abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7730170
Nu is onze kat nog te jong (9 weken), maar als hij wat ouder wordt, mag hij wat mij betreft naar buiten. MAAR! Dan alleen in onze eigen tuin en niet verder want ik wil niet dat iemand er last van heeft.

Wie heeft er adviezen/tips voor ons?

Ik heb wel eens gehoord over speciaal gaas ofzo dat je dan 2 meter hoog om je tuin moet spannen?

Aan een lijn doen, is dat wat??

#geen
  zondag 5 januari 2003 @ 23:56:54 #2
43420 Quniac
Ik heb alleen een titel..
pi_7730209
aan een lijn is zielig
en gaas is ook zielig

zolang je je kat goed leert op de bak te gaan zullen andere mensen geen last van t beest hebben denk ik

moet ie natuurlijk ook wel weten dat ie nergens anders naar binnen mag

Waarom nou weer een "signature"? Is handtekening niet goed genoeg?
  zondag 5 januari 2003 @ 23:56:55 #3
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_7730210
quote:
Op zondag 5 januari 2003 23:55 schreef DuchessX het volgende:
Nu is onze kat nog te jong (9 weken), maar als hij wat ouder wordt, mag hij wat mij betreft naar buiten. MAAR! Dan alleen in onze eigen tuin en niet verder want ik wil niet dat iemand er last van heeft.

Ik heb wel eens gehoord over speciaal gaas ofzo dat je dan 2 meter hoog om je tuin moet spannen?

ja gaas kan,maar als je toch besluit een lijntje te nemen zorg dan niet dat er bomen in de buurt staan zodat de kat er in klimt met kans dat ie zichzelf ophangt aan het lijntje, dat zou zonde zijn.
Asumption is the mother of all fuck-ups
pi_7730248
quote:
Op zondag 5 januari 2003 23:56 schreef Tsjernobelg het volgende:

[..]

ja gaas kan,maar als je toch besluit een lijntje te nemen zorg dan niet dat er bomen in de buurt staan zodat de kat er in klimt met kans dat ie zichzelf ophangt aan het lijntje, dat zou zonde zijn.

tuigje ipv halsband?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Milf zondag 5 januari 2003 @ 23:58:59 #5
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_7730257
quote:
Op zondag 5 januari 2003 23:55 schreef DuchessX het volgende:

dat zal je niet lukken. een kat zal altijd op onderzoek uitgaan....

dus los laten lopen is zowiezo geen optie.
ik zou gewoon aan een riempje doen met zo'n tuigje eraan. kannie zichzelf ook niet ophangen

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_7730288
quote:
Op zondag 5 januari 2003 23:58 schreef nikky het volgende:

[..]

dat zal je niet lukken. een kat zal altijd op onderzoek uitgaan....

dus los laten lopen is zowiezo geen optie.
ik zou gewoon aan een riempje doen met zo'n tuigje eraan. kannie zichzelf ook niet ophangen

Gewoon trap onder zijn kont geven als hij ook maar de intentie heeft om de tuin te verlaten.
  Milf maandag 6 januari 2003 @ 00:01:13 #7
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_7730299
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:00 schreef Juup© het volgende:

[..]

Gewoon trap onder zijn kont geven als hij ook maar de intentie heeft om de tuin te verlaten.

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 6 januari 2003 @ 00:01:58 #8
14463 iNSaNe-oNe
Ja, ik ben pluizig en blauw...
pi_7730318
quote:

[..]

Jaja, zo maak je vriendjes met 'm... dan wil hij juist EERDER weg.
... en oranje! :P | You don't need eyes to see, you need vision. | Kom kijken in mijn saaie Fotoboek! :)
pi_7730335
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:01 schreef iNSaNe-oNe het volgende:

[..]

Jaja, zo maak je vriendjes met 'm... dan wil hij juist EERDER weg.

Jij snapt het.
pi_7730373
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:02 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jij snapt het.

en dan trap je um nog harder ?
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_7730393
quote:
Op zondag 5 januari 2003 23:56 schreef Quniac het volgende:
aan een lijn is zielig
en gaas is ook zielig

zolang je je kat goed leert op de bak te gaan zullen andere mensen geen last van t beest hebben denk ik

moet ie natuurlijk ook wel weten dat ie nergens anders naar binnen mag

Ook ivm de onveiligheid buiten (honden, verkeer e.d.) en het risico dat hij de tuin van anderen gaat doorploegen of idd bij andere mensen naar binnen gaat, wil ik hem niet buiten de tuin hebben.

Om hem toch wat frisse lucht te gunnen vind ik dat hij zich wel mag amuseren in onze eigen tuin Maar ik weet niet hoe ik hem binnen onze eigen tuin kan houden

#geen
pi_7730404
quote:
Op zondag 5 januari 2003 23:56 schreef Tsjernobelg het volgende:

[..]

We hebben vorig jaar de bomen in onze tuin gekapt
#geen
pi_7730413
quote:
Op zondag 5 januari 2003 23:58 schreef nikky het volgende:
Ik vind het zelf sneu voor die beestjes, ziet er niet uit en ze horen eigenlijk buiten! Maar ik snap het ook wel... Hier thuis doen ze het ook zo. Tuigje aan, daaraan zit een lijntje en door tuin loopt lijntje over grond gespannen waarlangs de kat kan bewegen. Hebben ze op zich best veel ruimte, maar toch...

De kat die we voor deze 2 ondeugden hadden was op een gegeven moment zo gewend en wilde en durfde echt niet eens de tuin meer uit, dus die kon gewoon los de tuin in gelaten worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 06-01-2003 00:07]

Please, find my happy place!
pi_7730414
quote:
Op zondag 5 januari 2003 23:58 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

tuigje ipv halsband?

Ha daar moet ik me eens goed over laten informeren tegen die tijd
#geen
pi_7730427
quote:

[..]

Zeg zeg zeg ben jij nou een goede kattenpapa???
#geen
  maandag 6 januari 2003 @ 00:07:41 #16
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_7730436
Er zijn halsbandjes op de markt met een batterijtje erin.
Hierbij word een koperdraad geleverd. Dit graaf je in in je tuin. Ongeveer 20 cm onder de grond. Elke keer dat de kat 20 cm in de buurt van het koperdraad komt, krijgt hij een licht schokje. Vervolgens komt Pavlov om de hoek kijken. Na 2 maanden kan hij het halsbandje af en zal hij niet de tuin uit gaan.

Als het goed is.

Niet drukken ! Ik heb zoveel schijt aan je dat ik stront tekort kom !
Have you ever heard of the term... 'Fuck Buddy?'
pi_7730502
Ik heb eens gehoord van een systeem waarmee je honden, katten, koeien, hamsters, ezels, paarden en weet ik veel wat niet meer, binnen een bepaalde ruimte kan houden. Dan doe je ze een halsband om, daar zit een soort sensor in. Je plaatst een aantal paaltjes. het beest mag niet voorbij die twee paaltjes anders krijgt hij een schok via de halsband.

Je kunt het vergelijken met die poortjes die gaan jengelen als jij met je shit de winkel uitloopt zonder te betalen..

pi_7730568
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:07 schreef SONIC het volgende:
Er zijn halsbandjes op de markt met een batterijtje erin.
Hierbij word een koperdraad geleverd. Dit graaf je in in je tuin. Ongeveer 20 cm onder de grond. Elke keer dat de kat 20 cm in de buurt van het koperdraad komt, krijgt hij een licht schokje. Vervolgens komt Pavlov om de hoek kijken. Na 2 maanden kan hij het halsbandje af en zal hij niet de tuin uit gaan.

Als het goed is.

nadeel is dat je een ronde tuin moet hebben of een ronde omgeving afzetten maar dan houd je nog zoveel tuin over.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_7730597
En wat als ie dan al voorbij de paaltjes is? Dan krijgt ie geen schok meer
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_7730660
Wachten tot de kat heeeel oud en moe en reumatisch is, dan heb je 'n kans dat 'ie niet meer uit je tuin gaat. Wat verder wel werkt is bijvoorbeeld de hele winter alvast binnen houden. Als je een kater hebt: niet naar buiten laten gaan als hij nog niet gecastreerd is want dan gaat hij echt heel ver weg.
en haalt het maar net!
  FOK!fossiel maandag 6 januari 2003 @ 11:15:34 #21
2628 Karin
pi_7734262
Mijn katten komen ook niet buiten mijn eigen tuin. Ik heb de mazzel dat het altijd binnenkatten zijn geweest en niet over de schutting heen durven. Maar op de balkons van onze vorige huizen hadden we het gewoon afgeschermd met gaas (van dat groene stevige) en dat hadden we ook klaar liggen om eventueel aan de schutting vast te maken (klein stukje omhoog en dan schuin naar binnen, daar kunnen ze dan niet overheen).

Ik moet er niet aan denken dat ze overreden worden of vergiftigd of wat dan ook

maandag 6 januari 2003 @ 11:24:09 #22
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7734349
Juup heeft nog een kattentrauma (die leuke grijze kater toch, Juup??? ).
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_7734448
quote:
Op maandag 6 januari 2003 11:15 schreef Karin het volgende:
[blaat]

Ik moet er niet aan denken dat ze overreden worden of vergiftigd of wat dan ook

Wij ook niet dus vandaar de vraag. Hmm is een idee om de schutting met een naar binnen toe overhangend gaas o.i.d. te bekleden.
pi_7734456
quote:
Op maandag 6 januari 2003 11:24 schreef MSXUser het volgende:
Juup heeft nog een kattentrauma (die leuke grijze kater toch, Juup??? ).
Nee kleine meneer, ik vond het een rotkat maar een trauma heb ik er niet aan over gehouden anders had ik er niet mee ingestemd om een kitten te nemen natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 06-01-2003 11:40]

pi_7734484
Onze poes mag lekker naar buiten en gaan en staan waar ze maar wil. Ze terroriseert dan ook de andere katten in de buurt. We hebben haar wel een stel katten de boom in zien jagen

Maaruhmz het ligt aan het type/ras kat wat je hebt of ze geschikt zijn om binnen te blijven, of in de tuin blijven. Mjah...ik zou alleen niet weten hoe ik mijn kat alleen in onze tuin zou houden...succes

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')