Nou,hovenier via de LOI he...quote:Op zondag 24 maart 2019 12:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook op, maar dacht, ach, hij is hovenier, dus waarom niet. Ook vraag ik mij af waar hij dat doet. Hij dacht vast, dan doe ik het ergens anders... nee hoor, zeg maar wat....
Dat snap ik ook niet. Niet gehoord, maar raar.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wonderlijk dat mensen met haar samen willen werken. In/met wat dan in Godsnaam?
Jaloeziequote:Op zondag 24 maart 2019 12:54 schreef puzziepie het volgende:
Ger snapt niet dat Shell der mams Jessie zo leuk vindt
Ach, dat maakt niet uit, ik zou het echt niet weten, zo werd het genoemd.quote:
GIng over Merel.quote:
Dat snap ik ook niet. Jessie zegt heel vaak dat Shel superdom isquote:Op zondag 24 maart 2019 12:54 schreef puzziepie het volgende:
Ger snapt niet dat Shell der mams Jessie zo leuk vindt
quote:Op zondag 24 maart 2019 13:00 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Toepasselijke uitspraak van Shel!
(ontbreekt er geen - t?)
Moeders is aardig fan van Jessie.Snap ik wel eigenlijk.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Jessie zegt heel vaak dat Shel superdom is
Zoals yaello al zei: jaloeziequote:Op zondag 24 maart 2019 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Jessie zegt heel vaak dat Shel superdom is
Jeuk aan de voorbibs werd het genoemd, moeder had daar geen last meer vanquote:Op zondag 24 maart 2019 12:58 schreef mazaru het volgende:
Moeders begreep wel dat de keuze beperkt is in Utopia en dat als je zin hebt je even pakt wat er voorhanden is.
En dat haar moeder had gevraagd waar Gerrit was.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:00 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat raar dat Shelley nu niet zegt dat ze Gerrit gevraagd heeft om weg te blijven.
Nouja,..... het blijft raar allemaal. Ze vertelt zo positief.
Ja, het blijft een goorlapquote:Op zondag 24 maart 2019 13:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
snottebel en snuiver spuugt wat af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |