SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:47 schreef danaqui het volgende:
Echt hoor gaat steeds gekker worden hier.
Nah dan mag je de hele dag wel hier blijven het is al dagen off topic.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:58 schreef Soulraven het volgende:
[Info]Dit is de cos dames en heren, laten we het ontopic houden.[/info]
Voor het meest mee eens, maar té strak hoeft ook weer niet van mij.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:58 schreef Soulraven het volgende:
[Info]Dit is de cos dames en heren, laten we het ontopic houden.[/info]
Er gebeurt momenteel vrij weinig idd. Een beetje losjes mag best, maar hou het een klein beetje aanverwant iig.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor het meest mee eens, maar té strak hoeft ook weer niet van mij.
Vooral omdat TALPA ook niet echt meewerkt.
[ afbeelding ]
Ja waarom nietquote:
Iedereen?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:14 schreef Yaksa het volgende:
Iedereen in Utopia ligt te slapen en de regie gooit er nog maar eens een SL in.
Uit de Takkestraat?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:16 schreef snetje het volgende:
Morgen nieuwe inwoonster ..naam: Lenie....
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:16 schreef snetje het volgende:
Morgen nieuwe inwoonster ..naam: Lenie....
Als het kind niet tot Lenie komt, zal Lenie tot het kind gaan.quote:
Wat zit die string charmant.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:24 schreef spapaars het volgende:
Even de deur opendoen voor iemand die nog niet sliep, Franny.
[ afbeelding ]
Mislukte opgespoten Kardashian billenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:24 schreef spapaars het volgende:
Even de deur opendoen voor iemand die nog niet sliep, Franny.
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat het Merel is, dacht dat het Tranny-mokkel was.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had ook een ander plaatje kunnen nemen, maar deze was té mooi
Franny kwam binnen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het Merel is, dacht dat het Tranny-mokkel was.
Ja, ondertussen is er weer geluid, achterlijke Kweelie en een Dillan die alles nijs vindt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoorde ook even niets, maar hoor je de microfoon in zijn handen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Je hele lijf laten verminken met een naald en bang zijn voor een tor.
En je vest moet op het plank-je.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:46 schreef Angelique61 het volgende:
Mientje begint weer met zeuren, kleertjes opvouwen, alleen jasjes aan het haakje.......bleghhhhhhhhhhhhhh
Hoe kan je leven met zo iemand, en Dylan blijft er zo rustig onder...............zou der schreeuwen!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En je vest moet op het plank-je.
Tsja. Boeien.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:49 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Dylan heeft volgens mij over een paar jaar helemaal niets meer te vertellen.
Heeft ie nu al niet meer....quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:49 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Dylan heeft volgens mij over een paar jaar helemaal niets meer te vertellen.
Ze zijn hun tanden aan het poetsen.quote:
Die relatie hebben ze al 2 jaar, dus een sukkeltje was het al.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:00 schreef Angelique61 het volgende:
Net al Jens wordt Dylan ook een sukkeltje door de relatie....
Het beste wat hij nu kan doen is ff naar de douche lopen en zijn voeten gaan wassen.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:01 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een zeikerd die Kaylee. Zal niet lang meer duren die relatie.
Kaylee die al spreekt over het volgende vriendinnetje dat Dylan zal hebben.
Dylan die "geen flikker" ergens aan doet aan zijn stinkvoeten.
Dylan beledigd omdat Kayle hem voor heel Nederland te kakken zet.
Kaylee op haar beurt beledigd hij er schijt aan heeft en er niets aan doet.
Verder al die rotklusjes die Dylan moet opknappen, zoals namens haar iemand aanspreken.
En nu wegrollen, met de rug naar hem toe. Pikstraf vandaag. Niet lief genoeg geweest.
Dylan kan hier maar beter vroeg dan laat een eind aan maken.
Oh?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:01 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een zeikerd die Kaylee. Zal niet lang meer duren die relatie.
Kaylee die al spreekt over het volgende vriendinnetje dat Dylan zal hebben.
Dylan die "geen flikker" ergens aan doet aan zijn stinkvoeten.
Dylan beledigd omdat Kayle hem voor heel Nederland te kakken zet.
Kaylee op haar beurt beledigd hij er schijt aan heeft en er niets aan doet.
Verder al die rotklusjes die Dylan moet opknappen, zoals namens haar iemand aanspreken.
En nu wegrollen, met de rug naar hem toe. Pikstraf vandaag. Niet lief genoeg geweest.
Dylan kan hier maar beter vroeg dan laat een eind aan maken.
Das waar....quote:Op zondag 24 maart 2019 00:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die relatie hebben ze al 2 jaar, dus een sukkeltje was het al.
Geen gefoezel in een real live reality. punt...quote:Op zondag 24 maart 2019 00:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Een Jens en Mylene die aan het zoenen zijn worden ook van de streams gehaald.
haha dus niet he zou het dan helemaal niet gaan doenquote:Op zondag 24 maart 2019 00:03 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het beste wat hij nu kan doen is ff naar de douche lopen en zijn voeten gaan wassen.
Dat weet je niet. Misschien wil ze wel dat zijn voeten naar roosjes ruiken voordat ze zijn grote teen in haar mond steekt.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
haha dus niet he zou het dan helemaal niet gaan doen
Lekker preuts allemaal..quote:Op zondag 24 maart 2019 00:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Buiten beeld wel, maar dat is een aanname van mij.
Ik denk Jessiequote:Op zondag 24 maart 2019 00:29 schreef Yaksa het volgende:
Christel gaat ff roken en het loslaten.
Geen idee waar ze het over heeft.
Haar naam wordt door het slijk gehaald door hem.
Denk dat het over Gerrit gaat, die had zo bekokstoofd dat niet hij maar Chris op de bank kwam.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie heeft Chris voor lul gezet in het huisje?
Brandon?
Die durft niet eens naar naakte vrouwen te kijken...quote:Op zondag 24 maart 2019 00:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie heeft Chris voor lul gezet in het huisje?
Brandon?
Yep gaat om Jessie, want daar was ze eerst kwaad op omdat zij toen op de bank kon komen met hun stemplan(hun 3 had ze t over...waren Merel en Gerrit ook bij betrokken)quote:
Nee want His zei net "Gerrit doet t ook weleens"quote:Op zondag 24 maart 2019 00:33 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Denk dat het over Gerrit gaat, die had zo bekokstoofd dat niet hij maar Chris op de bank kwam.
Merel, Gerrit en Jessie bedoelt zequote:Op zondag 24 maart 2019 00:33 schreef snetje het volgende:
Christel: Hun alle 3 vertrouw ik niet meer ...
Ziet ze alweer dubbel?...
Maar wanneer heeft Jessie haar voor lul gezet ?quote:
Ja psies, maar Jessie confronteert haar daar dan weleens mee en mevrouwtje kan niet tegen kritiek dus dan voelt ze zich voor lul gezet(ze had het erover dat die alles uitvergroot om zelf beter te lijken, waarop His zei tis niet eens om zelf beter te lijken....daar beschuldigt ze Jessie vaker van)quote:Op zondag 24 maart 2019 00:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar wanneer heeft Jessie haar voor lul gezet ?
Mens zet zichzelf alleen maar voor schut.
Dat dus ..45 jaar en nog vlechtjes willen...quote:Op zondag 24 maart 2019 00:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar wanneer heeft Jessie haar voor lul gezet ?
Mens zet zichzelf alleen maar voor schut.
Het is fenomenaal hoe ze allemaal tegen hem opkijken daar, jong en oud. Ze nemen hem stuk voor stuk heel serieus.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:41 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja psies, maar Jessie confronteert haar daar dan weleens mee en mevrouwtje kan niet tegen kritiek dus dan voelt ze zich voor lul gezet(ze had het erover dat die alles uitvergroot om zelf beter te lijken, waarop His zei tis niet eens om zelf beter te lijken....daar beschuldigt ze Jessie vaker van)
Ja mooi, ben wel benieuwd wanneer het zich ook gaat vertalen in stemmen tegen hem(net zoals in UTO1), maar denk a.s. ronde misschien al wel want is niet echt een zondebok tot nu toe om massaal op te stemmenquote:Op zondag 24 maart 2019 00:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is fenomenaal hoe ze allemaal tegen hem opkijken daar, jong en oud. Ze nemen hem stuk voor stuk heel serieus.
Die heeft al het oude strijkijzer van d'r oma in d'r handtas gestopt om morgen Gerrit een uppercut mee te geven.quote:
wat stond die nu te doen daar?quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 07:56 schreef Rhosyn het volgende:
Ik dacht dat Shelly om half 8 wilde opstaan? Durft ze haar bed niet uit?
Herstel: ze komt nu haar bed uit....
Shelley en denken past niet in 1 zinquote:Op zondag 24 maart 2019 08:07 schreef Rhosyn het volgende:
Shelly loopt in haar panty....denkt ze dat dat sexy is?
Vrijdag nog even snel met Gerrit neuken, ze fuckt haar moeder net zo hardquote:Op zondag 24 maart 2019 08:20 schreef Poezewoes het volgende:
Toch wel triest voor Shelley, zo bang te zijn voor moeders mening, snap toch niet waar die ouwe knol zich mee bemoeid, laat je dochter haar eigen leven en fouten maken daar leert ze van.
Daar heeft die moeder toch niks mee te makenquote:Op zondag 24 maart 2019 08:22 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Vrijdag nog even snel met Gerrit neuken, ze fuckt haar moeder net zo hard
Jawel, want Sjellie zeikt continue over wat haar moeder wel niet zal vinden van haar geneuk met Gerrit, beloven te kappen en maar doorgaanquote:Op zondag 24 maart 2019 08:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Daar heeft die moeder toch niks mee te maken
Jeuk is erger dan pijnquote:Op zondag 24 maart 2019 08:26 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Jawel, want Sjellie zeikt continue over wat haar moeder wel niet zal vinden van haar geneuk met Gerrit, beloven te kappen en maar doorgaan
dat dus, ze laat zichzelf er heel wat aan gelegen liggen wat haar moeder er van denkt, maar als haar moeder het niet goedkeurt dan is ze beledigd, haar moeder moet het maar slikken en nog leuk vinden en ook nog begrijpen, vraag het haar dan gewoon niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 08:26 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Jawel, want Sjellie zeikt continue over wat haar moeder wel niet zal vinden van haar geneuk met Gerrit, beloven te kappen en maar doorgaan
dat is helemaal waarquote:Op zondag 24 maart 2019 08:36 schreef pollewop77 het volgende:
GM
Shelley moet niet zeuren dat haar moeder een mening heeft over wat ze daar allemaal doet in Utopia. Binnen de kortste keren heeft ze haar relatie op het spel gezet, stopt ze met knippen en voert ze verder geen zak uit. Snap dat Lenie daar best wel wat van vindt.
Alleen de manier waarop Lenie dat uit... das een tweede
Lenie moet bij mama Mike in de leer... die zei hoe harder je tegen zo'n relatie in gaat, des te langer dat het duurt.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 08:40 schreef Poezewoes het volgende:
je kan je ook niet als moeder overal mee bemoeien,als ze al volwassen zijn.
in deze setting doet half nederland dat, dus is best moeilijkquote:Op zondag 24 maart 2019 08:40 schreef Poezewoes het volgende:
Denk ik ook, Shelley kiest er zelf voor om zich op een bepaalde manier neer te zetten op nationale televisiequote:Op zondag 24 maart 2019 08:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in deze setting doet half nederland dat, dus is best moeilijk
Die is net zo traag als dikke stront door een trechter..quote:Op zondag 24 maart 2019 08:47 schreef pollewop77 het volgende:
Nog een kwartiertje Shelley, opschieten
quote:Op zondag 24 maart 2019 08:48 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die is net zo traag als dikke stront door een trechter..
Dat dus Poezewoes. Moeder was of is knettergek met die relatie van Shel en denk dat dat ook mee speelt.Jessie druk aan het schoppen en Shel in afwachting voor haar moeder.|Triest dat je zo zenuwachtig voor je moeder moet zijn eigenlijk.quote:Op zondag 24 maart 2019 08:40 schreef Poezewoes het volgende:
Opmaken en haartjes doen is belangrijker. Ze moet er wel goed uit zien als ze de wind van voren krijgtquote:Op zondag 24 maart 2019 09:02 schreef yaello het volgende:
Shelley heeft niet door dat het al tijd is
vandaar die haarlakquote:Op zondag 24 maart 2019 09:03 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Opmaken en haartjes doen is belangrijker. Ze moet er wel goed uit zien als ze de wind van voren krijgt
Ach zodra d'r bezoek binnenkomt moet ze toch weer janken, zoals altijd. Dus waarom al die moeite doenquote:Op zondag 24 maart 2019 09:03 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Opmaken en haartjes doen is belangrijker. Ze moet er wel goed uit zien als ze de wind van voren krijgt
Echt niet,dat is het enige mooie aan haar.quote:Op zondag 24 maart 2019 09:04 schreef cobain1994 het volgende:
k zeg niets meer aan doen... (kort kapsel zou haar meer staan)
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 24 maart 2019 09:07 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Echt niet,dat is het enige mooie aan haar.
Zo heeft ieder zijn smaak..quote:Op zondag 24 maart 2019 09:07 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Echt niet,dat is het enige mooie aan haar.
Ze is bloednerveus, voelt ze niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 09:10 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ze is wel erg zomers gekleed. Lijkt me nogal koud op dit tijdstip
Hoezo in eens bemoeien, ze ziet dat Katie ergens in aan het trekken is. Normaal dat ze er dan wat van zegt.quote:Op zondag 24 maart 2019 09:10 schreef pollewop77 het volgende:
Shelley gaat zich ineens met Katie bemoeien en schreeuwt Katie niet doen en gaat weer verder ijsberen
Ja, echt he, zag erik ook al in korte broek lopenquote:Op zondag 24 maart 2019 09:10 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ze is wel erg zomers gekleed. Lijkt me nogal koud op dit tijdstip
Die gaat op zijn lazer krijgen, lijkt hetquote:
Dat verstond ik ook, maar later vroeg ze naar \jessie, dus denk tik het maar nietquote:Op zondag 24 maart 2019 09:14 schreef danaqui het volgende:
Zegt ze nou? ik wil niemand zien alleen Franny?
quote:Op zondag 24 maart 2019 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat verstond ik ook, maar later vroeg ze naar \jessie, dus denk tik het maar niet
wat een lolquote:Op zondag 24 maart 2019 09:15 schreef yaello het volgende:
Moeder noemt het varken kebie.
Dr vriendinnen roepen: Gerrit heet ie!
Das Leniequote:Op zondag 24 maart 2019 09:17 schreef yaello het volgende:
hoe kan je als volwassen vrouw zo hatelijk praten over mensen die je niet kent en alleen op tv hebt gezien. Ze heeft iedereen al door het slijk gehaald.
Ja, het is een vreselijk mens, het is ook geen wonder dat Shel zo zenuwachtig is.\\Franny krijgt een compliment van de moeder van \shel. Ze doet het goed en moet zo door gaanquote:Op zondag 24 maart 2019 09:17 schreef yaello het volgende:
hoe kan je als volwassen vrouw zo hatelijk praten over mensen die je niet kent en alleen op tv hebt gezien. Ze heeft iedereen al door het slijk gehaald.
Ja ik dacht dat ff te zien dat het die van Gerrit was. Maar dat zal toch nietquote:Op zondag 24 maart 2019 09:18 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik zie nu mrs love. Zou wat zijn als ze een shirt van Gerrit aanheeft
het is gewoon een vreselijk asociaal wijfquote:Op zondag 24 maart 2019 09:17 schreef yaello het volgende:
Het Mr.Love shirt van de musketiers was niet van Gerrit. Dat was van Joa.quote:Op zondag 24 maart 2019 09:18 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ff te zien dat het die van Gerrit was. Maar dat zal toch niet
Net als die moeder van Vrouwelijke Jessie ook zo'n walgelijk wijfquote:Op zondag 24 maart 2019 09:19 schreef krabje het volgende:
[..]
het is gewoon een vreselijk asociaal wijf,het zal je moeder maar zijn.
ja echt erg hoorquote:Op zondag 24 maart 2019 09:20 schreef danaqui het volgende:
[..]
Net als die moeder van Vrouwelijke Jessie ook zo'n walgelijk wijf
Zeker nooit gehoord dat hij zijn dochter vaak heel dom noemtquote:
Dat hij niet meer mag zeggen dat shelley dom is?quote:Op zondag 24 maart 2019 09:23 schreef Dotteke het volgende:
MOeder gaat wat tegen Jessie zeggen
Dan denk ik Jes................sl
haha wat zijn dit voor een achterlijke mensen. Hoe zo durven ze uberhaupt hun mening over de andere op die manier te droppen. Ze kennen ze niet eens. Ordinair volk zeg hahahaquote:Op zondag 24 maart 2019 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Jessie krijgt een tio, zijn naam tattooeren hij zegt zo vaak zijn naam
De waarheid mag gezegd wordenquote:Op zondag 24 maart 2019 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker nooit gehoord dat hij zijn dochter vaak heel dom noemt
Ja, het is een heel raar mens. \Moeder vraagt waarom Adje gelijk 3 stemmen op haar moet gevenquote:Op zondag 24 maart 2019 09:24 schreef yaello het volgende:
[..]
haha wat zijn dit voor een achterlijke mensen. Hoe zo durven ze uberhaupt hun mening over de andere op die manier te droppen. Ze kennen ze niet eens. Ordinair volk zeg hahaha
Ze zei wel hallo maar geen handquote:Op zondag 24 maart 2019 09:28 schreef Dotteke het volgende:
Moeder negeert Jens en Myl of heb ik het hallo en handje geven gemist?
Snap ik niet, die zijn toch goed met haar dochter.quote:
Lenie is vast de zes stemmen nog niet vergetenquote:Op zondag 24 maart 2019 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik niet, die zijn toch goed met haar dochter.
Myl loopt ook aardig te lullen over Sjelquote:Op zondag 24 maart 2019 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
6 stemmenquote:Op zondag 24 maart 2019 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben toch beide 3 stemmen aan der gegevenquote:Op zondag 24 maart 2019 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, daar is mams niet van gediend!quote:Op zondag 24 maart 2019 09:37 schreef danaqui het volgende:
Mams is niet blij met het advies van Adje![]()
Jaquote:Op zondag 24 maart 2019 09:37 schreef Charmian het volgende:
adje kan het voortaan ook shaken bij Lenie
Nee hij had commentaar op de negatieve post die moeder schrijft.quote:Op zondag 24 maart 2019 09:38 schreef Jemoederniet het volgende:
Moet Adriaan nodig zeggen, dat moeders niet zo boos moet doen. Van de week was hij zelf nog woest op Sjellie wat nergens over ging en beloofde hij haar alvast 3 stemmen.
Nou dat denk ik niet, hij neemt het toch wel weer een soort van voor shelley op, als enigequote:Op zondag 24 maart 2019 09:37 schreef Charmian het volgende:
adje kan het voortaan ook shaken bij Lenie
Even ontspannen..quote:Op zondag 24 maart 2019 09:42 schreef pollewop77 het volgende:
Ze staan gezellig met z'n allen te roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |