Je stijgt in mijn achting.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:41 schreef I. het volgende:
[..]
Nummer helemaal afgeluisterd. Klinkt goed.
Ik ga het niet doen, maar ik zou makkelijk 25 users kunnen noemen die lager staan in mijn ranglijstquote:Op zondag 24 maart 2019 01:42 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Kon al bijna niet anders dan stijgen toch, zo laag stond ik.
Jeetje, jij stijgt in mijn achting.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen, maar ik zou makkelijk 25 users kunnen noemen die lager staan in mijn ranglijst
Fijne plek wel.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit nachtcafe is een plek van liefde
Hee Porcupine Tree, die heb ik een aantal keer live gezienquote:Op zondag 24 maart 2019 01:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
mooien liedje, ook referentie aan David![]()
Maar wordt vast niet gewaardeerd door de dikke zwijnen hier
Ik mag jou wel.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hee Porcupine Tree, die heb ik een aantal keer live gezien.
Absoluut niet. Favoriete nummer vind ik lastig, omdat ze zo'n verschillende soorten muziek maken, en afhankelijk van mijn bui, ik sommige nummers beter vind dan andere.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is Lazarus je favoriete nummer van Porcupine Tree? Of heb je een andere favoriet?
Nu met +1quote:Op zondag 24 maart 2019 01:59 schreef Tjacka het volgende:
Hier zijn meestal wel alleen leuke users ja lol
Anesthetize en Arriving somewhere but not here zijn erg nice jaquote:Op zondag 24 maart 2019 02:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Absoluut niet. Favoriete nummer vind ik lastig, omdat ze zo'n verschillende soorten muziek maken, en afhankelijk van mijn bui, ik sommige nummers beter vind dan andere.
Zonder volgorde, een top 3, gun to my head?
Als je Anesthetize kent, maar 'het nieuwere werk' niet, heb je alleen The Incident gemist.quote:Op zondag 24 maart 2019 02:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Anesthetize en Arriving somewhere but not here zijn erg nice ja.
Ik vind ook nog Buying new soul erg mooi:
En The start of something Beautiful:
Nieuwer werk van ze ken ik eigenlijk niet zo goed.
Ik heb weinig ervaring met @moemoe eigenlijk. Die DM't me af en toe om mee te doen aan een of ander spelletje, en vaak ben ik dan net niet echt online of ga ik net slapenquote:Op zondag 24 maart 2019 02:13 schreef Tjacka het volgende:
Moemoe is misschien wel de leukste user van fok
Gewoon hoe ze overkomt echt schattig heb hetzelfde met @Flippiee als moderatorquote:Op zondag 24 maart 2019 02:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb weinig ervaring met @:moemoe eigenlijk. Die DM't me af en toe om mee te doen aan een of ander spelletje, en vaak ben ik dan net niet echt online of ga ik net slapen
Ja ben van beide wel fan jaquote:Op zondag 24 maart 2019 02:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon hoe ze overkomt echt schattig heb hetzelfde met @:flippiee als moderator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |