quote:Ja dat was de eerste aflevering van dit seizoen, meen ik. Of.. als ik dat fout heb, ze hebben ook een keer een uitzending gehad die geheel en al live is gefilmd. Dat was vorig seizoen geloof ik.
Op zaterdag 26 april 2003 00:25 schreef Basson het volgende:
Dit kan wel een jaar (of langer) geleden zijn, maar ik zoek een afl. waar een shot in voor komt dat ongeveer 10 min. duurt. De camera (op steadicam) gaat dan van kamer naar kamer, en er gebeurt natuurlijk van alles. Briljante choreografie.
Weet iemand over welke afl. ik het heb?Dank u!
Sanne, ik snap ook niet waarom hij het Elizabeth niet verteld!
quote:Dat ze van 3 hoofrol spelers de dag laten zien, loopt ook alles "door elkaar". Super aflevering was dat ja.
Op zaterdag 26 april 2003 00:28 schreef Pavane het volgende:[..]
Ja dat was de eerste aflevering van dit seizoen, meen ik. Of.. als ik dat fout heb, ze hebben ook een keer een uitzending gehad die geheel en al live is gefilmd. Dat was vorig seizoen geloof ik.
Sanne, ik snap ook niet waarom hij het Elizabeth niet verteld!
gaaf trouwens dat Jerry weer terug is..
en erg jammer van Mark... zat echt te janken
ben benieuwd hoe hij het Lizzy gaat vertellen en hoe het afloopt met de baby (was ook zo ontzettend zielig)....
Mar ik vind Dr. Lewis wel zeer cool. Jammer dat ik nooit de 1e seizoenen heb gezien. Waar kun je nou es wat videobanden ervan vinden ofzo
quote:Dit gaat over ongeveer 4 afleveringen komen.
Op zaterdag 19 april 2003 14:56 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
Ja dat weet ik, maar ik toen ik beelden zag bij de samenvatting voor de aflevering van een andere serie, heb ik ff online opgezocht hoe het zat. En op de site van third watch stond dus dat in die aflevering een crossover zat tussen ER en Third Watch. Maarja ik volg ER niet dus ik was benieuwd of ze toevallig op hetzelfde punt zitten.
Erg leuk een keer zonder ziekenhuisgebeuren en met de leuke karakters. En even geen verdriet
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 23:21 schreef mitt het volgende:
Wat een ongelovelijk briljante afleveringErg leuk een keer zonder ziekenhuisgebeuren en met de leuke karakters. En even geen verdriet
quote:Tsja, smaken verschillen hé.
Op vrijdag 2 mei 2003 23:21 schreef SuperRembo het volgende:
E.R. meets Breakfast Club. Wat een rukaflevering!
Maar 'k ben het met mitt eens.
veel humor,
Zet wat mensen bij elkaar en kijk waar ze het over gaan hebben
quote:Idd. Dit is echt één van de slechtere ER-afleveringen. Geen actie, alleen wat gelul. Alle verhaallijnen liggen stil (behalve Carter's) en er werd ook te lang ingegaan op die onderwerpen, zoals dat toneelstuk...
Op vrijdag 2 mei 2003 23:21 schreef SuperRembo het volgende:
E.R. meets Breakfast Club. Wat een rukaflevering!
Gvd, The Shield deze week ook al met een aflevering waar alle verhaallijnen weer vrolijk werden stopgezet.
vondt het niet slecht
Luka is nog altijd gaaf
vooral toen hij zijn levensverhaal uitlegde aan de dominee (oude afl)
actie met het schermen was al genoeg
En over Susan Lewis, in de eerder seizoenen waar ze in speelde vond ik haar erg goed (was ze 1 van mijn favo characters), nu moet ik weer een beetje "wennen"
quote:Elisabeth die er zelf achterkomt dat Mark opnieuw behandeld wordt, naar huis gaat, Rachel weer ziet... en vooral de gezichten in de ER als Weaver Mark een order geeft om zijn statussen in te vullen en hij zegt dat ie naar huis gaat want de chemo 'm niet erg goed bevallen is...
Op zaterdag 10 mei 2003 09:46 schreef LouLou het volgende:Gemist gisteren.
Nog iets bijzonders in deze aflevering wat ik moet weten?
quote:Tnx.
Op zaterdag 10 mei 2003 09:50 schreef oYo het volgende:
Elisabeth die er zelf achterkomt dat Mark opnieuw behandeld wordt, naar huis gaat, Rachel weer ziet... en vooral de gezichten in de ER als Weaver Mark een order geeft om zijn statussen in te vullen en hij zegt dat ie naar huis gaat want de chemo 'm niet erg goed bevallen is...
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 20:58 schreef Minnie_ het volgende:
Te weinig Kovac in deze uitzendingHoop eigenlijk dat het weer wat wordt tussen Abby en hem.
dit was dan het afscheid De mensen hadden het niet door maar dit was het dan.
Wel mooi op het einde met Carter.
en dat geintje met `I have a tumor, I Win` was ook wel aardig
quote:Nee hoor, is nog geen afscheids,
Op vrijdag 16 mei 2003 23:14 schreef mitt het volgende:
Auchdit was dan het afscheid
De mensen hadden het niet door maar dit was het dan.
Wel mooi op het einde met Carter.en dat geintje met `I have a tumor, I Win` was ook wel aardig
Had laast RTL 4/5 een journaal over ER, en toen zeiden ze dat Greene weg ging op een dramatische manier en toen lieten ze een stukej zien met hem en Rachel, IK zapte hem meteen weg, maar zag toch paar seconden.
Maar dat grapje van I win was idd grappig
quote:bedoel niet het afscheid van Mark...maar wel van hem en de ER zelf...dus met Lewis en Carter.
Op vrijdag 16 mei 2003 23:21 schreef HomerJ het volgende:[..]
Nee hoor, is nog geen afscheids,
Had laast RTL 4/5 een journaal over ER, en toen zeiden ze dat Greene weg ging op een dramatische manier en toen lieten ze een stukej zien met hem en Rachel, IK zapte hem meteen weg, maar zag toch paar seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |