quote:*Elizabeth krijgt een persoonlijk onderzoek omdat er in 1 week 3 patienten van haar zijn overleden aan een infectie, ze gaan dus kijken of zij deze infectie overdraagt.
Op zaterdag 15 februari 2003 12:22 schreef Sanne het volgende:
Ik ben in slaap gevallen tijdens de uitzending
Heb ik nog iets spannends gemist?
*Er was even paniek bij peter Benton omdat zijn zoontje onvindbaar was, maar zijn zus Jacky had hem geloof ik en daar ontstaan de eerste spanningen tussen hem en de man van zijn overleden ex....vooral Jacky vind dat Reece beter af is om niet heen en weer geslingerd te worden tussen veel mensen, daar is de stiefvader het natuurlijk niet mee eens.
*Marc en Elizabeth hebben het nog steeds superdruk en verbazen zich dat marc's dochter zo snel vrienden heeft. (lees: een jongen met een auto. ) Ze komt ook al te laat thuis voor een feestje, meer opbouw voor toekomstige uitbarstingen dus.
*Dr. Susan Lewis wordt door de oude garde met open armen ontvangen maar al snel blijkt dat haar manier van werken behoorlijk botst met hoe het er op ER aan toe gaat. Vooral met Abby loopt het contact (nog) niet echt lekker omdat Susan er van uit gaat dat Abby haar persoonlijk hulpje is.
*Carter is nu natuurlijk hoofd en heeft 2 studenten onder zijn hoede, erg soepeltjes loopt het niet, de studenten blunderen voorlopig flink.
*LouLou kijkt al jaren ER en heeft daardoor nogal een eigen kijk op de personages, hierdoor kan het voorkomen dat de verslaggeving niet geheel objectief is, met name waar het Susan Lewis betreft.
quote:Dat was lachen!!
Op zaterdag 15 februari 2003 16:20 schreef LouLou het volgende:[..]
*Elizabeth krijgt een persoonlijk onderzoek omdat er in 1 week 3 patienten van haar zijn overleden aan een infectie, ze gaan dus kijken of zij deze infectie overdraagt.
*Er was even paniek bij peter Benton omdat zijn zoontje onvindbaar was, maar zijn zus Jacky had hem geloof ik en daar ontstaan de eerste spanningen tussen hem en de man van zijn overleden ex....vooral Jacky vind dat Reece beter af is om niet heen en weer geslingerd te worden tussen veel mensen, daar is de stiefvader het natuurlijk niet mee eens.
*Marc en Elizabeth hebben het nog steeds superdruk en verbazen zich dat marc's dochter zo snel vrienden heeft. (lees: een jongen met een auto.
) Ze komt ook al te laat thuis voor een feestje, meer opbouw voor toekomstige uitbarstingen dus.
*Dr. Susan Lewis wordt door de oude garde met open armen ontvangen maar al snel blijkt dat haar manier van werken behoorlijk botst met hoe het er op ER aan toe gaat. Vooral met Abby loopt het contact (nog) niet echt lekker omdat Susan er van uit gaat dat Abby haar persoonlijk hulpje is.
*Carter is nu natuurlijk hoofd en heeft 2 studenten onder zijn hoede, erg soepeltjes loopt het niet, de studenten blunderen voorlopig flink.
*LouLou kijkt al jaren ER en heeft daardoor nogal een eigen kijk op de personages, hierdoor kan het voorkomen dat de verslaggeving niet geheel objectief is, met name waar het Susan Lewis betreft.
kheb net voor de gein met kazaa gezocht naar ER, en ik kreeg toch een boel hits. Ik ben nu bezig met de aflevering waarin ******** . (en met nog een stuk of tien afleveringen )
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 17-02-2003 22:07]
quote:jij idioot, we doen hier niet aan spoilers, dus haal het ff weg, of zet er ff groot spoiler bij
Op zondag 16 februari 2003 13:39 schreef super_honda het volgende:
ER is goed!!!kheb net voor de gein met kazaa gezocht naar ER, en ik kreeg toch een boel hits. Ik ben nu bezig met de aflevering waarin ******. (en met nog een stuk of tien afleveringen
)
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 17-02-2003 22:07]
quote:nog nooit op de site van NBC(of wat het dan ook maar is) gekeken? of op google gezocht naar de geschiedenis van ER? sterker nog lees de gids eens!
Op zondag 16 februari 2003 13:40 schreef mitt het volgende:[..]
jij idioot, we doen hier niet aan spoilers, dus haal het ff weg, of zet er ff groot spoiler bij
![]()
![]()
quote:Nee!!! Haal weg! Is niet echt leuk om allerlei toekomstige dingen te gaan schrijven hier!!
Op zondag 16 februari 2003 14:08 schreef super_honda het volgende:[..]
nog nooit op de site van NBC(of wat het dan ook maar is) gekeken? of op google gezocht naar de geschiedenis van ER? sterker nog lees de gids eens!
quote:Daar gaat het toch helemaal niet om....
Op zondag 16 februari 2003 14:08 schreef super_honda het volgende:
nog nooit op de site van NBC(of wat het dan ook maar is) gekeken? of op google gezocht naar de geschiedenis van ER? sterker nog lees de gids eens!
quote:veranderd. en jezus mina kan je niet normaal doen ofzow? je kan het ook gewoon vragen hoor!
Op zondag 16 februari 2003 14:30 schreef Elevation het volgende:[..]
Rot op met je spoiler!!
quote:mitt!!!!!!! pas jouw post dan aan, je hebt de spoiler nog gequote!!
Op zondag 16 februari 2003 13:40 schreef mitt het volgende:[..]
jij idioot, we doen hier niet aan spoilers, dus haal het ff weg, of zet er ff groot spoiler bij
![]()
![]()
quote:bedankt!!!!
Op zaterdag 15 februari 2003 16:20 schreef LouLou het volgende:[..]
een mooie samenvatting
quote:Dan was het vast ontzettend spannend
Op zaterdag 15 februari 2003 12:22 schreef Sanne het volgende:
Ik ben in slaap gevallen tijdens de uitzending
Heb ik nog iets spannends gemist?
quote:Mooie ontwikkeling met Elizabeth...hoe lang gaat het duren voor ze kan bewijzen dat niet zij maar die andere Dr. Death is.
Op vrijdag 28 februari 2003 22:20 schreef mitt het volgende:
ik ben er klaar voor
quote:ben ook benieuwd of ie het echt is
Op zaterdag 1 maart 2003 11:39 schreef LouLou het volgende:[..]
Mooie ontwikkeling met Elizabeth...hoe lang gaat het duren voor ze kan bewijzen dat niet zij maar die andere Dr. Death is.
doet me denken aan The Nanny zijn naam (Babcock)
quote:Miss Babcock
Op zondag 2 maart 2003 00:29 schreef ImPrEzA het volgende:[..]
ben ook benieuwd of ie het echt is
maar lijkt er wel op he
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:29 schreef ImPrEzA het volgende:
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:31 schreef mitt het volgende:
Carter en Suzan gaan duidelijk wat krijgen, en maar afwachten hoe het gaat lopen met Peter en Reese
Maar susan is nie verkeerd. En damn, wat vond ik dat wicht van Luka, nicole, irritant zeg. Ik wist al gelijk dat er iets niet klopte met dat wicht. Totaal not fun.
Door de oorlog wordt de hele tv gids omgegooid. ER komt wel vanavond maar pas om 23.05 uur.
quote:bron
I'll Be Home For ChristmasAs Christmas nears, Benton endures rage and frustration when the custody trial for his son, Reese (recurring guest star MATTHEW WATKINS), reaches a critical stage. Benton must choose between his job and his child unless cranky Romano agrees to tailor Benton's work schedule. Meanwhile, a busy Carter finds romance and receives some upsetting news from his father, Jack (recurring guest star MICHAEL GROSS - "Family Ties"), who is visiting for the holidays. Carter also ministers to a boy, Ben (LEE PERRI), whose fall from a tree causes great concern amongst his tight-knit family. Weaver is perplexed by a pregnant woman, Theresa Mathews (ANANDA BANC), who is ready to deliver a baby despite remaining in a coma for a year. A sobbing young mother, Paula Gamble (ANNE DUDEK), accidentally shoots her son. Abby curiously spies on Kovac's elusive French girlfriend, Nicole (recurring guest star JULIE DELPY), as she sneaks through the hospital. Recurring guest star LISA VIDAL appears as Sandy Lopez.
Ik heb geen aanstaande moeder in coma gezien??
quote:Nee ik ook niet,
Op zaterdag 22 maart 2003 00:50 schreef enchilada het volgende:
De aflevering van vanavond roept een vraag op, en ik ben NIET in slaap gevallen ofzo ....
[..]Ik heb geen aanstaande moeder in coma gezien??
Trouwens mooi gedaan met Benton en zijn laatste operatie, als ik hem was dan had ik Romano nog eff ingevreven dat hij dat jongetje gered had, die door zijn moeder was neergeschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |