En die observeer ik en heb daar weer een mening over.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een observatie. En daar mag ik dan weer een mening over hebben.
quote:Op zondag 24 maart 2019 11:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En die observeer ik en heb daar weer een mening over.
Niet persoonlijk aanspreken op iemands mening of jouw mening opleggen.
Valt het het heel erg op?quote:Op zondag 24 maart 2019 11:57 schreef zodeju het volgende:
Moeders wil de foto met Jessie in een lijstje.........![]()
![]()
Moeders heeft kijk op de toekomstige schoonzonen.....Aaan Jessie heeft ze wat.
Vorige keer was ze echt op oorlogspadquote:Op zondag 24 maart 2019 11:56 schreef rowan634 het volgende:
Lenie heeft zoveel schik om haar grapjes
Nee, ik vind hem een slapjanus, sowieso. Los van alles. Ik weet niet wanneer zij dat gevraagd heeft, maar hij had dan gewoon kunnen zeggen, dat doe ik niet. Ik zoek ze niet op, maar ga me niet verstoppen. Hij heeft toch zo'n grote bek de laatste tijd, ook tegen haar, dan moet hij ook zo'n grote jongen zijn.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je negeert alle berichten waarin staat dat Shel heeft gevraagd of hij zich afzijdig wilde houden.
Een iemand zegt dat het niet zo is, en dat is dan ineens de waarheid.
Ze hebben vooral lekker de andere utopianen af lopen zeiken en that's itquote:Op zondag 24 maart 2019 11:58 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Heeft die Lenie en aanhang al aan die clown gevraagd, wat ze de komende tijd gaat doen daar?
Haar doelen, ideeen etc?
Of is het weer 1 grote lege huls, dit bezoek?
Ze vinden dat ze al veel gedaan heeft, lingerie, lipstick, er zijn er die minder hebben gedaan.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:58 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Heeft die Lenie en aanhang al aan die clown gevraagd, wat ze de komende tijd gaat doen daar?
Haar doelen, ideeen etc?
Of is het weer 1 grote lege huls, dit bezoek?
Ja, ze zijn echt positief over Shel. Ze doet het fantastisch!quote:Op zondag 24 maart 2019 12:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vinden dat ze al veel gedaan heeft, lingerie, lipstick, er zijn er die minder hebben gedaan.
Op zich als ze een ander kapsel zou nemen met een andere kleur ziet ze er best vlot uit voor een 70 jarige.quote:
Trotse moeder dus, wat een armoequote:Op zondag 24 maart 2019 12:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vinden dat ze al veel gedaan heeft, lingerie, lipstick, er zijn er die minder hebben gedaan.
En nog even voor jouw informatie, ik had die diverse berichten niet gelezen, ik lees vaak hap snap het een en ander. Nogmaals het interesseert mij niet. Ik heb mijn mening over Gerrit. Shelley mag voor mij ook naar huis, ook een slapjanus. Ze was pas flink tegen Adriaan. Zou tijd worden dat ze haar mond opentrok. Ben benieuwd hoe dat verder gaat. Moeder vind ik ook niet veel.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een observatie. En daar mag ik dan weer een mening over hebben.
Denk dat ze veel jongelui om zich heen heeft, merk je aan taalgebruik.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Op zich als ze een ander kapsel zou nemen met een andere kleur ziet ze er best vlot uit voor een 70 jarige.
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:03 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja, ze zijn echt positief over Shel. Ze doet het fantastisch!
Dat komt inderdaad denk ik omdat je hem toch niet mag.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem een slapjanus, sowieso. Los van alles. Ik weet niet wanneer zij dat gevraagd heeft, maar hij had dan gewoon kunnen zeggen, dat doe ik niet. Ik zoek ze niet op, maar ga me niet verstoppen. Hij heeft toch zo'n grote bek de laatste tijd, ook tegen haar, dan moet hij ook zo'n grote jongen zijn.
Lenie vind ik ook een hypocriet, daar niet van, maar Gerrit heeft voor mij sowieso afgedaan.
En ik vind boven zitten ook echt niet verbergen.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat komt inderdaad denk ik omdat je hem toch niet mag.
Je kan ook denken als Shelley dat vraagt omdat ze weet hoe haar moeder is en bang is voor een genante vertoning.......dan zoek je dat toch niet op........
Ik merk daar niet veel van. Ze heeft een horeca verleden, dus een lekkere babbel en haar hart op haar tong. Slabek dus.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:04 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Denk dat ze veel jongelui om zich heen heeft, merk je aan taalgebruik.
En volgens mij ligt hij ook niet ergens onder een bed toch?quote:Op zondag 24 maart 2019 12:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat komt inderdaad denk ik omdat je hem toch niet mag.
Je kan ook denken als Shelley dat vraagt omdat ze weet hoe haar moeder is en bang is voor een genante vertoning.......dan zoek je dat toch niet op........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |