abonnement Unibet Coolblue
pi_185801012
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:24 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Zoals? Volgens mij heeft extreem rechts hier niet echt een poot aan grond.
Even herformuleren, " dan gaan mensen stemmen op partijen die door anderen als extreem-rechts worden weggezet."

------>https://www.volkskrant.nl(...)n-gewonnen~bae90d7d/

Is inderdaad wel anders, ja.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 23 maart 2019 @ 10:27:13 #52
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_185801071
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:24 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Zoals? Volgens mij heeft extreem rechts hier niet echt een poot aan grond.
Wat noem je " echt"?
In welk land heeft extreemrechts dan wel een poot aan de grond ?
PVV is extreemrechts
Baudet flirt met extreemrechtse lieden en ideetjes, dan wel verkondigt soortgelijke ideeën.
Dat noem ik best wel een poot aan de grond hebben in Nederland
pi_185801141
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat noem je " echt"?
In welk land heeft extreemrechts dan wel een poot aan de grond ?
PVV is extreemrechts
Baudet flirt met extreemrechtse lieden en ideetjes, dan wel verkondigt soortgelijke ideeën.
Dat noem ik best wel een poot aan de grond hebben in Nederland
Als je FvD en PVV extreemrechts noemt sla je de plank volledig mis. Het is namelijk net zo makkelijk en dom om GroenLinks op één lijn te zetten met extreemlinks.

Bij extreemrechts denk ik bijv aan NVU.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2019 10:33:41 ]
pi_185801169
PVV is wel extreem natuurlijk door de islam de facto te verbieden, en dus essentiële vrijheden van burgers af te pakken.
pi_185801172
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:33 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Als je FvD en PVV extreemrechts noemt sla je de plank volledig mis. Het is namelijk net zo makkelijk en dom om GroenLinks op één lijn te zetten met extreemlinks.
PVV= extreemrechts... die wil islamieten burgerrechten ontkennen Dacht extreemrechts vroeger ook, maar dan tav Joden
FvD heb ik niet extreemrechts genoemd . Wel dat Baudet extreemrechtse ideetjes en vriendjes heeft

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:33 schreef Linkse_krijger het volgende:
Bij extreemrechts denk ik bijv aan NVU.
Ook extreemrechts, maar een minderheid in die categorie
pi_185801198
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

PVV= extreemrechts... die wil islamieten burgerrechten ontkennen Dacht extreemrechts vroeger ook, maar dan tav Joden
FvD heb ik niet extreemrechts genoemd . Wel dat Baudet extreemrechtse ideetjes en vriendjes heeft
Fijn dat je een Godwin nodig hebt om je zwakte te tonen.

Ik ben absoluut geen fan van de PVV, maar wat je zegt is feitelijk onjuist. Noem eens burgerrechten die moslims niet zouden moeten krijgen volgens de PVV.
  zaterdag 23 maart 2019 @ 10:39:19 #58
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_185801202
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat noem je " echt"?
In welk land heeft extreemrechts dan wel een poot aan de grond ?
PVV is extreemrechts
Baudet flirt met extreemrechtse lieden en ideetjes, dan wel verkondigt soortgelijke ideeën.
Dat noem ik best wel een poot aan de grond hebben in Nederland
----------------------------------
A Merkel was in dat opzicht Extreem links, daar zijn we ook niet wijzer van geworden. Na de NL welle.
pi_185801218
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:38 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Fijn dat je een Godwin nodig hebt om je zwakte te tonen.

Ik ben absoluut geen fan van de PVV, maar wat je zegt is feitelijk onjuist. Noem eens burgerrechten die moslims niet zouden moeten krijgen volgens de PVV.
Kopvoddentaks, moskeeën sluiten, koran verbieden. Noem er een paar.
  zaterdag 23 maart 2019 @ 10:41:30 #60
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_185801224
Bluesdude komt uit de krochten van POL waar ik al meer dan een jaar afscheid van heb genomen. Daar zitten slechts moraalridders en dom economisch EU tuig.
pi_185801287
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:40 schreef skrn het volgende:

[..]

Kopvoddentaks, moskeeën sluiten, koran verbieden. Noem er een paar.
De benaming kopvoddentaks vind ik verwerpelijk en met de belasting ben ik het oneens, maar met burgerrechten heeft het natuurlijk niets te maken. Boerka's zijn tenslotte ook verboden en daar is ook een meerderheid mee akkoord gegaan.

Moskeeën sluiten is prima als het moskeeën zijn waar haatpredikers hun ding mogen doen. Als in normale kerken wordt opgeroepen tot geweld tegen andersgelovigen wordt daar ongetwijfeld ook wat tegen gedaan.

Koran verbieden ben ik zelf geen voorstander van, maar er zijn wel meer boeken verboden, dus ook dat heeft niets met burgerrechten te maken.
pi_185801404
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:47 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

De benaming kopvoddentaks vind ik verwerpelijk en met de belasting ben ik het oneens, maar met burgerrechten heeft het natuurlijk niets te maken.
Het dragen van hoofddoekjes is een normale kledingkeuze en je kunt het ook zien als het recht op vrije meningsuiting. Het heffen van belastingen op hoofddoekjes is een pesterij-plan.
Een plan om bepaalde mensen te discrimineren. Ook al een burgerrecht ( art 1 grondwet) die de PVV afbreekt

quote:
Koran verbieden ben ik zelf geen voorstander van, maar er zijn wel meer boeken verboden, dus ook dat heeft niets met burgerrechten te maken.
De vrije meningsuiting is een burgerrecht wat wordt ondermijnd met dit plan ,,, en het plan is discriminerend..
Wat niet mag volgens het burgerrecht zoals omschreven is in artikel 1 van de grondwet
pi_185801410
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:41 schreef Drugshond het volgende:
Bluesdude komt uit de krochten van POL waar ik al meer dan een jaar afscheid van heb genomen. Daar zitten slechts moraalridders en dom economisch EU tuig.
Heb je nog iets inhoudelijks te reageren?
pi_185801454
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:55 schreef Bluesdude het volgende:

De vrije meningsuiting is een burgerrecht wat wordt ondermijnd met dit plan ,,, en het plan is discriminerend..
Wat niet mag volgens het burgerrecht zoals omschreven is in artikel 1 van de grondwet
Als ik een boek schrijf waar in bepaalde strofen wordt opgeroepen tot het omleggen van bepaalde bevolkingsgroepen wordt dat boek ook uit de handel genomen. Vrijheid van meningsuiting heeft een grens, zoals bij het oproepen van geweld. Het verbieden van een boek is daar een onderdeel van.
pi_185801484
UU neemt de situatie heel serieus:

Geachte heer xxx

Dank voor uw mail over de UU-medewerker die ‘Volkert waar ben je?’ onder een Facebook-artikel over de overwinning van Forum voor Democratie had geplaatst.

Wij willen u laten weten dat de Universiteit Utrecht dit een verwerpelijke reactie vindt, waarvan wij nadrukkelijk afstand nemen. Dat hebben we ook laten weten op Twitter, Facebook en onze website. Daarnaast heeft de Universiteit Utrecht inmiddels besloten de medewerker onmiddellijk op non-actief te stellen.

De Universiteit Utrecht is van mening dat docenten een voorbeeldfunctie moeten hebben. De uitlating die de medewerker gedaan heeft, ook al was dat in de vrije tijd, staat hier haaks op. Dat betreuren wij ten zeerste.

De universiteit heeft daarnaast van buiten en van binnen de universiteit verschillende klachten over de uitlating van de medewerker ontvangen. Deze klachten worden in behandeling genomen. Het College van Bestuur zal op de kortst mogelijke termijn een besluit nemen over de klachten en eventuele verdere maatregelen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Hoogachtend,
Namens het College van Bestuur,


Leon van de Zande,
Algemeen Directeur
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_185801501
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:38 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Fijn dat je een Godwin nodig hebt om je zwakte te tonen.
Klassiek antisemitisme is het systematisch joden beschuldigen van de europese cultuur kapot te maken, dan wel een heleboel andere slechte dingen te willen
Idem is nu aan de hand met islamietenhaat

quote:
Ik ben absoluut geen fan van de PVV, maar wat je zegt is feitelijk onjuist. Noem eens burgerrechten die moslims niet zouden moeten krijgen volgens de PVV.
Artikel 1 grondwet: gelijke behandeling
artikel 6 grondwet: vrijheid van godsdienst
artikel 7 grondwet : vrijheid van meningsuiting
artikel 9 grondwet: vrijheid van vergadering en betoging
artikel 23 grondwet : vrijheid van godsdienstig onderwijs
pi_185801530
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 11:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Klassiek antisemitisme is het systematisch joden beschuldigen van de europese cultuur kapot te maken, dan wel een heleboel andere slechte dingen te willen
Idem is nu aan de hand met islamietenhaat
[..]

Artikel 1 grondwet: gelijke behandeling
artikel 6 grondwet: vrijheid van godsdienst
artikel 7 grondwet : vrijheid van meningsuiting
artikel 9 grondwet: vrijheid van vergadering en betoging
artikel 23 grondwet : vrijheid van godsdienstig onderwijs
Je valt in herhaling, ik ga daar niet in mee als je het niet erg vindt.
pi_185801603
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:59 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Als ik een boek schrijf waar in bepaalde strofen wordt opgeroepen tot het omleggen van bepaalde bevolkingsgroepen wordt dat boek ook uit de handel genomen. Vrijheid van meningsuiting heeft een grens, zoals bij het oproepen van geweld. Het verbieden van een boek is daar een onderdeel van.
Dan moet je ook de bijbel en een miljoen andere boeken en films verbieden
In de koran wordt niet opgeroepen bepaalde bevolkingsgroepen te vermoorden.
Hooguit , net als in de bijbel, staan er kwalijke opmerkingen uit een zeker lang voorbije tijd en lokale situatie. In boeken en films worden veel ergere dingen geroepen.
Alleen idiote terroristen en islamietenhaters denken dat te lezen.
De meeste moslims verwerpen moordplannen die foute lieden denken te lezen.
Maar net als bij de joden.... bestaat er een idee dat heel veel moslims slechte mensen zijn en wel geloven in die foute plannen zgn door een god voorgeschreven
pi_185801620
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 11:05 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Je valt in herhaling, ik ga daar niet in mee als je het niet erg vindt.
johhh... ik geef antwoord op je vraag..
Duidelijk.... jij steekt je kop in het zand.
pi_185801632
wat zou er gebeuren als er een aanslag wordt gepleegd op Thierry of Hiddema
die gedachte beangstigd mij enorm
  zaterdag 23 maart 2019 @ 11:14:40 #71
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_185801657
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:04 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Maar wat als Baudet daadwerkelijk vermoord zou worden?
Heel erg ja, kogel komt van links, schuld van de Rabobank
:')
  zaterdag 23 maart 2019 @ 11:24:52 #72
8369 speknek
Another day another slay
pi_185801761
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:41 schreef Drugshond het volgende:
Bluesdude komt uit de krochten van POL waar ik al meer dan een jaar afscheid van heb genomen. Daar zitten slechts moraalridders en dom economisch EU tuig.
Ik geloof inderdaad dat iemand die Angela Merkel extreemlinks noemt, niet veel in POL te zoeken heeft.

Misschien /pol/ proberen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_185801804
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 11:10 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dan moet je ook de bijbel en een miljoen andere boeken en films verbieden
In de koran wordt niet opgeroepen bepaalde bevolkingsgroepen te vermoorden.
Hooguit , net als in de bijbel, staan er kwalijke opmerkingen uit een zeker lang voorbije tijd en lokale situatie. In boeken en films worden veel ergere dingen geroepen.
Alleen idiote terroristen en islamietenhaters denken dat te lezen.
De meeste moslims verwerpen moordplannen die foute lieden denken te lezen.
Maar net als bij de joden.... bestaat er een idee dat heel veel moslims slechte mensen zijn en wel geloven in die foute plannen zgn door een god voorgeschreven
Er is m.i. wel een verschil wanneer je als gelovige ook daadwerkelijk handelt naar de letter van de tekst. Dat zie ik Christenen heden ten dage nauwelijks nog doen terwijl er legio moslims zijn die dat wel doen. Hell, er zijn zelfs complete landen die zich houden aan de letter van de Koran.

Lijkt me een goede reden om zeer kritisch te zijn over dit boek wanneer moslims zich in ons land liever houden aan de letter van die tekst (en sharia) dan onze westerse regels.

Niettemin ben ik tegen het verbieden van de Koran. Dat is absurd.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 23 maart 2019 @ 11:46:06 #74
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185802006
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 11:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Heel erg ja, kogel komt van links, schuld van de Rabobank
Maar wat vind je er echt van?
pi_185802108
Oké, gesprek is al een stukje verder, maar vinden jullie het de taak van een werkgever om iemand wel /niet op non-actief te stellen? Kijk, die uitspraak, die kan niet, die vind ik echt veel en veel te ver gaan. Maar is het dan aan de werkgever om daar consequenties aan te verbinden?
Somebody that I used to know
pi_185802117
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 11:54 schreef Postbus100 het volgende:
Oké, gesprek is al een stukje verder, maar vinden jullie het de taak van een werkgever om iemand wel /niet op non-actief te stellen? Kijk, die uitspraak, die kan niet, die vind ik echt veel en veel te ver gaan. Maar is het dan aan de werkgever om daar consequenties aan te verbinden?
JA DUHH wat is dit nu voor stomme vraag
pi_185802289
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 11:55 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

JA DUHH wat is dit nu voor stomme vraag
Nou, voor mij is dat dus niet zo DUHH. Het is een oprechte vraag.
Somebody that I used to know
pi_185802369
Mensen die zulke reacties geven op een verkozen politicus, hebben hersenbeschadiging van alle speed en andere hippie drugs wat ze in hun flikker gooien.
pi_185802399
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 11:54 schreef Postbus100 het volgende:
Oké, gesprek is al een stukje verder, maar vinden jullie het de taak van een werkgever om iemand wel /niet op non-actief te stellen? Kijk, die uitspraak, die kan niet, die vind ik echt veel en veel te ver gaan. Maar is het dan aan de werkgever om daar consequenties aan te verbinden?
Ja, dat is de taak van de werkgever. Mijn werkgever zou er ook niet blij van worden als ik allerlei extreme dingen op sociale media zet.
pi_185802416
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 01:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Het intrigeert me zo dat hij naar mijn idee super intelligent is, maar relatief vaak uitspraken doet die in de context niet kloppen. Of niet lijken te kloppen, want ik ben beduidend minder intelligent dan hij... Ik presteerde het om van het atheneum uiteindelijk met een mavo diploma de school te verlaten namelijk...
Ik denk dat hij zichzelf een stuk intelligenter vindt dan hij is. Maar eerlijk gezegd vind ik zijn pretentie wel een verademing. Hij mag zich dan weleens verliezen in weidse vergezichten en romantisch gezwets alsof hij in de kroeg zit en zijn woorden niet op een weegschaaltje worden gelegd, het is tenminste niet zo beklemmend als de gebruikelijke blikvernauwing tot koopkrachtplaatjes en dergelijke.

Ook de pretentie dat er hogere cultuur bestaat is een prettige afwisseling op zowel de proleterige VVD-ers als op de vervlakking die bijvoorbeeld DWDD zo kenmerkt, waarin eigenlijk alles goed is omdat we vooral met zijn allen iets moeten vinden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_185802465
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 01:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al zei; er is genoeg kritiek te uiten op elementen in het huidige systeem. Maar iemand als Baudet gaat daar echt geen baanbrekende veranderingen in bewerkstelligen. Die zit er voor zijn ego. Zoals Maarten van Rossum al treffend verwoordde:
[..]

Tering.

Maarten van Rossum gaan quoten.

In Nederland de grootste op zichzelf geilende beroeps betweter en beroepsklager denkbaar.

Opmerkelijk.
pi_185802485
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:16 schreef Haushofer het volgende:
Ik voel een nieuw topic aankomen: hoe bipolair is NL geworden sinds de introductie van social media?

Mijn hypothese: social media werkt o.a. als een katalysator en versterker voor massahysterie en tunnelvisie.

Mee eens, om die reden gebruik ik nauwelijks nog social media. Ik post in in ieder geval nooit meer iets op Facebook of twitter.

Fok vind ik dan nog weer anders, aangezien dit nog volledig anoniem is. En je kunt een topic op zich simpel verlaten en uit je actieve topics verwijderen.
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 23 maart 2019 @ 12:27:55 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185802514
Baudet versus Fortuyn: ‘Thierry maakt het werk van Pim af’

https://www.ad.nl/politie(...)van-pim-af~a1fd6977/

:{
  zaterdag 23 maart 2019 @ 12:28:59 #84
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_185802526
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 12:22 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Tering.

Maarten van Rossum gaan quoten.

In Nederland de grootste op zichzelf geilende beroeps betweter en beroepsklager denkbaar.

Opmerkelijk.
En gewoon onzinnig punt ook.

Want: who cares dat niet iedereen altijd voor het applaudisseert oid.

Mensen wilde ook helemaal niet voor hem applaudisseren.

Ze wilde op hem stemmen.

En hij is de grootste geworden.

Steek die maar in je zak, ransbal.
&lt;signature here&gt;.
pi_185802528
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 11:54 schreef Postbus100 het volgende:
Oké, gesprek is al een stukje verder, maar vinden jullie het de taak van een werkgever om iemand wel /niet op non-actief te stellen? Kijk, die uitspraak, die kan niet, die vind ik echt veel en veel te ver gaan. Maar is het dan aan de werkgever om daar consequenties aan te verbinden?
Zelfs de grootste voorvechters van de vrijheid van meningsuiting leggen de ondergrens vaak bij aanzetten tot geweld. Dus in die zin is dit er wel eentje die gerechtvaardigd zou kunnen zijn.

Maar in het algemeen is het een gevaarlijk ontwikkeling. Consequenties als een baan verliezen zijn immers net zo effectief in het de mond snoeren van onwelgevallige meningen als strafrechtelijke vervolging. Met als bijkomend nadeel dat het heel schimmig is wat wel en niet kan, zodat je een cultuur krijgt van voorzichtig zijn, elkaar in de gaten houden, verklikken en druk zetten.

De argumenten deugen doorgaans ook niet. "Wij vinden dat docenten een voorbeeldfunctie hebben", dat is rechtstreeks gekopieerd uit het profvoetbal waarbij het notabene om de kinderen in het publiek gaat en domme voetballers sowieso hun bek moeten houden. Universitiar docenten hebben een volwassen publiek en worden niet betaald voor hun voorbeeldfunctie, mensen hebben de functie die de werkgever ze geeft. Het lijkt mij nou juist dat een universiteit een voorbeeldfunctie heeft in het opkomen voor de vrije uitwisseling van ideeen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_185802530
Stel je even voor dat iemand een reactie plaatst op een politieke overwinning van iemand als Sylvana Simons :

"Breivik, waar ben je?"

We kunnen ons voorstellen hoe Nederland (terecht) in rep en roer zou zijn.

Maar Baudet, ach, die ligt minder lekker in de markt bij de beroeps verontwaardigden en geschokten onder ons.

Volkomen ranzig en schandalig.

Eigenlijk.
  zaterdag 23 maart 2019 @ 12:31:00 #87
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_185802542
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 12:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Baudet versus Fortuyn: ‘Thierry maakt het werk van Pim af’

https://www.ad.nl/politie(...)van-pim-af~a1fd6977/

:{
Vanwaar de sad face?

Is dat vanwege Baudet haat over de gehele linie?

In dat geval ff zeggen, hoeven we het er voor de rest niet over te hebben ;)
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 23 maart 2019 @ 12:32:17 #88
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185802553
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 12:31 schreef ExTec het volgende:

[..]

Vanwaar de sad face?

Is dat vanwege Baudet haat over de gehele linie?

In dat geval ff zeggen, hoeven we het er voor de rest niet over te hebben ;)
Ik vind het nogal wat om Baudet in één adem te noemen met Fortuyn.
  zaterdag 23 maart 2019 @ 12:34:09 #89
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_185802567
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 12:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik vind het nogal wat om Baudet in één adem te noemen met Fortuyn.
Want Pim was zoveel grootser?

Het is voor mij zonneklaar dat Baudet in het verlangde van opereert.

Voor een journo bij het AD blijkbaar ook?
&lt;signature here&gt;.
pi_185802575
pi_185802582
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 12:15 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Ja, dat is de taak van de werkgever. Mijn werkgever zou er ook niet blij van worden als ik allerlei extreme dingen op sociale media zet.
Geloof ik eigenlijk niks van. De gemiddelde bouwvakker of afdelingshoofd kan volgens mij rustig de meest vreselijke dingen roepen, bv over Sylvana Simons, zonder dat die maar een seconde hoeven te vrezen voor hun baan.
Meeste openlijke haat verspreiders doen dat wel anoniem
  zaterdag 23 maart 2019 @ 12:40:07 #92
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_185802603
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 12:34 schreef Bluesdude het volgende:

&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 23 maart 2019 @ 12:41:53 #93
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_185802619
quote:
Nog een leuk plaatje voor je, kijk hier, allemaal "Racisten":

&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 23 maart 2019 @ 12:53:01 #94
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_185802711
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 12:36 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Geloof ik eigenlijk niks van. De gemiddelde bouwvakker of afdelingshoofd kan volgens mij rustig de meest vreselijke dingen roepen, bv over Sylvana Simons, zonder dat die maar een seconde hoeven te vrezen voor hun baan.
Meeste openlijke haat verspreiders doen dat wel anoniem
Maar stip je zelf de kern niet aan?

Dat je namelijk anoniem kan roepen wat je wil, maar je er verstandig aan doet het niet op sociale media te doen?
&lt;signature here&gt;.
pi_185802721
Maar om op de vraag in kwestie terug te komen...waar is Volkert eigenlijk? Wilde hij niet weg uit Nederland?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_185802780
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 12:54 schreef Hathor het volgende:
Maar om op de vraag in kwestie terug te komen...waar is Volkert eigenlijk? Wilde hij niet weg uit Nederland?
Apeldoorn, toch?

Pa van een maatje liep hem tijdje terug wel tegen het lijf tijdens een excursie vogelspotten in de buurt van Harderwijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_185802810
hij wilde emigreren naar Duitsland, daar heeft hij nog een zaak tegen meldplicht bij de reclassering over gewonnen
  zaterdag 23 maart 2019 @ 13:25:33 #98
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_185803089
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 12:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik denk dat hij zichzelf een stuk intelligenter vindt dan hij is. Maar eerlijk gezegd vind ik zijn pretentie wel een verademing. Hij mag zich dan weleens verliezen in weidse vergezichten en romantisch gezwets alsof hij in de kroeg zit en zijn woorden niet op een weegschaaltje worden gelegd, het is tenminste niet zo beklemmend als de gebruikelijke blikvernauwing tot koopkrachtplaatjes en dergelijke.

Ook de pretentie dat er hogere cultuur bestaat is een prettige afwisseling op zowel de proleterige VVD-ers als op de vervlakking die bijvoorbeeld DWDD zo kenmerkt, waarin eigenlijk alles goed is omdat we vooral met zijn allen iets moeten vinden.
Ik kan me hier wel in vinden zoals jij het stelt.

Het is absoluut niet mijn wereldbeeld, en ook zijn politieke mening over veel dingen in Nederland zijn niet zoals ik er over denk, maar om een democratie werkend te houden moet je het af en toe oneens zijn met elkaar.

Het is sowieso een andere kijk op zaken, niet de vastgeroeste oude garde.

Zijn visie op hogere cultuur en zo vind ik persoonlijk afschuwelijk, maar gelukkig mag ik dat gewoon vinden.

Net als dat hij en bepaalde delen van zijn achterban (want niemand is het 100% eens met de partij waar die op stemt) dat wel zo mogen zien en verwoorden.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_185803341
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 12:36 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Geloof ik eigenlijk niks van. De gemiddelde bouwvakker of afdelingshoofd kan volgens mij rustig de meest vreselijke dingen roepen, bv over Sylvana Simons, zonder dat die maar een seconde hoeven te vrezen voor hun baan.
Meeste openlijke haat verspreiders doen dat wel anoniem
Op het moment dat dit wordt opgepikt en in de media verschijnt onder de noemer: Persoon X van bedrijf Y roept dat politicus Z een kogel verdient ligt dat natuurlijk wel anders. Dan wordt bedrijf Y geassocieerd met dat soort verwerpelijke denkbeelden.
  zaterdag 23 maart 2019 @ 13:59:18 #100
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_185803491
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 11:46 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Maar wat vind je er echt van?
Zelfde als dat gedoe met FC Aap en de oranjeselfie. Collectieve verontwaarding over een schijnbaar willekeurig haatbericht zoals er duizenden per dag op fb enz gepost worden. Het op inactief stellen van die vent, zeker naar spijtbetuiging is zwaar overtrokken. Paniekreactie op de ontstane commotie.

Wmb was het afstand nemen van die uitspraak voldoende. Die docent maakte een domme fout. Klaar.

"Wat als iemand Thierry vermoord:
Ja, dan komt er net als bij Pim een eindeloze discussie over de haat op internet en waarom mensen zoals deze gast medeverantwoordelijk zijn. Het is net zo'n wazig argument als al die lui die beweren dat de politiek van Wilders/Baudet leidt naar racisme.

Wat als Kuzu wordt vermoord? Dan staan precies die mensen op de barricades om moord en brand te roepen.

Het effect van haatberichten op internet is nauwelijks meetbaar. Allemaal speculatie waar zowel links als rechts geroeptoeterd wordt maar niemand echt wijzer van wordt.

"Volkert waar ben je"
Zorgt deze post nou voor een hoger risico op een aanslag op Baudet? Zo niet, wat dan wel?

De man is aan de schandpaal genageld voor, wat waarschijnlijk een domme (matige) grap was. Hij heeft spijt, denkt heus wel twee keer na voor hij iets op fb post. UU neemt afstand. Klaar nou
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')