quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 11:58 schreef Atreidez het volgende:
Verdomme weer gemistElke week t zelfde, gewoon slechte uitzendtijd (voor mij dan).url]
Ik heb mijn video gewoon ingesteld dat hij wekelijks aangaat op vrijdag avond rond kwart over 10.
Jammer dat die afleveringen altijd te kort duren. Zou wel een keer bij die marathon uitzending willen zijn die er wel eens aan het begin van het seizoen zijn.
quote:Volgens een internet-bron zei hij: take care of your father (oftewel zorg voor je vader). Lief he? Ik vind Romano altijd enorm gaaf, zo'n eikel en dan opeens weer iets aardigs zeggen, zoals ook toen Mark en Elizabeth gingen trouwen, dat ze er prachtig uitzag en dat Mark maar een 'lucky man' was.
Op zondag 2 februari 2003 20:19 schreef Wieteke het volgende:
Help! Romano blijkt een hart te hebben. Ben zo benieuwd wat ie nou tegen het kindje van Benton zei. Iemand die dat kon volgen?
quote:vanavond weer, help je ff herrineren
Op zondag 2 februari 2003 22:02 schreef Barb het volgende:[..]
Inderdaad. Vrijdagavond, dat werkt dus echt niet.
quote:idd, want nu kan Das Boot niet zien
Op vrijdag 7 februari 2003 15:29 schreef Angelo_ het volgende:[..]
vanavond weer, help je ff herrineren
ze hadden het echt beter op de maandag avond kunne laten, mmja
quote:Ja, dan zit alles bij elkaar op de zaterdag
Op vrijdag 7 februari 2003 21:48 schreef Fling het volgende:
Ik baal eigenlijk behoorlijk dat "Wie is de Mol?" dit seizoen op zaterdagavond wordt uitgezonden. De vrijdagavond was zo'n perfecte avond; alles achter elkaar...
Okay de aflevering !
quote:Helaas wel. En dat allemaal door de K*t Weaver
Op zaterdag 8 februari 2003 15:47 schreef oYo het volgende:
Er gaan er dit jaar heel wat weg... bijna elke aflevering wel eentje...
Ik vond het trouwens ook heel zielig dat die ouders dat jongetje gewoon in het ziekenhuis lieten liggen. Wat gebeurt er nu met hem?
en Weaver is idd een bitch aan het worden zeg
Romano is ook een eikel maar heeft vaak van die goeie momenten dat gedoe met "Lizzy" altijd
en wat ie een keer tegen Benton zei: "Peter, don`t be a homofoob, I`m not gonna jump you"
quote:Wow.......
Op zondag 9 februari 2003 01:41 schreef Kaizen het volgende:
Ff gekeken of Chen inderdaad weg is en ik kwam erachter dat ze geboren is op 20 november 1963. Had haar eind 20 geschat.
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 11:46 schreef CNF het volgende:[..]
Volgens een internet-bron zei hij: take care of your father (oftewel zorg voor je vader). Lief he? Ik vind Romano altijd enorm gaaf, zo'n eikel en dan opeens weer iets aardigs zeggen, zoals ook toen Mark en Elizabeth gingen trouwen, dat ze er prachtig uitzag en dat Mark maar een 'lucky man' was.
quote:Hij is zeker "the man you Love to Hate"
Op maandag 10 februari 2003 13:16 schreef Wieteke het volgende:Thanks! Eigenlijk vind ik Romano fantastisch. Heeft vast een hele nare jeugd ofzo gehad
, dat ie zo gemeen doet soms!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |