abonnement Unibet Coolblue
pi_185851456
Kruidvat zie ik ook nog wel omvallen. Kom er nog alleen om dubbelzoute drop te halen.
Verder alles bij de Etos O+

Een nette en georganiseerde drogisterij O+

BCC heb ik geen mening over. Heb er in december een tv gekocht en ik haat tv’s. Ben goed geholpen daar :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 25 maart 2019 @ 22:58:47 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185851471
quote:
2s.gif Op maandag 25 maart 2019 20:40 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik bedenk me nu pas dat ik de op=op met euroland verwarde. Maar nu heb ik er wel een beeld bij. Verdorie, daar kocht ik altijd mijn deo en tandpasta. De enige winkel die die soort verkocht voor een schappelijk prijsje.
Waar zit die dan in 033?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 25 maart 2019 @ 23:07:22 #104
40566 Ericr
Livewrong
pi_185851612
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 22:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Kruidvat zie ik ook nog wel omvallen. Kom er nog alleen om dubbelzoute drop te halen.
Verder alles bij de Etos O+

Een nette en georganiseerde drogisterij O+

BCC heb ik geen mening over. Heb er in december een tv gekocht en ik haat tv’s. Ben goed geholpen daar :)
Kruidvat heeft A.S. Watson als eigenaar, die vallen niet om. Daarnaast gewoon gezonde omzetten en winst.

A.S. Watson is dan nog onderdeel van een veel groter conglomeraat, CK Hutchison Holdings. Daar zit zoveel geld achter, die kunnen nog tig jaar de straten vullen met hun eenheidsworst.
  maandag 25 maart 2019 @ 23:09:31 #105
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185851651
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 23:07 schreef Ericr het volgende:

[..]

Kruidvat heeft A.S. Watson als eigenaar, die vallen niet om. Daarnaast gewoon gezonde omzetten en winst.

A.S. Watson is dan nog onderdeel van een veel groter conglomeraat, CK Hutchison Holdings. Daar zit zoveel geld achter, die kunnen nog tig jaar de straten vullen met hun eenheidsworst.
Trekpleister zit daar ook in
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_185851724
Echt oprecht een kutzaak
U MAD?
pi_185851777
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Trekpleister zit daar ook in
Yup, is nog erger dan de Kruidvat.

Prijsmepper waar ik zo erg fan van ben is de outlet van Kruidvat en Trekpleister.

Tnx @Ericr voor de info
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_185851882
Ik heb bij de Trekpleister trouwens wel een vetafhaler voor soep gekocht. Voor een kwartje _O-
Ik weet niet wat me bezielde want soep moet toch vet zijn?

Ik durfde het ding nieteens te posten in het ‘pats hier met je keukenspullen-topic’
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_185852160
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 22:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar zit die dan in 033?
Ongeveer schuin tegenover Ziengs, naast Pipoos denk ik ongeveer (langestraat hè?) Ja, valt haast niet op. Vraag me af of dat vroeger niet de winkel was waar vroeger de Schoenenreus in zat.
Somebody that I used to know
  maandag 25 maart 2019 @ 23:38:35 #110
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_185852201
Het grappige aan dat postkantorenverhaal vind ik wel dat ze nu bij postnl wanhopig op zoek zijn naar meer pakketpuntenlocaties. Je bent trouwens wel goed gek als ondernemer als je in dat verhaal trapt.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 02:22:44 #111
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_185853331
Leuk verhaal allemaal, maar hier in Den Helder hebben we nog gewoon een Videolandwinkel. :7
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 26 maart 2019 @ 04:44:47 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185853511
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 02:22 schreef Dagoduck het volgende:
Leuk verhaal allemaal, maar hier in Den Helder hebben we nog gewoon een Videolandwinkel. :7
En de paardentram rijdt daar ook nog?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185853778
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 17:15 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Jammer. Haalde er altijd shampoo en tandpasta. Goedkoper dan bij andere winkels in de aanbieding. Douchegel was dan wel weer duurder, daarom wel prettig om meerdere verschillende winkels te hebben.
Oom Dagobert, ouwe vrek. B-)

[ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 26-03-2019 07:12:12 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_185853818
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 22:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Kruidvat zie ik ook nog wel omvallen. Kom er nog alleen om dubbelzoute drop te halen.
Verder alles bij de Etos O+

Een nette en georganiseerde drogisterij O+

BCC heb ik geen mening over. Heb er in december een tv gekocht en ik haat tv’s. Ben goed geholpen daar :)
Kruidvat for life. Etos overpriced en te chique.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 26 maart 2019 @ 07:21:42 #115
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_185853876
Op=op :(
Daar haalde ik altijd tandpasta en deo die ik altijd gebruik en uit het normale assortiment is. Overal weg en op=op had ze nog wel _O_
Soms gewoon uit het buitenland met een Nederlands stickertje erop, maar dat maakt natuurlijk geen zak uit.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 07:25:19 #116
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_185853899
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Trekpleister zit daar ook in
Dubbel
  dinsdag 26 maart 2019 @ 07:28:59 #117
62913 Blik
The one and Only!
pi_185853918
quote:
99s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:18 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dit zijn de 10 snelst groeiende bedrijven van Nederland. Action zit daar bij en ik denk dat ze minder dan 1 minuut wakker hebben gelegen van OP=OP.

• Picnic, online supermarkt
• Takeaway, maaltijdbezorging
• Rituals, cosmeticaketen
Action, winkelketen
• Young Capital, uitzendbureau
• Elastic, webdienstverlener
Coolblue, webwinkel
• Calco, IT-bedrijf
• Adyen, betaalplatform
• BasicFit, sportschoolketen
Oud lijstje denk ik, Coolblue is maar 13% gegroeid afgelopen jaar.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 07:35:38 #118
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_185853958
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 23:38 schreef Fietsertje70 het volgende:
Het grappige aan dat postkantorenverhaal vind ik wel dat ze nu bij postnl wanhopig op zoek zijn naar meer pakketpuntenlocaties. Je bent trouwens wel goed gek als ondernemer als je in dat verhaal trapt.
Als ze bij PostNL nou eens echt fatsoenlijke service willen bieden brengen ze de postkantoren terug.
Nu staan we met z’n allen veel te veel pakketten bij de supermarkt te brengen, waar helemaal geen ruimte voor is en waar een 16-jarige vakkenvuller je kentekenbewijs moet overschrijven.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  dinsdag 26 maart 2019 @ 08:17:58 #119
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_185854238
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 07:10 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Kruidvat for life. Etos overpriced en te chique.
Terwijl Kruidvat al veel te duur is. Als je ziet dat hetzelfde spul in Duitsland bij de DM (een wel georganiseerde drogist met grote, ruime en overzichtelijke winkels waarvan ik het nog altijd jammer vind dat die niet in Nederland begint) voor de helft van het geld of nog minder in de schappen ligt, dan zie je pas wat de echte prijs is. Alleen bij 1+1 acties betaal je dus eigenlijk de echte prijs, alles daarboven is gewoon pure winst voor Kruidvat.

Voorbeeld: Taft haargel kost bij Kruidvat 3,99, in Duitsland kost diezelfde gel me 1,75. Créme wat mijn vriendin graag gebruikt van L'Oreal: bij Kruidvat een whopping 32,95, bij de DM 13,25...
Don't let my username fool you...
pi_185854854
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 08:17 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Terwijl Kruidvat al veel te duur is. Als je ziet dat hetzelfde spul in Duitsland bij de DM (een wel georganiseerde drogist met grote, ruime en overzichtelijke winkels waarvan ik het nog altijd jammer vind dat die niet in Nederland begint) voor de helft van het geld of nog minder in de schappen ligt, dan zie je pas wat de echte prijs is. Alleen bij 1+1 acties betaal je dus eigenlijk de echte prijs, alles daarboven is gewoon pure winst voor Kruidvat.

Voorbeeld: Taft haargel kost bij Kruidvat 3,99, in Duitsland kost diezelfde gel me 1,75. Créme wat mijn vriendin graag gebruikt van L'Oreal: bij Kruidvat een whopping 32,95, bij de DM 13,25...
Ik koop dan ook nooit iets full price. Altijd in de 1+1 of 2+2 gratis actie.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 26 maart 2019 @ 09:30:51 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185854914
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 23:36 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ongeveer schuin tegenover Ziengs, naast Pipoos denk ik ongeveer (langestraat hè?) Ja, valt haast niet op. Vraag me af of dat vroeger niet de winkel was waar vroeger de Schoenenreus in zat.
Oh... daar tegenover de ANWB-winkel?
Nee.... ik kom al weinig aan die kant van de stad, maar toen ze een tijd je geleden keukenrol of WC-papier in de aanbieding buiten hadden staan zag ik al wel dat de aanbieding niet goed genoeg was :')
Ik geloof niet dat ik er ooit binnen ben geweest.

Als ik daar kom dan vooral vanwege Quetzal :9 :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185855055
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 07:28 schreef Blik het volgende:

[..]

Oud lijstje denk ik, Coolblue is maar 13% gegroeid afgelopen jaar.
Voor een bedrijf als Coolblue is 13% groei enorm veel.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_185855107
Heeft NL als klein land, in verhouding tot het inwonertal, niet te veel winkelformules vergeleken met het grote Duitsland?

[ Bericht 8% gewijzigd door Nia op 26-03-2019 09:51:53 ]
pi_185855194
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 22:28 schreef Ericr het volgende:
https://www.trouw.nl/home(...)06-en-2016~aecdbd9b/

Al 3 jaar oud artikel maar geeft wel goed beeld van de verschuivingen.

Postkantoren weg, banken stukken minder en veel huishoudnamen die opeens weg waren.

Maar opvallend genoeg toch geen al te grote afname in winkels:
[..]

En dat gaat natuurlijk wel hard omlaag door alle gesloten postkantoren. Haal je die reductie weg dan is de score in 10 jaar een gelijk aantal winkels als je naar de top 100 kijkt en misschien iets minder als je kijkt naar de verdwenen ketens in de laatste 3 jaar. Maar tegelijkertijd groeien bepaalde ketens natuurlijk ook gewoon hard door. Kruidvat, DA, Jumbo, Rituals, New York Pizza en andere ketens blijven groeien. Retail is op sommige vlakken kapot maar niet heel anders aan het uitsterven volgens mij dan in de jaren 80 of 90.

Wie bijvoorbeeld kent een Bata, Presburg, Van Woensel Mac and Maggie, Maxis nog? Of naast de Free Record Shop de legio kleinere en grotere ketens met eerste platen en daarna cd's?
Ik was eergisteren in Rotterdam en tot mijn verbazing was er daar een open. Ik dacht dat die failliet waren :?.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_185855230
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 08:17 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Terwijl Kruidvat al veel te duur is. Als je ziet dat hetzelfde spul in Duitsland bij de DM (een wel georganiseerde drogist met grote, ruime en overzichtelijke winkels waarvan ik het nog altijd jammer vind dat die niet in Nederland begint) voor de helft van het geld of nog minder in de schappen ligt, dan zie je pas wat de echte prijs is. Alleen bij 1+1 acties betaal je dus eigenlijk de echte prijs, alles daarboven is gewoon pure winst voor Kruidvat.

Voorbeeld: Taft haargel kost bij Kruidvat 3,99, in Duitsland kost diezelfde gel me 1,75. Créme wat mijn vriendin graag gebruikt van L'Oreal: bij Kruidvat een whopping 32,95, bij de DM 13,25...
DM is ook van AS watson dacht ik. Maar klopt valt mij ook altijd op. Tegenwoordig via amazon heb je gewoon dezelfde prijzen in NL.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_185855274
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 07:35 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Als ze bij PostNL nou eens echt fatsoenlijke service willen bieden brengen ze de postkantoren terug.
Nu staan we met z’n allen veel te veel pakketten bij de supermarkt te brengen, waar helemaal geen ruimte voor is en waar een 16-jarige vakkenvuller je kentekenbewijs moet overschrijven.
Ik denk dat het (her)openen van postkantoren in de huidige markt domweg niet uit kan. PostNL is al jaren bezig om met allerhande vage constructies en beknibbelingen zoveel mogelijk te snijden, en dan nog lukt het niet zonder de prijs van een eenvoudige postzegel elk jaar omhoog te gooien. Het in gebruik nemen van minimaal 1 specifiek voor dat doeleinde in te richten kantoor in op z'n minste elke grotere stad gaat hem dan vast helemaal niet worden.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 10:20:00 #127
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_185855567
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

DM is ook van AS watson dacht ik. Maar klopt valt mij ook altijd op. Tegenwoordig via amazon heb je gewoon dezelfde prijzen in NL.
Nee, DM is volgens mij niet van AS Watson. Maar het is ook een heel andere opzet qua winkels. Waar je bij de Kruidvat een slangenmens moet zijn om je tussen de schappen en opgestapelde aanbiedingen door moet wurmen, kun je bij de DM fatsoenlijk tussen de schappen doorlopen en word je niet doodgegooid met schreeuwende aanbiedingen. De winkel straalt veel meer rust uit dan een Kruidvat.
Don't let my username fool you...
pi_185855652
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 10:20 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Nee, DM is volgens mij niet van AS Watson. Maar het is ook een heel andere opzet qua winkels. Waar je bij de Kruidvat een slangenmens moet zijn om je tussen de schappen en opgestapelde aanbiedingen door moet wurmen, kun je bij de DM fatsoenlijk tussen de schappen doorlopen en word je niet doodgegooid met schreeuwende aanbiedingen. De winkel straalt veel meer rust uit dan een Kruidvat.
Ik weet, ik weet. lees nu dat het idd zelfstandig is. Apart dat ze dan niet in NL gaan zitten met onze marges. Al heb ik wel eens begrepen dat NLers acties willen en Duitsers vaste lage prijzen. Daarom zijn onze keukenboeren ook zo vervelend.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 26 maart 2019 @ 10:26:42 #129
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_185855664
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 10:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik weet, ik weet. lees nu dat het idd zelfstandig is. Apart dat ze dan niet in NL gaan zitten met onze marges.
Ja, in alle andere landen om Duitsland heen zitten ze namelijk wel, dus mochten ze hier gaan zitten, dan gaat Kruidvat het (terecht) moeilijk krijgen.
Don't let my username fool you...
  dinsdag 26 maart 2019 @ 10:34:02 #130
40566 Ericr
Livewrong
pi_185855776
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik was eergisteren in Rotterdam en tot mijn verbazing was er daar een open. Ik dacht dat die failliet waren :?.
Is nu onderdeel van Boekenvoordeel. Shop in shop. Assortiment is ook stuk kleiner.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 10:41:29 #131
62913 Blik
The one and Only!
pi_185855894
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:40 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Voor een bedrijf als Coolblue is 13% groei enorm veel.
Niet als je het jaar daarvoor met 40% groeit en 30% groei als verwachting uit hebt gesproken
pi_185856039
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 10:41 schreef Blik het volgende:

[..]

Niet als je het jaar daarvoor met 40% groeit en 30% groei als verwachting uit hebt gesproken
Een afname in groei is standaard en dit soort aantallen zijn nogal overtrokken. Ik weet zeker dat ze achter de schermen in hun handen wrijven met 13% groei.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_185856370
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh... daar tegenover de ANWB-winkel?
Nee.... ik kom al weinig aan die kant van de stad, maar toen ze een tijd je geleden keukenrol of WC-papier in de aanbieding buiten hadden staan zag ik al wel dat de aanbieding niet goed genoeg was :')
Ik geloof niet dat ik er ooit binnen ben geweest.

Als ik daar kom dan vooral vanwege Quetzal :9 :@
Daar ongeveer ja. Blijkbaar echt letterlijk naast de Pipoos, zat er niet ver naast :)

https://goo.gl/maps/gZ6KcyAfn6x

(ik heb daar een tijdje letterlijk om de hoek gewoond, maar dat stukje kon ik ook nooit onthouden qua winkels. Er zaten wel meer waar ik steeds weer opnieuw langs kon lopen en denken: goh, zit dat hier ook? Dat stukje heeft nooit indruk op me gemaakt)

Quetzal :') Goede chocolade, maar die eigenaar... :') Mij iets te joviaal. Van Gogh zit daar ook :P (maar eigenlijk vind ik de patat van de Febo lekkerder O-) :') En de patat van tegenover de Mediamarkt is de beste, maar die zat dan weer wat verder weg.)
Somebody that I used to know
  dinsdag 26 maart 2019 @ 11:55:08 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185856972
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 11:14 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Daar ongeveer ja. Blijkbaar echt letterlijk naast de Pipoos, zat er niet ver naast :)

https://goo.gl/maps/gZ6KcyAfn6x

(ik heb daar een tijdje letterlijk om de hoek gewoond, maar dat stukje kon ik ook nooit onthouden qua winkels. Er zaten wel meer waar ik steeds weer opnieuw langs kon lopen en denken: goh, zit dat hier ook? Dat stukje heeft nooit indruk op me gemaakt)

Quetzal :') Goede chocolade, maar die eigenaar... :') Mij iets te joviaal. Van Gogh zit daar ook :P (maar eigenlijk vind ik de patat van de Febo lekkerder O-) :') En de patat van tegenover de Mediamarkt is de beste, maar die zat dan weer wat verder weg.)
Dat stuk is idd wat lastig geworden sinds C&A daar niet meer zit, en die gigantische speelgoedwinkel die er vroeger (vrijwel naast C&A) zat..... geen idee meer wat de naam was, maar daar hebben we in 1980 mijn eerste skateboard gekocht O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 26 maart 2019 @ 13:18:43 #135
62913 Blik
The one and Only!
pi_185858252
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 10:50 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Een afname in groei is standaard en dit soort aantallen zijn nogal overtrokken. Ik weet zeker dat ze achter de schermen in hun handen wrijven met 13% groei.
Zo standaard is een afname in groei niet, volgens mij is bol.com juist harder gegroeid in 2018 vs 2017. Maar maakt verder ook niet uit, want dat was eigenlijk mijn punt niet.

het verbaasde mij dat een bedrijf dat 13% is gegroeid in het lijstje hardste groeiers voorbij komt terwijl andere bedrijven die harder groeien daar niet instaan. Wat mij betreft is het lijstje dus verkeerd.
  † In Memoriam † dinsdag 26 maart 2019 @ 13:44:30 #136
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_185858683
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 13:18 schreef Blik het volgende:
Wat mij betreft is het lijstje dus verkeerd.
Kan. Artikel is van 2019. Lijkt te gaan om de periode 2015-2018.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 14:08:34 #137
62913 Blik
The one and Only!
pi_185859077
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 13:44 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Kan. Artikel is van 2019. Lijkt te gaan om de periode 2015-2018.
Het is op basis van aantal gecreëerde banen, geeft al een iets ander perspectief.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 15:22:22 #138
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_185860053
dat Boekenvoordeel nog bestaat
  dinsdag 26 maart 2019 @ 15:54:35 #139
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_185860542
Doek valt defintief voor Op=op Voordeelshop

Budgetdrogisterijketen Op=op Voordeelshop is failliet. De rechter heeft vandaag de stekker uit de winkel getrokken. Gisteren maakte het bedrijf met ruim 140 vestigingen en dik 1000 medewerkers al bekend op het randje van faillissement te verkeren.

Het is nu aan de curator om te kijken of een doorstart tot de mogelijkheden behoort. Dat lijkt zeker niet uitgesloten; Op=op Voordeelshop liet eerder zelf weten dat aandeelhouders en adviseurs nog mogelijkheden zagen om de keten ‘in afgeslankte vorm door te zetten’.

