abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2003 @ 23:05:04 #126
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9871034
Weer een fantastische aflevering zeg.

Alleen maar echte drama

Maar Jerry wel terug

maar voor de rest

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 18 april 2003 @ 23:07:20 #127
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_9871076
arme Abby
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_9871247
Echt, de maker van ER moet de nobelprijs voor TV krijgen!
pi_9872835
Ik word echt strontziek van dat gedoe rondom Elizabeth en die baby, echtirritant...

Weer een goede aflevering, al mag het wel iets luchtiger.

You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
pi_9874475
Die Luca heeft het bij mij weer helemaal goedgemaakt na dat gelul met dat Franse meisje. Prachtactie! Alhoewel ik toch vind dat Abby en Carter nu maar eens een 'romance' moeten gaan krijgen.
  zaterdag 19 april 2003 @ 11:11:43 #131
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_9876573
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 02:20 schreef IntelliEye het volgende:
Die Luca heeft het bij mij weer helemaal goedgemaakt na dat gelul met dat Franse meisje. Prachtactie! Alhoewel ik toch vind dat Abby en Carter nu maar eens een 'romance' moeten gaan krijgen.
Ach, als ze met Luca terug zou gaan zou ik het ook niet verkeerd vinden....maar ik zat er wel al een hele tijd op te wachten dat ze met Carter wat zou krijgen.
En die jerry...net terug en gelijk weer weg wegens het bagel-eten.
Oh.
Ok.
  zaterdag 19 april 2003 @ 11:33:08 #132
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_9876908
Beste aflevering dit seizoen tot nu toe

Hij was echt goed!

Die vent die Abby sloeg, was echt aan het schijte toen Luka hem inelkaar sloeg, hij is nog best sterk

Of met dat dikke meisje:
(M staat voor meisje D voor doktor)
M: Ik vind het niet erg dat ik dik ben!
D: En als je straks naar de middelbare school gaat, wil je ook een vriendje
M: Ik haat jongens!
D: Over een paar jaar niet meer,
M: Ik wil niet dat ze aan me zitten
D: Mannen of jongens?

Zij meteen naar de stiefvader,

Ik heb medelijden met Rachel

En dr.Greene zit alles tegen:
Dochter weg
Dochter ziek
Vrouw boos
En ook nog tumor

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_9877039
Kijkt er iemand van jullie ook wel es naar third watch? Daar was gister het slot van een crossover story tussen de 2 series. Maar ik vraag me af of ze in Nederland ongeveer gelijk liggen.
pi_9877089
Hmz, ik kijk ze normaal allebei. Maar kreeg bezoek en heb toen alleen ER opgenomen.
pi_9878035
leuk, topic over ER.... (ben nog niet zo heel lang actief op Fok)

Ik blijf voor 2 series bij wijze van spreken thuis: CSI en ER. mijn video staat standaard ingesteld zodat ik niet kan vergeten om het op te nemen

Vond het gezicht van Abby erg scary....die gast mepte hard zeg! Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat mbt tot Abby en Luka......debnk zomaar dat zij het niet helemaal op prijs kan stellen.....of toch wel?

insufficient temptation
pi_9878430
Denk dat Abby en Luka wel een relatie krijgen
You only live once
  zaterdag 19 april 2003 @ 13:19:45 #137
11309 Pavane
Legendary
pi_9878539
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 11:33 schreef HomerJ het volgende:
Of met dat dikke meisje:
(M staat voor meisje D voor doktor)
M: Ik vind het niet erg dat ik dik ben!
D: En als je straks naar de middelbare school gaat, wil je ook een vriendje
M: Ik haat jongens!
D: Over een paar jaar niet meer,
M: Ik wil niet dat ze aan me zitten
D: Mannen of jongens?

Zij meteen naar de stiefvader,

Wat ik achteraf raar vond was dat er daar niet verder op ingegaan werd. Het hing er maar een beetje bij terwijl je natuurlijk mijlenver kon zien aankomen dat die stiefvader d'r misbruikt. Of zou dat zich volgende week verder ontwikkelen?
Pink Dot
pi_9878548
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 13:19 schreef Pavane het volgende:
Wat ik achteraf raar vond was dat er daar niet verder op ingegaan werd. Het hing er maar een beetje bij terwijl je natuurlijk mijlenver kon zien aankomen dat die stiefvader d'r misbruikt. Of zou dat zich volgende week verder ontwikkelen?
Ik denk/hoop het wel!
pi_9879432
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 11:41 schreef Evil_Jur het volgende:
Kijkt er iemand van jullie ook wel es naar third watch? Daar was gister het slot van een crossover story tussen de 2 series. Maar ik vraag me af of ze in Nederland ongeveer gelijk liggen.
Ik zag het toevallig ook, maar volgens mijn moeder (ook een trouwe ER fan) is dat verhaal van dr. Lewis en haar zus al geweest toen dr. Lewis er de vorige keer in zat. Toen wilde ze graag voor de dochter van haar zus zorgen, en geloof dat dat in third watch ook aan de orde was.
pi_9879959
ER was weer s goed!
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 00:25 schreef ASSpirine het volgende:
omg

Benton ook al weg ?

Nu is het alleen Carter, Mark en Susan denk ik die van het begin er waren (Susan met een tussenpose)

Dr. Greene gaat binnenkort ook al weg...
Dr. Corday gaat ook weg, maar komt een paar afleveringen later weer terug.
pi_9879983
Third Wathch is trouwens in NY, en ER in Chicago.

Maar op MTV heb je dus nu zo'm Madonna-special en ik dacht het al, maar nu weet ik het zeker, Luka heeft daar dus een hoofdrol in één van die clips.

http://us.imdb.com/Name?Visnjic,%20Goran

pi_9880062
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 14:50 schreef IntelliEye het volgende:
Ja dat weet ik, maar ik toen ik beelden zag bij de samenvatting voor de aflevering van een andere serie, heb ik ff online opgezocht hoe het zat. En op de site van third watch stond dus dat in die aflevering een crossover zat tussen ER en Third Watch. Maarja ik volg ER niet dus ik was benieuwd of ze toevallig op hetzelfde punt zitten.
  zaterdag 19 april 2003 @ 17:05:22 #143
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_9881850
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 13:19 schreef Pavane het volgende:

[..]

Ze gingen er wel op in, maar ik denk dat ze nog eff in het ziekenhuis moet blijven en dat ze het volgende aflevering verder behandelen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_9898752
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 14:50 schreef IntelliEye het volgende:

Maar op MTV heb je dus nu zo'm Madonna-special en ik dacht het al, maar nu weet ik het zeker, Luka heeft daar dus een hoofdrol in één van die clips.

http://us.imdb.com/Name?Visnjic,%20Goran

In de clip van "The Power of Goodbye" schaken ze inderdaad saampies!
pi_9901526
Ik heb iig al een klein voorproefje mogen aanschouwen dat Mark verdwijnt uit de serie. Hartverscheurend.

En eerlijk gezegd begin ik Peter Benton alweer te missen. Vond hem ook altijd zeer goed, alleen er zaten wat mindere afleveringen bij met Peter en Reese.

Ben alweer benieuwd naar volgende week

pi_10005264
quote:
Op zondag 20 april 2003 20:24 schreef Zero_Cool het volgende:
Ik heb iig al een klein voorproefje mogen aanschouwen dat Mark verdwijnt uit de serie. Hartverscheurend.

En eerlijk gezegd begin ik Peter Benton alweer te missen. Vond hem ook altijd zeer goed, alleen er zaten wat mindere afleveringen bij met Peter en Reese.

Ben alweer benieuwd naar volgende week

Volgens mij wordt het weer net zo'n mooie aflevering als vorige week. Ben alleen bang dat het wordt...
"You think you're big time!? You're gonna die big time!"
  vrijdag 25 april 2003 @ 23:07:59 #147
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_10019239
Leuk dat Peter Benton weer even in de serie zat.
En verdomme wat krijgt Mark het voor zijn kiezen, waarom zegt ie het nou niet gewoon tegen Elizabeth.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 25 april 2003 @ 23:09:44 #148
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10019282
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_10020696
Nu weet ik het eindelijk, in belgië lopen ze al een paar afl voor...

Daarom vondt ik het soms zo raar

ik zal maar niet spoilen

Vondt Luka wel goed met zijn auto
Gaat hij ff doen alsof hij dringend naar de ziekenhuis moest terwijl politie achter hem aanzat

zaterdag 26 april 2003 @ 00:25:20 #150
32029 Basson
Dodge This!
pi_10020881
Dit kan wel een jaar (of langer) geleden zijn, maar ik zoek een afl. waar een shot in voor komt dat ongeveer 10 min. duurt. De camera (op steadicam) gaat dan van kamer naar kamer, en er gebeurt natuurlijk van alles. Briljante choreografie.
Weet iemand over welke afl. ik het heb?

Dank u!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')