milf maandag 6 januari 2003 @ 00:58:51 #13
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_7731138
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:46 schreef L4zY het volgende:
weet iemand waar je informatie kan vinden voor opleidingen zonder middelbare school diploma?
Of waar je iets kan vinden over je diploma alsnog halen ofzo?
ff een vraag tussendoor. zit je nu nog op school en wil je wat anders gaan doen? of zit je niet meer op school en hoe lang dan al niet meer?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 6 januari 2003 @ 00:59:06 #14
25542 ZTiK
WHO THE MAN »»» méééééééééé
pi_7731143
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:55 schreef L4zY het volgende:

[..]

zozo dankjewel

Zit wel goed hoor, ik heb het een beetje gehad met dit soort mensen die bij gebrek aan een goed antwoord maar wat compleet onzinnigs moeten zeggen.....bemoei je er dan niet mee

P.S. suc6 met het schoolgebeuren ik hoop dat het goedkomt, school/opleiding is toch best wel belangrijk....

[b]If man is 5[br]And the devil is 6[br]Than that must make me 7[/b]
  maandag 6 januari 2003 @ 00:59:21 #15
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_7731148
Nee je hebt nog steeds leerplicht...
je moet een of twee keer per week naar school.
pi_7731153
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:58 schreef nikky het volgende:

[..]

ff een vraag tussendoor. zit je nu nog op school en wil je wat anders gaan doen? of zit je niet meer op school en hoe lang dan al niet meer?

ik zit nu nog wel op school, alleen ik vind deze richting niet leuk(horeca).
Maar ik wil dus wel een andere opleiding volgens(zie vorige beriecht).
pi_7731161
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:59 schreef Dovenwereld het volgende:
Nee je hebt nog steeds leerplicht...
je moet een of twee keer per week naar school.
Ojha leerplicht
  Milf maandag 6 januari 2003 @ 01:01:13 #18
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_7731165
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:59 schreef L4zY het volgende:

[..]

ik zit nu nog wel op school, alleen ik vind deze richting niet leuk(horeca).
Maar ik wil dus wel een andere opleiding volgens(zie vorige beriecht).

je kunt ook een soort van werken en leren tegelijk doen. ik geloof dat dat BBL heet. dan ga je 1 keer in de week naar school en werk je 3 tot 4 dagen. je hebt keuze uit verschillende richtingen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_7731170
Kijk/zoek eens naar het ROC. Zij doen dag en avond opleidingen voor MAVO en HAVO en alleen avond opleidingen voor VWO.

Meestal is het alleen te doen vanaf de 4de klas (bij mavo/havo) en 5de klas voor vwo.

Ik heb persoonlijk echt goeie ervaringen met deze school (ik zat in Culemborg op ut ROC...) en ik kan het opzich best wel aanraden...

greetz en succes er mee

That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
  maandag 6 januari 2003 @ 01:02:15 #20
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_7731177
Als je 16 jaar bent ,dan heb je een part-time leerplicht. Als je 18 jaar bent,heb je geen leerplicht meer !
  maandag 6 januari 2003 @ 01:05:42 #21
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7731215
quote:
Op maandag 6 januari 2003 01:01 schreef neliz123 het volgende:
Kijk/zoek eens naar het ROC. Zij doen dag en avond opleidingen voor MAVO en HAVO en alleen avond opleidingen voor VWO.

Meestal is het alleen te doen vanaf de 4de klas (bij mavo/havo) en 5de klas voor vwo.

Ik heb persoonlijk echt goeie ervaringen met deze school (ik zat in Culemborg op ut ROC...) en ik kan het opzich best wel aanraden...

greetz en succes er mee

ik heb dus geen goede ervaringen met het ROC... ik volg welliswaar geen dag/avond opleiding daar, maar wel een mbo MBI en heb daar ook een MBO voor ict gedaan en ze beloven veels teveel en ik wil ook zo snel mogelijk van school af...
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_7731216
quote:
Op maandag 6 januari 2003 01:01 schreef neliz123 het volgende:

greetz en succes er mee

Ik doe nu al het ROC, maar dat vind ik nie zoveel aan...
  maandag 6 januari 2003 @ 01:09:45 #23
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_7731273
Dan moet je dus alsnog Mavo diploma halen... op dit ROC maar het is dan volwassenschool..(VAVO met schoolonderzoeken en echte examens)
pi_7731381
Nou ik heb me best vermaakt daaro. Ow en euh, zo'n mbo ROC hebben we hier ook in de buurt en die schijnt ook slecht te zijn.

Maar... persoonlijk heb ik me dus best vermaakt op die school.

That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
pi_7731605
niet leuk op het ROC?
kerel ROC betekend Regionaal Opleidings Centrum, daar heb je d'r wel 100 van in tig verschillende richtingen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')