Voor de medewerkers ziet de toekomst er somber uit. Het bedrijf heeft 1164 medewerkers, waarvan het merendeel in deeltijd werkt. In totaal zijn zij goed voor 318 voltijdsbanen. Het faillissement is aangevraagd voor de 141 winkels in Nederland en twee op Aruba. De tien winkels die in handen zijn van franchisers vallen buiten het faillissement. Alle winkels blijven voorlopig open. Via de webshop kan niet meer besteld worden.

https://www.ad.nl/economi(...)ordeelshop~a1f3abf2/
  dinsdag 26 maart 2019 @ 15:55:21 #140
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_185860558
De Koek is op!
pi_185860616
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:22 schreef KingRadler het volgende:
dat Boekenvoordeel nog bestaat
Prima winkel toch? Voor al uw goedkope knutselspullen, kerstkaarten, agenda's, hobbyboeken, (kinder)cadeautjes, etc. Vind dat geen slechte zaak.
Somebody that I used to know
pi_185860714
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 07:35 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Als ze bij PostNL nou eens echt fatsoenlijke service willen bieden brengen ze de postkantoren terug.
Nu staan we met z’n allen veel te veel pakketten bij de supermarkt te brengen, waar helemaal geen ruimte voor is en waar een 16-jarige vakkenvuller je kentekenbewijs moet overschrijven.
Waren postkantoren service ja. Herinner me alleen nog het nummertje trekken en eeuwig wachten. Nu kan ik tot 21 uur savonds mn pakket wegbrengen en overschrijven kan zelfs op zondag.

Vroeger had doordeweeks tot 17uur en op zaterdag tot 13. Leuk die ambtenaren onzin, niet dus. Laat de nostalgie voor wat het is aub.
pi_185860734
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:58 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Prima winkel toch? Voor al uw goedkope knutselspullen, kerstkaarten, agenda's, hobbyboeken, (kinder)cadeautjes, etc. Vind dat geen slechte zaak.
Soms hebben ze ook weleens leuke fotoboeken van Taschen of teNeues voor schappelijke prijs. Loop daar dus af en toe weleens naar binnen.
pi_185860893
Ik vind boekenvoordeel altijd een beetje de Action van de kantoorboekhandels. Geen garantie op voorraden of assortiment, maar altijd wel leuke, verrassende dingetjes.
Somebody that I used to know
  dinsdag 26 maart 2019 @ 16:20:41 #145
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_185860989
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:22 schreef KingRadler het volgende:
dat Boekenvoordeel nog bestaat
Mocht je een boek willen dan haal je die toch gewoon gratis bij de weggeefwinkel.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_185861014
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 16:20 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Mocht je een boek willen dan haal je die toch gewoon gratis bij de weggeefwinkel.
En die is waar? Ik zoek nog om het geld plat te drukken.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 16:22:02 #147
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_185861015
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 16:04 schreef funnywell het volgende:

[..]

Waren postkantoren service ja. Herinner me alleen nog het nummertje trekken en eeuwig wachten. Nu kan ik tot 21 uur savonds mn pakket wegbrengen en overschrijven kan zelfs op zondag.

Vroeger had doordeweeks tot 17uur en op zaterdag tot 13. Leuk die ambtenaren onzin, niet dus. Laat de nostalgie voor wat het is aub.
Inderdaad, dat herinner ik me er ook van. Een donkere niet inspirerende ruimte met twee loketten waar medewerkers achter glas zaten en waar je altijd ellendig lang moest wachten op oude mensen die geld op wilden nemen omdat ze weigerden een pinautomaat te gebruiken.

Maar nu is het wel de willekeur van je lokale pakketpunt. Jij hebt er blijkbaar een die dagelijks tot 21u open is en op zondag zelfs geopend is. Mijn lokale pakketpunt is maar tot 18u open en slechts incidenteel op zondag. Als je dan bij mijn ouders gaat kijken in een dorpje, is het pakketpunt zelfs maar tot 17:30 open (terwijl de winkel waar dit in gevestigd is tot 18u open is...), is de winkel zelfs gesloten tussen de middag van 12 tot 13:30 en op zaterdag kun je er tot 16u terecht. Op zondag is 'ie nooit open. Je moet echt geluk hebben met het pakketpunt in je buurt.
Don't let my username fool you...
  dinsdag 26 maart 2019 @ 16:32:59 #148
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_185861228
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 16:22 schreef john2406 het volgende:

[..]

En die is waar? Ik zoek nog om het geld plat te drukken.
http://weggeefwinkels.nl/
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_185861251
quote:
Mijn dank is groot.
pi_185861967
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 16:22 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Inderdaad, dat herinner ik me er ook van. Een donkere niet inspirerende ruimte met twee loketten waar medewerkers achter glas zaten en waar je altijd ellendig lang moest wachten op oude mensen die geld op wilden nemen omdat ze weigerden een pinautomaat te gebruiken.

Maar nu is het wel de willekeur van je lokale pakketpunt. Jij hebt er blijkbaar een die dagelijks tot 21u open is en op zondag zelfs geopend is. Mijn lokale pakketpunt is maar tot 18u open en slechts incidenteel op zondag. Als je dan bij mijn ouders gaat kijken in een dorpje, is het pakketpunt zelfs maar tot 17:30 open (terwijl de winkel waar dit in gevestigd is tot 18u open is...), is de winkel zelfs gesloten tussen de middag van 12 tot 13:30 en op zaterdag kun je er tot 16u terecht. Op zondag is 'ie nooit open. Je moet echt geluk hebben met het pakketpunt in je buurt.
Ja oke dat is waar, de dichtsbijzijnde is ook eentje die maar tot 18 uur open is. Dus moet iets verder rijden, heb ook een tankstation in de buurt. Nog beter, kan t tot 22 uur.

Nog niet eens gesproken over de mensen die Postbank zaken moesten regelen bij t zelfde loket, sta je daar met je pakketje.... UIteindelijk kregen postbank zaken hun eigen loket, maar dat duurde nog heel lang. Denk dat t al 21e eeuw was.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 17:21:52 #151
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_185862164
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 16:04 schreef funnywell het volgende:

[..]

Waren postkantoren service ja. Herinner me alleen nog het nummertje trekken en eeuwig wachten. Nu kan ik tot 21 uur savonds mn pakket wegbrengen en overschrijven kan zelfs op zondag.

Vroeger had doordeweeks tot 17uur en op zaterdag tot 13. Leuk die ambtenaren onzin, niet dus. Laat de nostalgie voor wat het is aub.
Nou hier is het altijd proppen, pakketten die blijven staan, veel te weinig ruimte, chaos, alles door elkaar.
Dat hele postkantoor op een vierkante meter vind ik dus ook niet werken.

Ik heb trouwens geen nostalgische gevoelens bij postkantoren. Ik heb het ook niet over de postkantoren van 20 jaar terug.
Feit is dat er steeds meer pakketten verzonden worden en dat daar steeds minder ruimte voor is bij die punten. Daar zou een servicegerichte PostNL wat mee kunnen doen, met dat gegeven.

Als webshop heb ik er trouwens niks aan dat ik om 19.00u m’n pakket kan inleveren, ik heb er belang bij dat het dezelfde dag nog weg gaat. Dus dat de ophaler zich aan de tijden houdt en alles meeneemt.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_185863173
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 17:21 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Nou hier is het altijd proppen, pakketten die blijven staan, veel te weinig ruimte, chaos, alles door elkaar.
Dat hele postkantoor op een vierkante meter vind ik dus ook niet werken.

Ik heb trouwens geen nostalgische gevoelens bij postkantoren. Ik heb het ook niet over de postkantoren van 20 jaar terug.
Feit is dat er steeds meer pakketten verzonden worden en dat daar steeds minder ruimte voor is bij die punten. Daar zou een servicegerichte PostNL wat mee kunnen doen, met dat gegeven.

Als webshop heb ik er trouwens niks aan dat ik om 19.00u m’n pakket kan inleveren, ik heb er belang bij dat het dezelfde dag nog weg gaat. Dus dat de ophaler zich aan de tijden houdt en alles meeneemt.
Welk type postkantoor bedoel je dan. Ik weet alleen dat het van postbank/postkantoor in 2009 overging in postkantoortjes bij kiosken en weet ik t wat. Maar kan zijn dat ik wat gemist heb.

Ja t zou wel beter zijn als ze wat meer ruimte hebben, ook het bol.com afhaalpunt bij AH vind ik heel vreemd. Paketten staan op een kast bij de ingang, kun je zo meenemen als je daar zin in hebt. Niemand die t merkt.
pi_185864126
Laatste echte postkantoor is een paar maanden geleden gesloten. Nu heb je alleen nog punten die bijzaak zijn voor de ondernemer..
dag
  dinsdag 26 maart 2019 @ 19:32:47 #154
16715 Mylene
*schatje*
pi_185864132
Make-up van MAC was eerst nog aardig exclusief. In Utrecht verkrijgbaar aan de Vredenburg bij de Douglas. Toen kwam er een MAC counter bij de Bijenkorf Utrecht. Een eigen MAC winkel ook aan Vredenburg. En nu heeft Hudson Bay Hoog Catharijne ook verkooppunt van MAC. Echt complete waanzin.

Jammer dat Hudson Bay zich niet onderscheid met het aanbod van make-up cosmetica. Ze hadden Sephora weer een nieuw leven kunnen inblazen. Dan zou make-up van Kat Von D hier verkijgbaar zijn. Of Fenty Beauty van Rihanna.

Ici Paris XL, ook aan de Vredenburg ,met concurrent Douglas als buren heeft het beter aangepakt. De luxe broer van het Kruidvat heeft via sociale media aan klanten gevraagd aan welke merken zij graag hen zien verkopen. Met als gevolg dat Jeffree Star daar nu te koop is. Al wordt het wel verkocht boven de adviesprijs en is het online goedkoper om te bestellen.

Ik erger mij ook aan dat je zo wordt doodgegooid met Rituals, ook zo lekker standaard.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 19:46:25 #155
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_185864384
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 18:39 schreef funnywell het volgende:

[..]

Welk type postkantoor bedoel je dan. Ik weet alleen dat het van postbank/postkantoor in 2009 overging in postkantoortjes bij kiosken en weet ik t wat. Maar kan zijn dat ik wat gemist heb.
Niet zoals het oude, maar iets nieuws.
Gericht op de wensen van nu.
quote:
Ja t zou wel beter zijn als ze wat meer ruimte hebben, ook het bol.com afhaalpunt bij AH vind ik heel vreemd. Paketten staan op een kast bij de ingang, kun je zo meenemen als je daar zin in hebt. Niemand die t merkt.
Nou, dat bijvoorbeeld. Dat kan toch niet?
Dat is met het aanleveren van pakketten bij mijn lokale ah precies zo.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  dinsdag 26 maart 2019 @ 19:47:16 #156
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_185864399
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 19:32 schreef Peter het volgende:
Laatste echte postkantoor is een paar maanden geleden gesloten. Nu heb je alleen nog punten die bijzaak zijn voor de ondernemer..
Voor 7 cent per pakket zou het voor mij ook bijzaak zijn.
Het enige dat interessant is, is de bijverkoop.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  dinsdag 26 maart 2019 @ 20:11:41 #157
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_185864887
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 19:47 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Voor 7 cent per pakket zou het voor mij ook bijzaak zijn.
Het enige dat interessant is, is de bijverkoop.
En hoeveel extra omzet zou je daarmee genereren?
  woensdag 27 maart 2019 @ 07:17:11 #158
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_185870258
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 20:11 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

En hoeveel extra omzet zou je daarmee genereren?
Ik denk dat dat wel tegenvalt.
Ik lever in bij 2 supermarkten maar doe mijn boodschappen bij supermarkt nummer 3.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  woensdag 27 maart 2019 @ 07:47:39 #159
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_185870489
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 07:17 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel tegenvalt.
Ik lever in bij 2 supermarkten maar doe mijn boodschappen bij supermarkt nummer 3.
Ik denk dus ook dat het tegenvalt, volgens Postnl krijg je ongeveer 35 extra klanten per dag in je zaak. Die komen voor de pakketservice, niet voor die bloemen/spaarpotten/of lampen die je verkoopt. Plus een shitload aan gezeik....
  woensdag 27 maart 2019 @ 08:06:55 #160
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_185870692
Ik denk dat mensen het zien als “het postkantoor zit tegenwoordig daar”.
En de service is beroerd.
Als toevallig alle kassa’s open zijn met een sloot klanten dan sta je er wel even...
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_185870701
Is ergens te vinden welke op is op shops franchiser zijn?
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 27 maart 2019 @ 09:06:25 #162
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_185871337
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 07:47 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik denk dus ook dat het tegenvalt, volgens Postnl krijg je ongeveer 35 extra klanten bezoekers per dag in je zaak. Die komen voor de pakketservice, niet voor die bloemen/spaarpotten/of lampen die je verkoopt. Plus een shitload aan gezeik....
die 35 extra bezoekers(!) zou zo maar kunnen.
Bij ons worden de pakjes bezorgd in een vage belwinkel. Echt zo'n winkel waar je normaal gesproken niet dood gevonden wil worden. De pakjes komen daar met stapels binnen. Zeker 35 per dag.

Maar iets is natuurlijk pas een klant als er ook maar een stuiver over de toonbank schuift. En dat is niet zo. Dit zijn bezoekers, geen klanten.

En inderdaad, shitload aan gezeik als er weer iets is misgegaan. Ze kunnen daar alleen maar doorverwijzen naar een telefoonnummer. Niet alle klanten zijn daar even blij mee maar DHL/POSTNL vinden dat natuurlijk heerlijk.

(waarom moet ik dan weer denken aan de verkooptraining van v&d)

[ Bericht 7% gewijzigd door Speekselklier op 27-03-2019 09:14:52 ]
Tot nooit .......
  woensdag 27 maart 2019 @ 09:23:36 #163
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_185871606
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 07:47 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Ik denk dus ook dat het tegenvalt, volgens Postnl krijg je ongeveer 35 extra klanten per dag in je zaak. Die komen voor de pakketservice, niet voor die bloemen/spaarpotten/of lampen die je verkoopt. Plus een shitload aan gezeik....
Mwah, ons pakketpunt zit in een boekhandel die ook sigaretten en loten verkoopt. Ik zie toch zeer regelmatig mensen zeggen "en doe mij ook nog maar een staatslot/kraslot/pakje sigaretten".

Maar het gaat wel altijd hetzelfde voor de pakketjes:
"Wat is je naam en welk huisnummer woon je?"
- "Metalfreak, nummer 24"
"Ok, ik ga even kijken"
...
...
...
"Wat was je nummer ook alweer??" (hoor je van achteren komen)
- "Nummer 24"
...
...
...
"Waar komt het vandaan?"
* "Uhh, geen idee, China denk ik" (gaat je geen hol aan)
...
...
...
"Weet je hoe groot het is?"
* "Ja, zou niet al te groot moeten zijn" *kijkt in app en geeft afmetingen door
...
...
...
"Weet je zeker dat het hier is aangekomen?"
* "Ja, ik heb een ontvangstbevestiging van PostNL"
...
...
...
"Wat was je naam ook alweer?"
- "Metalfreak!"
...
...
...
"Ah, gevonden, het lag aan de andere kant"

Echt.Elke.Keer... :{
Don't let my username fool you...
  woensdag 27 maart 2019 @ 09:24:17 #164
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_185871614
In de vage belwinkel bij ons in het winkelcentrum zit een UPC-point. Daar mag dan geen pakketpunt bij, vanwege allerlei concurrentieshit 8)7
pi_185871650
Voor PostNL pakketjes maak ik tegenwoordig gebruik van de pakketautomaat. Geen gedoe meer met openingstijden.Ideaal.
  woensdag 27 maart 2019 @ 09:26:47 #166
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_185871660
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:23 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Mwah, ons pakketpunt zit in een boekhandel die ook sigaretten en loten verkoopt. Ik zie toch zeer regelmatig mensen zeggen "en doe mij ook nog maar een staatslot/kraslot/pakje sigaretten".

Die peuken kopen de mensen toch wel, en ik denk dat er maar weinig verkoopbonus op die loten zit.
pi_185871661
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:24 schreef Fietsertje70 het volgende:
In de vage belwinkel bij ons in het winkelcentrum zit een UPC-point. Daar mag dan geen pakketpunt bij, vanwege allerlei concurrentieshit 8)7
Wellicht ook omdat het pakketpunt van PostNL al bij de sigarenboer een straat verderop zit(/zat?)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 27 maart 2019 @ 09:29:37 #168
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_185871714
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wellicht ook omdat het pakketpunt van PostNL al bij de sigarenboer een straat verderop zit(/zat?)
Nee, die sigarenboer van een straat verder krijgt te veel pakketjes en daarom zoeken ze in ons WC nog een pakketpunt. En die vage belwinkel kan dus niet omdat daar al een UPC-punt zit.
pi_185871750
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:29 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Nee, die sigarenboer van een straat verder krijgt te veel pakketjes en daarom zoeken ze in ons WC nog een pakketpunt. En die vage belwinkel kan dus niet omdat daar al een UPC-punt zit.
Bedoel je UPS?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_185871758
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:29 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Nee, die sigarenboer van een straat verder krijgt te veel pakketjes en daarom zoeken ze in ons WC nog een pakketpunt. En die vage belwinkel kan dus niet omdat daar al een UPC-punt zit.
lol en die wou er een paar jaar terug al mee stoppen door alle regels van PostNL en de ruimte die het kostte idd :')
wel een paar keer pakketten opgehaald bij die satteliet-receiver winkel naast Piet.

hier in het dorp overigens hetzelfde hoor; de Karwei doet de pakketten van DPD, dan is er nog een Kiala punt bij de sigarenboer en kunnen we naar de AH voor de bol pakketjes. Op een slechte dag kun je het halve dorp door voor je pakketpost :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 27 maart 2019 @ 09:38:28 #171
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_185871861
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:26 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Die peuken kopen de mensen toch wel, en ik denk dat er maar weinig verkoopbonus op die loten zit.
Die sigaretten kunnen ze ook net zo goed bij de supermarkt er tegenover in hetzelfde winkelcentrum kopen.

En er zit zeker wel wat winst op die loten, anders zouden ze die echt niet verkopen.
Don't let my username fool you...
  woensdag 27 maart 2019 @ 09:38:48 #172
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_185871868
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:31 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Bedoel je UPS?
Ja, kan ook :P
pi_185871874
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:32 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

dan is er nog een Kiala punt bij de sigarenboer
Kiala is inmiddels omgetoverd naar een service van UPS. Sinds dat gebeurd is, is het aantal van mijn klanten dat ervan gebruik wil maken gekelderd naar ongeveer 0, trouwens...
pi_185872119
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Kiala is inmiddels omgetoverd naar een service van UPS. Sinds dat gebeurd is, is het aantal van mijn klanten dat ervan gebruik wil maken gekelderd naar ongeveer 0, trouwens...
Ah geen idee, het is niet alsof ik ooit keus heb welke pakketdienst mijn pakket komt leveren. Anders zou ik bijv nooit meer gebruik maken van DPD :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_185872222
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Kiala is inmiddels omgetoverd naar een service van UPS. Sinds dat gebeurd is, is het aantal van mijn klanten dat ervan gebruik wil maken gekelderd naar ongeveer 0, trouwens...
Wat is t verschil dan? Onlangs weer probleemloos een nespresso pakket opgehaald bij een UPS pakketpunt.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_185872361
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:57 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Wat is t verschil dan? Onlangs weer probleemloos een nespresso pakket opgehaald bij een UPS pakketpunt.
Sinds Kiala is verworden tot UPS Access Point, zijn de prijzen wat omhoog gegaan en is het proces gecompliceerder geworden. Ook heb ik begrepen dat er her en der wat punten mee gestopt zijn. Kennelijk was dat genoeg om in ieder geval bij mij zo'n beetje alle vraag naar die pakketservice weg te nemen, want waar ik zo'n twee jaar geleden vaak wekelijks wel meerdere keren naar het punt hier (zo'n vage telefoonwinkel waar je nooit echt een aanloop van klanten ziet maar die toch al jaren bestaat :D ) moest met aan te leveren pakketten, ben ik er nu al maanden niet geweest. En aan mij ligt het niet denk ik, ik groeide gewoon door en bied de service ook nog steeds aan.
  woensdag 27 maart 2019 @ 10:51:19 #177
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_185873040
‘Doorstart winkelketen moeilijker door oordeel Hoge Raad’

De doorstart van een failliete winkelketen wordt een stuk moeilijker door een uitspraak van de Hoge Raad. Die bepaalde onlangs dat een curator niet zonder toestemming van verhuurders winkelruimte mag doorschuiven naar een derde partij. Dat is „funest voor het slagen van een doorstart”, zegt een curator.

De uitspraak speelt een grote rol bij ketens met honderden panden. Het oordeel is dan ook van invloed op de afwikkeling van recente faillissementen van Intertoys, CoolCat en Op=op Voordeelshop, laten curatoren weten.

https://www.telegraaf.nl/(...)or-oordeel-hoge-raad
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 maart 2019 @ 10:57:14 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185873142
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:51 schreef KingRadler het volgende:
‘Doorstart winkelketen moeilijker door oordeel Hoge Raad’

De doorstart van een failliete winkelketen wordt een stuk moeilijker door een uitspraak van de Hoge Raad. Die bepaalde onlangs dat een curator niet zonder toestemming van verhuurders winkelruimte mag doorschuiven naar een derde partij. Dat is „funest voor het slagen van een doorstart”, zegt een curator.

De uitspraak speelt een grote rol bij ketens met honderden panden. Het oordeel is dan ook van invloed op de afwikkeling van recente faillissementen van Intertoys, CoolCat en Op=op Voordeelshop, laten curatoren weten.

https://www.telegraaf.nl/(...)or-oordeel-hoge-raad
mooi
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 27 maart 2019 @ 11:33:30 #179
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_185873748
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:23 schreef Metalfreak het volgende:
"Wat is je naam en welk huisnummer woon je?"
- "Metalfreak, nummer 24"
"Ok, ik ga even kijken"
Tja, met zo'n naam. Niet zo gek dat ze in de war raken :)
Tot nooit .......
  † In Memoriam † woensdag 27 maart 2019 @ 11:43:38 #180
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_185873935
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:26 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Die peuken kopen de mensen toch wel, en ik denk dat er maar weinig verkoopbonus op die loten zit.
En die loten verkochten ze ook al 'omdat het x bezoekers per dag extra oplevert'. Net als inleverpunt voor de stomerij. En de core business, bijvoorbeeld tijdschriften, levert al bijna niks op.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 27 maart 2019 @ 11:45:48 #181
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_185873990
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:32 schreef Ceased2Be het volgende:
Op een slechte dag kun je het halve dorp door voor je pakketpost :D
Lijkt bijna weer op het ouderwetse winkelen van vroeger. ;)
Voordeel is dat (meestal) alles er wel ligt en je dus niet voor niets komt, nadeel is dat je ook weer gewoon ouderwets 7 x in de rij moet aansluiten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 27 maart 2019 @ 16:27:04 #182
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_185879412
Investeerders zien brood in overname winkelketen CoolCat

Er is veel belangstelling om de failliete kledingwinkelketen CoolCat over te nemen. Volgens de curator staan investeerders en andere geïnteresseerden in de rij. De curator laat weten de komende dagen hard nodig te hebben om te onderzoeken hoe serieus de massale belangstelling is.

https://www.ad.nl/economi(...)en-coolcat~af8c9988/
  zaterdag 30 maart 2019 @ 00:48:40 #183
40566 Ericr
Livewrong
pi_185928261
Stockon houdt er mee op. Was bij voorbaat al kansloos omdat je net zo goed bij Picnic of AH terecht kon. Was de meest uitgeklede bezorgdienst. Voor bulk zijn de marges laag, dan moet je wel erg veel verkopen wil het winstgevend zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 30 maart 2019 @ 07:48:39 #184
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_185929618
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 00:48 schreef Ericr het volgende:
Stockon houdt er mee op. Was bij voorbaat al kansloos omdat je net zo goed bij Picnic of AH terecht kon. Was de meest uitgeklede bezorgdienst. Voor bulk zijn de marges laag, dan moet je wel erg veel verkopen wil het winstgevend zijn.
Waren ze überhaupt al begonnen? Met echte klanten die echte dingen kochten? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 09:04:53 #185
40566 Ericr
Livewrong
pi_185930303
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 07:48 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Waren ze überhaupt al begonnen? Met echte klanten die echte dingen kochten? :?
Gelet op de reviews wel. Had zelf de app maar niks besteld.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 11:03:14 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185931587
Retail is niet dood :)



GameManiaNLD twitterde op zaterdag 30-03-2019 om 09:28:41 Wanneer je écht graag een goodiebag wil scoren! 😮😍 #GameManiaDenHaag https://t.co/WypSGctKiV reageer retweet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 30 maart 2019 @ 11:15:17 #187
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_185931760
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Retail is niet dood :)

[ afbeelding ]

GameManiaNLD twitterde op zaterdag 30-03-2019 om 09:28:41 Wanneer je écht graag een goodiebag wil scoren! 😮😍 #GameManiaDenHaag https://t.co/WypSGctKiV reageer retweet
Goodiebag vol met reclame spullen
  zaterdag 30 maart 2019 @ 11:25:30 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185931926
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 11:15 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Goodiebag vol met reclame spullen
Ik gebruik mijn Gamemania-spaarvarken uit de goodiebag uit Den Bosch nog steeds voor kleingeld.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 1 april 2019 @ 05:47:09 #189
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_185964112
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 1 april 2019 @ 11:15:38 #190
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_185966844
https://www.rtlz.nl/busin(...)aan-topman-witteveen

En Blokker gaat naar Witteveen? Benieuwd wat die er verder mee gaat doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ceased2Be op 01-04-2019 11:27:13 ]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 1 april 2019 @ 11:52:12 #191
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_185967455
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:15 schreef Ceased2Be het volgende:
https://www.rtlz.nl/busin(...)aan-topman-witteveen

En Blokker gaat naar Witteveen? Benieuwd wat die er verder mee gaat doen.
Blokker Holding heeft de winkelketen Blokker verkocht aan de huidige topman, Michiel Witteveen. Hij koopt ook de winkelketen Big Bazar en de restanten van Marskramer.

wtf wat moet je hiermee
  † In Memoriam † maandag 1 april 2019 @ 12:37:20 #192
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_185968256
En die Witteveen zou het klappen van de zweep kennen en zo. Maar hij heeft het tij tot nu toe niet kunnen keren, waarom zou dat dan nu wel lukken als Blokker straks niet meer jaarlijks bijpast? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 1 april 2019 @ 12:39:20 #193
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_185968305
Ze moeten gewoon de Action formule kopieren maak alle blokker winkels Big Bazar.
Daar is een markt in
  maandag 1 april 2019 @ 12:39:21 #194
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_185968306
Dat vroeg ik me ook af, de zak geld die hij van Blokker erbij kreeg zal wel geholpen hebben maar er zal toch fiks wat veranderd moeten worden wil dit nog gaan werken.
Wellicht dat Blokker / Big Bazaar / Marskramer verder gaan onder 1 noemer? Zit al genoeg overlap in.

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 12:39 schreef KingRadler het volgende:
Ze moeten gewoon de Action formule kopieren maak alle blokker winkels Big Bazar.
Daar is een markt in
We hebben al een Xenos en een Action, kan een Big Bazaar daar nog tussen? Ik kan het verschil tussen de Xenos en de BB al niet eens benoemen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_185968363
Van heel die Blokker begrijp ik niks meer.

Eerst in de binnenstad de Xenos weg, er was al een Big Bazaar gekomen die gaat nu na een jaar ofzo weg en komt er een Xenos in...

In het andere winkelcentrum een aantal jaren geleden de Blokker weg maar zit er nu weer ééntje een stukje verderop.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 1 april 2019 @ 12:52:05 #196
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_185968501
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2019 12:37 schreef Cynix � het volgende:
Maar hij heeft het tij tot nu toe niet kunnen keren, waarom zou dat dan nu wel lukken als Blokker straks niet meer jaarlijks bijpast? :?
Hij heeft niet gekocht. Hij heeft het gekregen, met nog een zakcentje om de komende jaren mee door te kwakkelen. Iets van een kwart miljard of zo.

Hij moet er dus voor voor zorgen dat een groot deel van die kwart miljard in zijn eigen zakken zit voordat Blokker failliet gaat. Het optuigen van die constructie is eigenlijk zijn enige zorg. Hoe dat dat deed of doet zullen we in de faillisementsverslagen lezen. De familie Blokker wil niet als zodanig te boek staan en daarom geven ze liever dat geld aan Hr Witteveen.

Als de boel dan over twee jaar klapt dan wast de familie Blokker zijn handen in onschuld.
Tot nooit .......
  maandag 1 april 2019 @ 12:55:40 #197
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_185968561
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 12:39 schreef Ceased2Be het volgende:
Dat vroeg ik me ook af, de zak geld die hij van Blokker erbij kreeg zal wel geholpen hebben maar er zal toch fiks wat veranderd moeten worden wil dit nog gaan werken.
Wellicht dat Blokker / Big Bazaar / Marskramer verder gaan onder 1 noemer? Zit al genoeg overlap in.
[..]

We hebben al een Xenos en een Action, kan een Big Bazaar daar nog tussen? Ik kan het verschil tussen de Xenos en de BB al niet eens benoemen.
Xenos is wat meer woninginrichting/accessoires en Big Bazaar wat meer gebruiksvoorwerpen volgens mij.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 1 april 2019 @ 13:00:25 #198
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_185968642
quote:
6s.gif Op maandag 1 april 2019 12:55 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Xenos is wat meer woninginrichting/accessoires en Big Bazaar wat meer gebruiksvoorwerpen volgens mij.
Na de eerste hoek wordt het 1 grote blur van meuk. Ik focus me meer op de mensen dan op de artikelen. Bedankt voor de verduidelijking
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 1 april 2019 @ 14:10:39 #199
16715 Mylene
*schatje*
pi_185969859
Winkelketen Sissy-Boy vraagt uitstel van betaling aan

quote:
Sissy-Boy staat op omvallen

Kledingwinkel Sissy-Boy heeft uitstel van betaling aangevraagd. Een laatste reddingsplan om de verlieslijdende modeketen overeind te houden werd dit weekend afgeblazen.

Dit melden ingewijden aan De Telegraaf. Eigenaar Brand Retail Group bevestigt de surseance van Sissy-Boy, met 45 vestigingen in Nederland en België.

Vaak is het aanvragen van uitstel van betaling de opmaat naar een faillissement, maar Brand Retail zegt dat een doorstart wordt onderzocht.

De accountant van het bedrijf meldde vorig jaar al dat het voortbestaan van het bedrijf onzeker was door de forse verliezen die er afgelopen jaren werden gerealiseerd.

Investeerder haakte af
,,Voor haar voortbestaan is de onderneming in hoge mate afhankelijk van haar aandeelhouders en externe financiers. Er bestaat derhalve een materiële onzekerheid ten aanzien van de continuïteit van de onderneming", voorspelde de accountant in het laatste jaarverslag, waar een verlies van ¤2,5 miljoen.

Afgelopen vrijdag waren aandeelhouders en het management van Sissy-Boy nog in onderhandeling met een onbekende investeerder die de keten wilde overnemen. Deze investeerder kwam daar afgelopen weekend op terug.

Het overnameplan lekte uit doordat de topman Sven Bleekemolen van Sissy-Boy een beroep deed op de leveranciers van het winkelbedrijf. Om de overname te kunnen laten slagen, vroeg hij hen om een financiële bijdrage.

Zij moesten een korting van dertig procent afstaan op alle producten die Sissy-Boy al had ingekocht, maar nog niet betaald. Kennelijk waren te weinig leveranciers hiertoe bereid.
bron

[ Bericht 81% gewijzigd door Mylene op 01-04-2019 14:16:02 ]
  maandag 1 april 2019 @ 14:16:48 #200
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_185969973
quote:
Verbaast me ook weer niks. Zo'n winkel die en kleding, en woonaccessoires verkoopt en beide te duur voor wat je ervoor krijgt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 1 april 2019 @ 14:28:27 #201
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_185970174
ze blijven maar omvallen
  maandag 1 april 2019 @ 14:29:51 #202
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_185970205
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 12:39 schreef Ceased2Be het volgende:

We hebben al een Xenos en een Action, kan een Big Bazaar daar nog tussen? Ik kan het verschil tussen de Xenos en de BB al niet eens benoemen.
De eerste verrast meer. Daar zit nog weleens een bordje met een geinig printje oid tussen. De tweede is slechts recht-toe-recht-aan goedkoop spul zonder uitstraling (deels wél erg bruikbaar, trouwens).

Wat dat betreft zou ik niet blij zijn als Xenos verdwijnt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')