Oké, weet het ook niet zeker.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:12 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Koperkleurige verf op grijs haar, is geen natuurlijk rood haar. Zag je goed bij haar kruin. Misschien wel van oorsprong? Lenie zag nu erg wit, bij eerste bezoek had ze veel meer kleur in haar gezicht al leek haar haarkleur donkerder.
Ik vind aan die 2 geen bal aan , maar ja dat zeg ik en hoeft een ander die mening niet te delenquote:Op zondag 24 maart 2019 13:14 schreef mazaru het volgende:
Dylan en die meid zijn zelfs te bedonderd om even aan te vegen. Er moet nog van alles gedaan worden en ze doen geen reet
er zit ook helemaal niets in. Twee nietszeggende en niets doende figuren die een paar maanden vakantie komen houden.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:15 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik vind aan die 2 geen bal aan , maar ja dat zeg ik en hoeft een ander die mening niet te delen
Waarschijnlijk is de vergunning nog niet rond? Dan is het zonde om al te gaan beginnen aan het verbouwen van die ruimte.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:15 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik vind aan die 2 geen bal aan , maar ja dat zeg ik en hoeft een ander die mening niet te delen
Ja dat zou kunnen ? je heb een DMquote:Op zondag 24 maart 2019 13:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de vergunning nog niet rond? Dan is het zonde om al te gaan beginnen aan het verbouwen van die ruimte.
Je kunt je er als moeder ook beter niet mee bemoeien. Wim Sonneveld zei al: je moet ze gewoon de hemel in prijzen. (de vriendjes van je dochter)quote:Op zondag 24 maart 2019 13:20 schreef PTLe het volgende:
Mamma heeft gelijk , ze zit weer bij Gerrit .
[ afbeelding ]
moeten wij dat weten?quote:
Zonder Jessie had Shelley helemaal nog niets voor elkaar gekregen.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:23 schreef zodeju het volgende:
En weer begint Shell over dat haar moeder Jessie zo leuk vindt.......
Ben ben benieuwd hoelang het duurt voordat.........we het gaan merken aan Shelley.
Dat steekt hem wel.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:23 schreef puzziepie het volgende:
Ger kan het niet zo goed hebben dat mams Jes een lieve jongen vindt
Heb ik ook gehad.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:19 schreef mazaru het volgende:
Adriaan heeft een vriendin gehad die zijn rug helemaal open haalde tijdens de seks.
Goeie,ik vond de reden trouwens wel plausibel.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:28 schreef PTLe het volgende:
Zal Cris het weten dat Shelly haar mams haar niet moet ?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 maart 2019 13:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goeie,ik vond de reden trouwens wel plausibel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |