quote:Op zondag 24 maart 2019 12:42 schreef mootie het volgende:
Gerrit bewerkt de foto’s van de lingerieshoot.
Ik dacht, ik meld het maar even voor er weer iets van gemaakt wordt.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Was hij gisteren ook mee bezig, maar hier was het. Gerrit zit weer blote dames te bekijken
Ja, volgens mij is dit de derde keer, maar dit keer was ze anders dan vorige keren. De eerste keer was ze het ergst.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Oké, sorry. Geloof je op je woord.![]()
Weer nieuwe kleding gekregen van de eters voor His en Chris?
Heb begrepen dat hij al een tijdje wacht op grasmatten. Geen idee waar ze die neer gaan leggen maar in ieder geval beter dan al dat zand daar.quote:
Het ging niet om je mening dat hij een slapjanus is. Dat is aan jou. Maar jij zei dat Gerrit zich verstopte vanwege de familie van Shelley en dat is totaal niet waar.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Luister, voor de laatste keer, als hij ingaat op haar verzoek of niet. In beide gevallen is hij voor mij een slapjanus, omdat ik zijn gedrag ondertussen ken. Dan gaat het niet om wat hij gedaan heeft en waarom. Ik vind het toch wel een slapjanus, dus ik zit altijd goed, ik zie het los van wat er beweerd wordt. Het is een poppenkast daar.
Shelley loopt nu met een gelukzalige blik rond. die is met deze aanmoediging van haar bezoek nog meer richting naïef gemanoeuvreerd. Ik zal nu niet teveel zeggen, want dat komt vanzelf wel ter prake later.
Yep, dat duurt echt lang. Tim had ze nog besteld.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb begrepen dat hij al een tijdje wacht op grasmatten. Geen idee waar ze die neer gaan leggen maar in ieder geval beter dan al dat zand daar.
Dit met A3 toch zeer doen........je ziet het opknappen.......quote:Op zondag 24 maart 2019 12:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb begrepen dat hij al een tijdje wacht op grasmatten. Geen idee waar ze die neer gaan leggen maar in ieder geval beter dan al dat zand daar.
Daar staat mij wel iets van bij, was dat toevallig begin November (vakantie, weinig gestreamd)quote:Op zondag 24 maart 2019 12:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij het tweede bezoek had Gerrit een brief voor Lenie die ze niet wilde aannemen.
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het ging niet om je mening dat hij een slapjanus is. Dat is aan jou. Maar jij zei dat Gerrit zich verstopte vanwege de familie van Shelley en dat is totaal niet waar.
Hij heeft zich helemaal niet verstopt. Loopt gewoon rond en daarbij heeft Shelley hem inderdaad verzocht wat afstand te houden.
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het ging niet om je mening dat hij een slapjanus is. Dat is aan jou. Maar jij zei dat Gerrit zich verstopte vanwege de familie van Shelley en dat is totaal niet waar.
Hij heeft zich helemaal niet verstopt. Loopt gewoon rond en daarbij heeft Shelley hem inderdaad verzocht wat afstand te houden.
En toevallig was Tim afgelopen week graszoden in zijn tuin aan het leggen.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, dat duurt echt lang. Tim had ze nog besteld.
Toch vraag ik me wel af of er iets gaat wortelen in dat zand...tis geen vruchtbaar landjequote:Op zondag 24 maart 2019 12:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.Het eerste bezoek was 11 augustus.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:47 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Daar staat mij wel iets van bij, was dat toevallig begin November (vakantie, weinig gestreamd)
Zij krijgen nu ook opeens voor een kapitaal aan planten en bomen binnen. Dat was wel ff anders in het begin.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit met A3 toch zeer doen........je ziet het opknappen.......
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En toevallig was Tim afgelopen week graszoden in zijn tuin aan het leggen.
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij het tweede bezoek had Gerrit een brief voor Lenie die ze niet wilde aannemen.
Ze wilde hem ook geen hand geven bij de eerste of tweedequote:Op zondag 24 maart 2019 12:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Woon jij naast hem?quote:Op zondag 24 maart 2019 12:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En toevallig was Tim afgelopen week graszoden in zijn tuin aan het leggen.
Ja, maar hij heeft ook helemaal niet door gepakt.......had waarschijnlijk ook wel voor hem naar binnen gekomen op dit moment.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zij krijgen nu ook opeens voor een kapitaal aan planten en bomen binnen. Dat was wel ff anders in het begin.
Geen idee, is toch gewoon bosaarde behalve het 'strandje' wat ze vol met scherp zand hebben gegooid.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:48 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Toch vraag ik me wel af of er iets gaat wortelen in dat zand...tis geen vruchtbaar landje
Klopt en het watergeven is ook omslachtig, zie daar niet gelijk een succesverhaal in.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:48 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Toch vraag ik me wel af of er iets gaat wortelen in dat zand...tis geen vruchtbaar landje
Even opgezocht;het tweede bezoek was 2 december.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:49 schreef DeKenau het volgende:
[..]
[..]
Ze wilde hem ook geen hand geven bij de eerste of tweede
Wonderlijk dat mensen met haar samen willen werken. In/met wat dan in Godsnaam?quote:Op zondag 24 maart 2019 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Erzijn heel veel meldingen binnen gekomen van mensen die met haar willen samenwerken als ze \utopia uit komt, zegt Shel tegen Ger\\Ze is heel blij en heel erg opgelucht
Kan ze mooi naar huis.......quote:Op zondag 24 maart 2019 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn heel veel meldingen binnen gekomen van mensen die met haar willen samenwerken als ze \utopia uit komt, zegt Shel tegen Ger\\Ze is heel blij en heel erg opgelucht
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.Het eerste bezoek was 11 augustus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |