Ik stem voor DTVKquote:Op zondag 24 maart 2019 02:13 schreef Tjacka het volgende:
Moemoe is misschien wel de leukste user van fok
Ik ga deze twee meteen even luisterenquote:Op zondag 24 maart 2019 02:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je Anesthetize kent, maar 'het nieuwere werk' niet, heb je alleen The Incident gemist.
Dan heb je zoiets gemist:
Maar dat is dan ook meteen het laatste Porcupine Tree-album ooit geweest, en dat was al in 2009 he
2009 jaquote:Op zondag 24 maart 2019 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga deze twee meteen even luisteren. En straks ook even naar het solo-werk van Steve Wilson.
Ja echt? 2009?
Ik heb 't echt een hele tijd niet meer gevolgd, ik moet ook zeggen dat ik nu hele andere muziek luister.
quote:Op zondag 24 maart 2019 02:13 schreef Tjacka het volgende:
Moemoe is misschien wel de leukste user van fok
quote:Op zondag 24 maart 2019 02:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb weinig ervaring met @:moemoe eigenlijk. Die DM't me af en toe om mee te doen aan een of ander spelletje, en vaak ben ik dan net niet echt online of ga ik net slapen
quote:Op zondag 24 maart 2019 02:27 schreef moemoe het volgende:
.
Na een korte introductie met het spel zul je vaker on line willen zijn, juist daarvoor.
Ik heb die 2 nummers van PT beluisterd, maar moest zeggen dat ik er op dit moment geen ''klik'' mee heb. Komt ook misschien omdat m'n hoofd niet staat naar die stijl voor nu dan.quote:Op zondag 24 maart 2019 02:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
2009 ja
Moest ook ff achter mn oren krabben ervan.
Mijn muzikale horizon is ook enorm verplaatst anno 2019 moet ik zeggen, maar af en toe heb ik zo'n 'throwback'-avondje, en vandaag is daar een van
Nah vind dat laatste album van Porcupine Tree ook echt een stuk minder, heb veel meer met zijn recentere solowerk, denk aan dergelijke nummers:quote:Op zondag 24 maart 2019 02:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb die 2 nummers van PT beluisterd, maar moest zeggen dat ik er op dit moment geen ''klik'' mee heb. Komt ook misschien omdat m'n hoofd niet staat naar die stijl voor nu dan.
Als ik ''throwback'-avondjes heb ga ik meestal voor Nirvana of The Backstreet Boys ofzo.
Wat voor muziek vind je leuk anno 2019 dan?
Skribbl vond je ook leuk toch?quote:Op zondag 24 maart 2019 02:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik laat me verrassen
Ik luister nu naar Permanating.quote:Op zondag 24 maart 2019 02:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nah vind dat laatste album van Porcupine Tree ook echt een stuk minder, heb veel meer met zijn recentere solowerk, denk aan dergelijke nummers:
(al eerder gelinkt, dit is een live-versie)
Anno 2019 luister ik naja...veel breder muziek. Hoe ouder ik word, hoe meer genres ik tof vindin 2009 was ik echt metal/rockboy
De andere twee nummers zijn wat minder vrolijkquote:Op zondag 24 maart 2019 02:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik luister nu naar Permanating.
Dat klinkt wel heul anders ja dan PT.
Veel vrolijker, meer up tempo.
Ik luister nu naar Pariah, dat is wel een mooi duetquote:Op zondag 24 maart 2019 02:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De andere twee nummers zijn wat minder vrolijk
Stuk modernere sound wel vind ik wel nice. Maar trustequote:Op zondag 24 maart 2019 03:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik luister nu naar Pariah, dat is wel een mooi duet.
En bij Song of I is de muziek vooral nice.
Sleep tight!!quote:Op zondag 24 maart 2019 03:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Stuk modernere sound wel vind ik wel nice. Maar truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |