Ik vraag me af of de kitten de honden als surrogaatmoeders ziet en of hij misschien wel bepaalde dingen van ze over zal nemen?
Ooit gehoord dat een kitten gedrag overnam van honden die in het gezin aanwezig waren, werd een soort waakkat
Wie heeft er ervaring met de combinatie (volwassen) hond(en) & kitten?
Ben benieuwd naar jullie verhalen
Onze hond Zito en kat Bailey kunnen nu al niet meer zonder elkaar liggen samen in de mand, gaan samen eten, samen spelen enz.
Maar ja! Kittens (en poesbeesten) zijn wel vèt koel,..
quote:Ik vind het handiger om mijn vragen te categoriseren omdat ik anders het overzicht verlies, en de andere users ook. Het zijn te veel (diverse) vragen voor in een topic
Op maandag 6 januari 2003 00:06 schreef Peewee het volgende:
Alle respect voor je kitten van negen weken,.. maar moet dat nou in drie topics? Als je het in één doet, dan scheelt dat jou straks een heleboel naleeswerk en ik vind het een beetje erg veel,..Maar ja! Kittens (en poesbeesten) zijn wel vèt koel,..
En omdat ik niet zoveel verstand heb van katten, wil ik zoveel mogelijk reacties en ervaringen van jullie horen
En idd, katten roeleren, net zoals honden
Nu ik samenwoon hebben we geen huisdieren helaas, we hadden een hond maar die moesten we afgelopen zomer in laten slapen (hij was 17 en was blijven hangen in een epileptie aanval...arm dier
)
We willen nu graag een paar poezen als we een huis toegewezen krijgen, kan niet wachten ik mis de beestenboel om me heen.
Ben dus nu ook erg jaloers op al je diertjes
Heel veel plezier met ze allen!
Eén van mijn katten vertoont ook nogal 'hondengedrag' komt als je fluit, en komt ook dingetjes terugbrengen en zo..
Toen ik na 4 jaar een ktten erbij kreeg, zag je duidelijk dat het kleintje in huis veel nadeed van de grote (al aanwezige) kat!
Zou me niets verbazen als een kitten dan ook gedrag van honden na gaat doen!
Veel plezier ermee iig!
o jah, leuk boekje over kattengedrag: van Desmond Morris, "waarom spinnen katten"
Geen idee of het nog in de winkel ligt, maar zeker een aanrader!!!
quote:Wij hebben de 'hondenversie' van dit boek door Desmond Morris, erg leuk
Op maandag 6 januari 2003 00:50 schreef Ole het volgende:o jah, leuk boekje over kattengedrag: van Desmond Morris, "waarom spinnen katten"
Geen idee of het nog in de winkel ligt, maar zeker een aanrader!!!
Waak katten zijn het nooit geworden
Ze komen wel als je ze roept en lopen graag mee, als je de hond uit laat, lief gezicht ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |