quote:Nope, ook geen comateuze mams gezien...maar het was ook niet echt Kerry's aflevering deze keer, dus idd wellicht volgende week.
Op zaterdag 22 maart 2003 00:50 schreef enchilada het volgende:
Ik heb geen aanstaande moeder in coma gezien??
En heb ik iets gemist dat Elizabeth opeens weer gewoon aan het werk kon ofzo? Is dat gedoe met Babcock opgelost?
Dan ben ik zeker ergens een aflevering in slaap gevallen en weet ik het zelf niet meer.
En Abby is echt het leukste personage in ER .
Ming na is terug
Corday is uit het huis, maar gaan misschien niet scheiden...
ik heb een paar afl gemist en dat gebeurd dan
Carter en Luka zijn de gaafste personages
Vooral als Luka weer es dramatisch bezig is over zijn verleden, is wel mooi om te zien
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Yes! Ming-Na is terug! Ik hoop dat ze weer zo pittig is als voordat ze ging.
En Abby is echt het leukste personage in ER
.
Das Carter.
En Weaver
Benton ook al weg ?
Nu is het alleen Carter, Mark en Susan denk ik die van het begin er waren (Susan met een tussenpose)
quote:Paul McCrane (Romano) heeft zijn eerste echte grote rol voor TV gespeeld in 'Fame' . Daarin speelde ie wel een jongetje dat een kutjeugd had, dus wie weet
Op maandag 10 februari 2003 13:16 schreef Wieteke het volgende:[..]
Thanks! Eigenlijk vind ik Romano fantastisch. Heeft vast een hele nare jeugd ofzo gehad
, dat ie zo gemeen doet soms!
best klote, tis mn favoriete serie aller tijden, en als je een paar afleveringen mist ben je de hele draad kwijt
quote:'
Op zaterdag 5 april 2003 15:39 schreef enchilada het volgende:[..]
Paul McCrane (Romano) heeft zijn eerste echte grote rol voor TV gespeeld in 'Fame' . Daarin speelde ie wel een jongetje dat een kutjeugd had, dus wie weet
Hij had zelfs ook een klein rolletje in The Shawshank Redemption..als bewaker.
En Elizabeth zag er echt niet uit . Wel leuk om zo een aflevering rond te lopen.
Carry was eindelijk weer eens een beetje sympathiek.
Die studentjongen vind ik niet zo leuk. Nietszeggend.
En Abby blijft ..
Oh, en ik ben heel blij dat Ming Na terug is .
Wat is het toch ook een geweldige serie!
Het was al lang duidelijk dat Rachel aan de drugs zat, nu werd dat pijnlijk duidelijk. Elizabeth zag er idd niet uit wel fantastisch stukje acteerwerk deze aflevering!
Op een of andere vage manier heb ik het meeste medelijden met Rachel.
Was weer een goede aflevering gister.
quote:Dat was wel een geestig stukje inderdaad. Best wel een cliffhanger op het einde, met Abbey en die baby van Greene. Heb je niet zo vaak bij ER.
Op zaterdag 12 april 2003 12:36 schreef Zero_Cool het volgende:
Ik vondhet laatste stukje met Kerry & Stinky wel leuk.
quote:inderdaad
Op vrijdag 11 april 2003 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Abby blijft..
en de rest van de serie blijft ook erg leuk....
Ik vrieg me al af wie die vrouw was die bij abby kwam, was ze al eerder in de serie verschenen ?
Ik mis regelmatig een aflevering daarom
quote:Haar buurvrouw. Haar man mishandeld haar maar ze zit nog in de ontkenningsfase.
Op zaterdag 12 april 2003 16:38 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vrieg me al af wie die vrouw was die bij abby kwam, was ze al eerder in de serie verschenen ?
quote:Ik vraag het me ook af.
Op zaterdag 12 april 2003 12:50 schreef postman het volgende:
is ER eigelijk al op DVD verschenen ? misschien R1 in amerika ofzo ? wel een must-have
Wat was er nou allemaal met die bagels dan? Iedereen kotsmisselijk. Dr. Greene krijgt weer een terugval op zijn eerdere tumor denk ik.
blegh, postte ik net weer in een ander topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |