abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 maart 2019 @ 15:14:15 #51
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_185859931
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:08 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Die een beroerte gehad heeft.
_O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_185861674
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:06 schreef DKUp het volgende:
Aailien praat als een boerin uit het oosten van Nederland met wat Marokkaans (?).
Ze is Turks of half Turks.
pi_185861685
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 16:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze is Turks of half Turks.
Daarom het vraagteken :D
SOONY
pi_185861708
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Er is geen verschil, dat is wat jij jezelf wijs probeert te maken. Ga je vreemd dan ga je vreemd. Kies je ervoor om eerder te gaan slapen dan kies je daar ook zelf voor. Het gaat dan ook niet om het eerder slapen, maar om de weinige "sensatie" dat er is te bespeuren. Mensen willen vreemdgangers zien om daar vervolgens over te gaan zeiken. Prima, maar het is het één of het ander. En niet wanneer het gebeurt er vervolgens verbolgen over te zijn.
Er is wel 'n verschil tussen gewoon een beetje meedoen met het spel of elke avond om 8 uur gaan slapen.

In dat laatste geval heb je daar gewoon niks te zoeken. Bij buitenlandse edities wel gezien dat dit soort lui gewoon op het vliegtuig werden gezet.
pi_185861903
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 16:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze is Turks of half Turks.
Ik neem aan half en dat ze d'r Turkse vader of moeder niet kent, want dit gedrag kan geen enkele Turkse ouder accepteren, tenzij het echt een enorme aso is :')
pi_185862433
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 17:05 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ik neem aan half en dat ze d'r Turkse vader of moeder niet kent, want dit gedrag kan geen enkele Turkse ouder accepteren, tenzij het echt een enorme aso is :')
Ze was bij temptation gossip en gaf aan dat haar Turkse vader juist trots is.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  dinsdag 26 maart 2019 @ 18:19:17 #57
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_185862899
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 16:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er is wel 'n verschil tussen gewoon een beetje meedoen met het spel of elke avond om 8 uur gaan slapen.

In dat laatste geval heb je daar gewoon niks te zoeken. Bij buitenlandse edities wel gezien dat dit soort lui gewoon op het vliegtuig werden gezet.
Je komt daar om je relatie te testen en niet om een spel te spelen. Het is aan de redactie om te bepalen wat ze nu eigenlijk zelf willen. Een nep programma opzetten waarvan je al weet dat alle deelnemers vreemd zullen gaan, of echt het concept volgen waarin gekeken wordt of mensen de verleiding in zijn volledigheid kunnen weerstaan. Jij bent blijkbaar fan van het eerste, eigenlijk zou je willen dat ze allemaal vreemdgaan en is het dus geen relatietest maar een "soap" waarin er vroeg of laat een misstap begaan wordt ten faveure van vermaak.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_185863037
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 17:05 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ik neem aan half en dat ze d'r Turkse vader of moeder niet kent, want dit gedrag kan geen enkele Turkse ouder accepteren, tenzij het echt een enorme aso is :')
Naar eigen zeggen vonden haar ouders het wel ok.

Niet elke Turkse ouder ziet zijn/haar dochter natuurlijk het liefst met 'n gordijn rondlopen.
pi_185863063
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 18:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Je komt daar om je relatie te testen en niet om een spel te spelen. Het is aan de redactie om te bepalen wat ze nu eigenlijk zelf willen. Een nep programma opzetten waarvan je al weet dat alle deelnemers vreemd zullen gaan, of echt het concept volgen waarin gekeken wordt of mensen de verleiding in zijn volledigheid kunnen weerstaan. Jij bent blijkbaar fan van het eerste, eigenlijk zou je willen dat ze allemaal vreemdgaan en is het dus geen relatietest maar een "soap" waarin er vroeg of laat een misstap begaan wordt ten faveure van vermaak.
Nee, je leest niet. Het gaat me om het spel. Iemand hoeft niet per se vreemd te gaan. Als iedereen per definitie vreemd gaat, is het ook niet leuk.

Maar dit gedrag slaat alles. Je kunt geen programma maken van iemand die een uur of 12 per dag slaapt en de rest van de dag zit te gapen.

Redactie mag er wat mij betreft wel op ingrijpen. Snap sowieso niet zo goed dat ze geen plan B hebben. Succes van zo'n serie staat of valt een beetje met de deelnemers. Dat is dit jaar op alle fronten klote.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 18:41:35 #60
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_185863197
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 18:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, je leest niet. Het gaat me om het spel. Iemand hoeft niet per se vreemd te gaan. Als iedereen per definitie vreemd gaat, is het ook niet leuk.

Maar dit gedrag slaat alles. Je kunt geen programma maken van iemand die een uur of 12 per dag slaapt en de rest van de dag zit te gapen.

Redactie mag er wat mij betreft wel op ingrijpen. Snap sowieso niet zo goed dat ze geen plan B hebben. Succes van zo'n serie staat of valt een beetje met de deelnemers. Dat is dit jaar op alle fronten klote.
Nee jij leest niet. Ik zeg nog letterlijk dat het jou om het spel te doen is. Terwijl het oorspronkelijke concept een relatietest zou moeten vormen. De redactie weet eigenlijk zelf niet eens wat ze met dit programma willen.

Gaat het puur om het vermaak of kies je ervoor om het een test te laten zijn, waardoor je ook tegen dit soort situaties kunt aanlopen. Mensen die gewoon niet op tv (of helemaal niet) vreemd willen gaan. Als programmamaker maak je zelf de selectie in wat je nu echt wilt. Is het een test of een vooropgezet spel waarvan je de uitkomst al weet.

Daar lopen ze nu tegenaan. Blijkbaar komt de ware aard van de meeste kijkers van dit programma nu echt naar boven. Men wilt vermaak hebben, ten koste van anderen om vervolgens zijn of haar afschuw hierover uit te spreken. Terwijl ze eigenlijk kijken omdat ze het vreemdgaan zo amusant vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 26-03-2019 18:51:16 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_185863439
Ik kijk voor het vreemdgaan en ik vind het fantastisch.
pi_185863565
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 18:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee jij leest niet. Ik zeg nog letterlijk dat het jou om het spel te doen is. Terwijl het oorspronkelijke concept een relatietest zou moeten vormen. De redactie weet eigenlijk zelf niet eens wat ze met dit programma willen.

Gaat het puur om het vermaak of kies je ervoor om het een test te laten zijn, waardoor je ook tegen dit soort situaties kunt aanlopen. Mensen die gewoon niet op tv (of helemaal niet) vreemd willen gaan. Als programmamaker maak je zelf de selectie in wat je nu echt wilt. Is het een test of een vooropgezet spel waarvan je de uitkomst al weet.

Daar lopen ze nu tegenaan. Blijkbaar komt de ware aard van de meeste kijkers van dit programma nu echt naar boven. Men wilt vermaak hebben, ten koste van anderen om vervolgens zijn of haar afschuw hierover uit te spreken. Terwijl ze eigenlijk kijken omdat ze het vreemdgaan zo amusant vinden.
Blijkbaar weet je zelf niet goed wat je schrijft. Je schreef namelijk:

quote:
Een nep programma opzetten waarvan je al weet dat alle deelnemers vreemd zullen gaan, of echt het concept volgen waarin gekeken wordt of mensen de verleiding in zijn volledigheid kunnen weerstaan. Jij bent blijkbaar fan van het eerste, eigenlijk zou je willen dat ze allemaal vreemdgaan en is het dus geen relatietest maar een "soap" waarin er vroeg of laat een misstap begaan wordt ten faveure van vermaak.
Het concept is dat er Temptation is. Als programmamaker probeer je dan een mix te maken van verziekte relaties waar het zeker misgaat, twijfelgevalletjes en misschien één degelijk koppel.

Dat is dit jaar misgegaan.

Nu heb je twee heren die zich compleet afzijdig houden. Heeft gewoon niks te maken met het programma. Rodanya heeft voldoende persoonlijkheidsissues om die twee te laten zitten, ook al houdt Morgan zich overdreven afzijdig. Laura en Roger kun je het beste gewoon naar huis sturen.

Bij Sidney en Demi ligt het er dik op dat ze puur meedoen voor hun verdere "loopbaan". Beetje het probleem van het programma nu. Doordat enkele deelnemers goed boeren als dj, met vlogs of met hun Instagram-profiel, krijg je nu mensen die alleen maar om die reden meedoen en zich tijdens het programma er dus ook van bewust zijn dat ze niet al te erg uit de band moeten springen.

Er speelt ook niemand van de verleid(st)ers het spel. Ze roepen even dat ze veel zin heb, goed zijn in bed of een goedkope openingszin en verwachten dan dat het vuurwerk al begint.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 19:20:52 #63
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_185863904
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 19:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Blijkbaar weet je zelf niet goed wat je schrijft. Je schreef namelijk:
[..]

Het concept is dat er Temptation is. Als programmamaker probeer je dan een mix te maken van verziekte relaties waar het zeker misgaat, twijfelgevalletjes en misschien één degelijk koppel.

Dat is dit jaar misgegaan.

Nu heb je twee heren die zich compleet afzijdig houden. Heeft gewoon niks te maken met het programma. Rodanya heeft voldoende persoonlijkheidsissues om die twee te laten zitten, ook al houdt Morgan zich overdreven afzijdig. Laura en Roger kun je het beste gewoon naar huis sturen.

Bij Sidney en Demi ligt het er dik op dat ze puur meedoen voor hun verdere "loopbaan". Beetje het probleem van het programma nu. Doordat enkele deelnemers goed boeren als dj, met vlogs of met hun Instagram-profiel, krijg je nu mensen die alleen maar om die reden meedoen en zich tijdens het programma er dus ook van bewust zijn dat ze niet al te erg uit de band moeten springen.

Er speelt ook niemand van de verleid(st)ers het spel. Ze roepen even dat ze veel zin heb, goed zijn in bed of een goedkope openingszin en verwachten dan dat het vuurwerk al begint.
Nee jij leest gewoon niet goed. Citaat:
quote:
Je komt daar om je relatie te testen en niet om een spel te spelen. Het is aan de redactie om te bepalen wat ze nu eigenlijk zelf willen. Een nep programma opzetten waarvan je al weet dat alle deelnemers vreemd zullen gaan, of echt het concept volgen waarin gekeken wordt of mensen de verleiding in zijn volledigheid kunnen weerstaan. Jij bent blijkbaar fan van het eerste, eigenlijk zou je willen dat ze allemaal vreemdgaan en is het dus geen relatietest maar een "soap" waarin er vroeg of laat een misstap begaan wordt ten faveure van vermaak.
Weet je eigenlijk wel waar Temptation voorstaat, een verleiding of te wel een beproeving doorstaan. Een spel is een activiteit waar mensen aan deelnemen als vermaak of een bezigheid waarin ze hun vaardigheid ten volle benutten of vergroten. Temptation Island is geen spel maar een beproeving. Of te wel je eigen beeldvorming is verkeerd. Wat de casting betreft is dat jouw subjectieve mening. En daar gaat de redactie uiteindelijk over. Het verbaasd mij vooral dat sommige van jullie hier het vreemdgaan verafschuwen (wanneer het heeft plaatsgevonden) maar vervolgens wel daarom gaan vragen, en zelfs het seizoen als mislukking zien omdat het daarin tegen blijkt te vallen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 19:32:38 #64
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185864127
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 18:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Blijkbaar komt de ware aard van de meeste kijkers van dit programma nu echt naar boven. Men wilt vermaak hebben, ten koste van anderen om vervolgens zijn of haar afschuw hierover uit te spreken. Terwijl ze eigenlijk kijken omdat ze het vreemdgaan zo amusant vinden.
Nou nou nou nou :') Je kan het ook iets te serieus nemen allemaal
pi_185867331
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 22:53 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat vond ik toch zo zielig voor die meid hè, hij deed alles fout en zij kreeg (en nam alle) schuld op zich. Echt, dat ze daar mee verder wil snap ik echt niet.
Dat is echt de perfecte voorbeeld van een abusive relationship. Die Herbert heeft Jolien helemaal gebrainwashed. Jolien is zo afhankelijk van Herbert. Ik kan me niet voorstellen dat zij de relatie zou kunnen beëindigen. Alleen Herbert of haar omgeving zal dit voor elkaar kunnen krijgen.

quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 10:27 schreef roos94 het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)OOe&ocid=mailsignout

Wat is dezen!?

Als dit waar is, is Deborah echt het allergrootste rund die er op deze aarde rondloopt

[ afbeelding ]
Geen verassing dit. Deborah is onzeker en naïef genoeg om iemand als Tim een nieuwe kans te geven. Zij zag er nooit uit als iemand die sterk in haar schoenen stond.
pi_185867506
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 19:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee jij leest gewoon niet goed. Citaat:
[..]

Weet je eigenlijk wel waar Temptation voorstaat, een verleiding of te wel een beproeving doorstaan. Een spel is een activiteit waar mensen aan deelnemen als vermaak of een bezigheid waarin ze hun vaardigheid ten volle benutten of vergroten. Temptation Island is geen spel maar een beproeving. Of te wel je eigen beeldvorming is verkeerd. Wat de casting betreft is dat jouw subjectieve mening. En daar gaat de redactie uiteindelijk over. Het verbaasd mij vooral dat sommige van jullie hier het vreemdgaan verafschuwen (wanneer het heeft plaatsgevonden) maar vervolgens wel daarom gaan vragen, en zelfs het seizoen als mislukking zien omdat het daarin tegen blijkt te vallen.
Jouw tekst spreekt voor zich. Voor jou lijken spel en per definitie vreemd gaan synoniemen te zijn. Het spel spelen, de test doen, de beproeving ondergaan, komt op hetzelfde neer.

Het idee van het programma is niet om om 8 uur al te gaan slapen. De redactie moet proberen een zo leuk mogelijk programma neer te zetten, zodat de kijkcijfers op peil blijven.

Dat blijven ze nu niet. Het begon met 586.000 kijkers. Dat waren er de 14e nog 506 duizend, de 21e nog 426 duizend. Vorig jaar begon met lager dan 586 duizend, maar kwamen de kijkcijfers uiteindelijk boven de 600 duizend. Kijkcijfers dalen dus, ondanks dat men deze editie hoog begon.

Als iedereen de 1e dag vreemd gaat, kijkt er geen hond meer, als iedereen elke dag gaat slapen om 8 uur ook niet. Aan de redactie dus om een mooie middenweg te vinden en dan zorg je in het vervolg toch voor een iets betere casting dan wel formule.

Zo'n Roger en Laura, da's vervelend voor de kijker, maar zeker ook voor de andere deelnemers. Je zou ze erbij hebben zeg die zagers.

Deborah Leemans, ondanks dat ze naïef is en op beeld moest zien hoe aanstaande echtgenoot Tim viel voor 'n goedkope blonde, speelde het ook gewoon mee zonder met de benen wijd te gaan.
pi_185867567
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 22:06 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Dat is echt de perfecte voorbeeld van een abusive relationship. Die Herbert heeft Jolien helemaal gebrainwashed. Jolien is zo afhankelijk van Herbert. Ik kan me niet voorstellen dat zij de relatie zou kunnen beëindigen. Alleen Herbert of haar omgeving zal dit voor elkaar kunnen krijgen.
[..]

Geen verassing dit. Deborah is onzeker en naïef genoeg om iemand als Tim een nieuwe kans te geven. Zij zag er nooit uit als iemand die sterk in haar schoenen stond.
Die relatie gaat ze nooit beëindigen. Ook al neukt Herbert voor haar neus 'n ander. Jolien ziet er goed uit, los van de gestoorde relatie met Herbert normaal in de omgang en lijkt niet van kwade wil te zijn. Heeft dus in principe keuze genoeg en kan vast ook wel wat beters vinden dan die Herbert. Bij dat kampvuur zat ze al te bleiten dat ze Herbert niet kwijt wilde. Uiteindelijk wist Herbert het al zo te draaien dat het geruzie en gejank alleen maar ging over haar kusje en niet over zijn neukpartij met Saartje.

Deborah leek er op Temptation Island wel klaar mee te zijn met Tim. En als je dan achteraf nog eens die serie op je gemak terugkijkt, is al helemaal niet voor te stellen dat ze die idioot weer 'n kans geeft.
pi_185867957
Ik denk dat Tim zijn lesje wel heeft geleerd, eigenlijk. Veel harder kan je niet gestraft worden voor vreemdgaan. Nouja, aids misschien.
pi_185868011
Regilo die tijdens zijn dreamdate vermoedelijk heel ver is gegaan met de verleidster en Kirsten gelooft dat er niks is gebeurd.
De verleidster geeft aan dat er wel wat dingen zijn gebeurd.

Ja, dat was ook wel een mooi moment.
SOONY
  dinsdag 26 maart 2019 @ 22:59:19 #70
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_185868263
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 22:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jouw tekst spreekt voor zich. Voor jou lijken spel en per definitie vreemd gaan synoniemen te zijn. Het spel spelen, de test doen, de beproeving ondergaan, komt op hetzelfde neer.

Het idee van het programma is niet om om 8 uur al te gaan slapen. De redactie moet proberen een zo leuk mogelijk programma neer te zetten, zodat de kijkcijfers op peil blijven.

Dat blijven ze nu niet. Het begon met 586.000 kijkers. Dat waren er de 14e nog 506 duizend, de 21e nog 426 duizend. Vorig jaar begon met lager dan 586 duizend, maar kwamen de kijkcijfers uiteindelijk boven de 600 duizend. Kijkcijfers dalen dus, ondanks dat men deze editie hoog begon.

Als iedereen de 1e dag vreemd gaat, kijkt er geen hond meer, als iedereen elke dag gaat slapen om 8 uur ook niet. Aan de redactie dus om een mooie middenweg te vinden en dan zorg je in het vervolg toch voor een iets betere casting dan wel formule.

Zo'n Roger en Laura, da's vervelend voor de kijker, maar zeker ook voor de andere deelnemers. Je zou ze erbij hebben zeg die zagers.

Deborah Leemans, ondanks dat ze naïef is en op beeld moest zien hoe aanstaande echtgenoot Tim viel voor 'n goedkope blonde, speelde het ook gewoon mee zonder met de benen wijd te gaan.
Jij moet leren lezen. Ik geef aan dat het programma Temptampion Island een test is. Vervolgens geef jij aan dat jij het als een spel ziet. Ik leg jou daaropvolgend uit wat het begrip daadwerkelijk inhoud, en dat dit haaks staat op jou kijk hierop. En een beproeving is al helemaal geen synoniem op het bovenstaande. Maar goed, deze discussie gaat nergens meer over. Ik en jij hebben gewoon een andere mening op de invulling van dit programma.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_185868429
https://www.rtlboulevard.(...)DViemk1cL_Jbo08JYD9Q

2 weken niks doen en dan van bil in het vliegtuig :') _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_185868899
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 22:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Jij moet leren lezen. Ik geef aan dat het programma Temptampion Island een test is. Vervolgens geef jij aan dat jij het als een spel ziet. Ik leg jou daaropvolgend uit wat het begrip daadwerkelijk inhoud, en dat dit haaks staat op jou kijk hierop. En een beproeving is al helemaal geen synoniem op het bovenstaande. Maar goed, deze discussie gaat nergens meer over. Ik en jij hebben gewoon een andere mening op de invulling van dit programma.
Dat laatste blijkt wel. Waarbij jij veelvuldig de stropop hanteert. En niet begrijpt dat het simpelweg niet bedoeld is om om 8 uur te gaan slapen en de hele uitzending te zagen.

Uiteindelijk hebben kijkcijfers altijd gelijk en die zijn niet geweldig. Nodig in 2020 vier Roger & Laura's uit en het kan daarna meteen van de buis.
  woensdag 27 maart 2019 @ 00:33:20 #73
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_185869359
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 23:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat laatste blijkt wel. Waarbij jij veelvuldig de stropop hanteert. En niet begrijpt dat het simpelweg niet bedoeld is om om 8 uur te gaan slapen en de hele uitzending te zagen.

Uiteindelijk hebben kijkcijfers altijd gelijk en die zijn niet geweldig. Nodig in 2020 vier Roger & Laura's uit en het kan daarna meteen van de buis.
Nee jij hanteert veelvuldig de stropop. Daarnaast denk jij te weten hoe de redactie invulling geeft aan het programma terwijl je dit niet weet en ook niks met het programma te maken hebt. Je weet ook niet hoelaat ze naar bed gaan en maakt daardoor een aanname. En tegenwoordig doen bijna alle tv programma's het minder dan daarvoor. Het tijdperk dat men naar regionale tv programma's zit te kijken is er niet meer. Het is versplinterd waarbij streaming een groot percentage weet af te snoepen. Het is dan ook appels met peren vergelijken als je de kijkcijfers van nu met een paar jaar geleden vergelijkt. Maar dat begrijp je blijkbaar niet.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_185869381
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 00:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee jij hanteert veelvuldig de stropop. Daarnaast denk jij te weten hoe de redactie invulling geeft aan het programma terwijl je dit niet weet en ook niks met het programma te maken hebt. Je weet ook niet hoelaat ze naar bed gaan en maakt daardoor een aanname. En tegenwoordig doen bijna alle tv programma's het minder dan daarvoor. Het tijdperk dat men naar regionale tv programma's zit te kijken is er niet meer. Het is versplinterd waarbij streaming een groot percentage weet af te snoepen. Het is dan ook appels met peren vergelijken als je de kijkcijfers van nu met een paar jaar geleden vergelijkt. Maar dat begrijp je blijkbaar niet.
Lees je eigen berichten. Een en al stropop.

Ik ga af op wat verleidsters hebben gezegd. Die waren er toch echt gewoon bij. De vergelijking is met vorig jaar, dus het riedeltje "vroeger versus tegenwoordig" gaat ook al niet op. Ik heb het nergens over 'een paar jaar geleden'.
pi_185870234
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 00:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee jij hanteert veelvuldig de stropop. Daarnaast denk jij te weten hoe de redactie invulling geeft aan het programma terwijl je dit niet weet en ook niks met het programma te maken hebt. Je weet ook niet hoelaat ze naar bed gaan en maakt daardoor een aanname. En tegenwoordig doen bijna alle tv programma's het minder dan daarvoor. Het tijdperk dat men naar regionale tv programma's zit te kijken is er niet meer. Het is versplinterd waarbij streaming een groot percentage weet af te snoepen. Het is dan ook appels met peren vergelijken als je de kijkcijfers van nu met een paar jaar geleden vergelijkt. Maar dat begrijp je blijkbaar niet.
Je hebt absoluut geen gelijk en wil maar niet snappen dat het de bedoeling is dat mensen de verleiding een beetje aangaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')